2013. február 7., csütörtök

part 29

Sziasztok emberkék, meghoztam az új rész és lenne egy kérdésem hozzátok! Elég fontos, úgyhogy légyszi válaszoljatok! Mi legyen a következő blogom témája?
Ezt azért kérdezem, mert ennek már kész a befejezése és gondoltam elkezdek egy újat, de nem tudom mi tetszene nektek!Légyszi írjatok! Aki nem tud komizni ítt is lehet: http://ask.fm/BoooBaba

Észre vettük, hogy valaki odatámasztja a létrát az ablakhoz.Nagyon féltem, mert az előző filmben is így jött a gyilkos, szóval bebújtam az ágy alé, és Petit is odarángattam.Nemsokárra valaki bemászott az ablakon, ekkor már tényleg féltem, de nagyon.
-Kikészítem ezt a csaj, tudja, hogy szeretem Petit, erre ő meg közénk áll, mit képzel ez magáról?Kicsinálom, eddig tűrtem, de ennyi volt.-mondta a lány, aki a szobánkban mászkált, és szerintem rám célzott.
Kimásztam az ágy alól, ezt nem vette észre, ráugrottam és befogtam a száját, hogy ne tudjon megmozduni.Peti még mindig az ágy alatt volt, mert mondtam, hogy nem kell segíteni.
-Z te mégis mit képzelsz, hogy az után, amit csináltál ide mersz jönni, örülj, hogy nem téplek meg te szerencsétlen.
-Tudtad, hogy gyerekkorom óta szerelmes vagyok Petibe, de te mégis elvetted tőlem, és még te vagy felháborodva?!
-Akkor most vagy lemész szépen azon a létrán, vagy most rögtön idehívom a rendőröket.
-Elmegyek, de nem utoljára láttál, megkeserítem az életed te kis r*banc!
Z elment mi pedig nevetni kezdtünk.
-Brig, te egy nagyon kemény r*banc vagy.
-De csak a tiéd!
-Akkor, mivel az enyém vagy azt csinálok veled amit csak akarok.
-Jaja, de csak ha kimondod a varázsszót!
-Cica, szeretlek.
-Talált.-mondtam.
Peti ledöntött az ágyra, rám feküdt és csókolgatni kezdett.Egész este csak csókolóztunk, nevetgétünk, még verekedtünk is, persze csak játékból.
Elaludtunk, kopogtak az ablakon.
-Peti, hallottad?
-Brig, aludj.
-De...
-Csak beképzeled.-mondta és már aludt is tovább, de én még mindig hallottam a kopogást, és néha a nevem is suttogta valaki, vagy valami.
-Peti, félek.
-Brig, csak a film miatt van.
-De ez valóságos, valaki kopog.
-Na gyere.-mondta és megölelt.Megcsókolt, és aludt tovább.
A kopogás egy időre leállt, majd megint elkezdődött.Nagyon félet, nem tdutam mi van de nem is foglalkoztam vele.Már kezdtem megszokni, a folyamatos kopogást amikor betört az ablak.
-Peti, kelj fel, nagyon félek.
-Mi a baj már megint?
-Betört az ablak, nem látod?
-Biztos csak valami részeg hülyegyerek.Aludj, Brigi, nem lesz semmi baj.
A kopogás végre elhallgatott, amikor már majdnem elaludtam egy kő repült be az ablakon.
-Peti, bedobtak egy követ.
-Brigi, basszus, ha ezt tudom nem nézek veled csak micimackót.
-De nézd már meg mi volt az.
-Cica, aludj már, hajnali fél kettő és még semmit nem aludtál.
-Mert félek.
-Akkor, tudod mit?Gyere.-mondta és kirángatott a szobából, át Robhoz.
-Robika, itt alszunk, mert a királykisasszonyak problémái vannak.
-Mi bajod már Brig?
-Szellemeket lát.
-Ezt nem értem, de aludjatok.Csak annyi, hogy ne Peti jőjjön középre.-mondta és már aludt is tovább.Befeküdtem középre és szinte azonnal el is aludtam, vagyis próbáltam, de a két pasim úgy horkolt, hogy az...borzasztó.
Reggel korán keltem, nem tudtam aludni, még mindig a kopogás, meg a kövek jártak a fejemben.
-Brig, hova mész?-kérdezte Rob és visszarántott az ágyra.-Alszol.Ha tetszik, ha nem!
Nem is tudtam válaszolni, mert befogta a szám.Feküdtem és néztem ki magam elé.
Amikor már hallottam, hogy vannak ébren emberek óvatosan lementem a konyhába.
-Sziasztok, kaja van?Te jó ég, ki maga?-kérdeztem, mert egy maszkos embert láttam fekete ruha volt rajta, és amikor meglátott elfutott.
Nagyon fétem, nem tudtam mi folyik itt.
Visszarohantam és bebújtam a fiúk közé.Egyre jobban féltem, amikor Peti felébredt megcsókoltam ekkor már megnyugodtam, mert tudtam, hogy ő megvéd engem.
Lementünk a konyhába, a többiek már lent voltak és meglepettem fogadtak minket.
-Mikor jöttetek?
-Tegnap.
És merre voltatok?
-Hosszú, de majd mindnt elmondunk.
-Brig, beszélhetnénk?-hívott be Fruzsi a fürdőbe.
-Mondjad.
-Bocsánatot akarok kérni.
-Oké, tudom, hogy részeg voltál.Csak légyszi mégegyszer ne!
-Nem lesz többé ilyen, akkor béke van?
-Az van!-mondtam és megöleltem.
Kimentünk a többiekkel, megbeszéltük, hogy strandra megyünk.
Kisétáltunk az ingyenes strandhoz, lepakoltunk egy fához és bementünk a vízbe.Nagyon rossz érzésem volt, olyan, mintha folyamatosan figyelnének, körülnézetm és láttam, hogy tényleg néz egy fiú.Kimentünk enni, a csávó pont akkor lett éhes és jött utánunk, elmentünk sétálni, meg szétnéztünk ott a partmellett az árusoknál is, ez a fiú oda is jött utánunk, elég félelmetesen nézett ki, először még nem foglalkoztam vele, de amikor egyedül mentem a cuccainkhoz és jött utánam kezdtem beparázni.Egyre gyorsabban mentem, szinte már futottam, ő meg rohant utánam.Amikor Peti meglátta rögtön odafutot, ekkor az üldözőm visszafordult, de távolról még mindig figyelt.
-Ki volt ez?
-Nem tudom, egész nap követ, meg néz.
-Ne félj, majd én megvédelek.
-Ez olyan furcsa.
-Mi?
-Tegnap a kopogás, reggel egy maszkos valaki mászkált a földszinten most meg ez követ.
-Az, furcsa, de gondolom, ki van mögötte!
-Ki?
-Az mindegy, megoldom.
Peti berángatott a férfi wc-be, nekilökött a falnak és a szemembe nézett.
-Figyelj, ez nagyon fontos!Voltál már azóta a szobában?
-Nem mertem.
-Akkor gyere, most bemegyünk.
Elmentünk a nyaralóba, be a szobába.Megláttam a követ ami bejött az ablakon, egy boríték volt rákötözve, kinyitottam.
-Mi az?-kérdezte Peti.
Egy levél volt: Hidd el Brigike, mindent meg fogok tenni, hogy kikészítsem az idegeidet.Ha jó leszel bántani nem foglak!
-Gyere, ezt most elvisszük a rendőrségre.
-Ne, lehet csak szórakozik valaki, csak akkor szólunk ha tovább folytatódik.
leültünk egymás mellé az ágyra, Peti átölelt, és megpuszilt.
-Ne félj, megoldjuk, nem fog bántani, azt meg nem szabad hagyni hogy tönkretegyen.
Lefeküdtünk egymás mellé, nagyon feszült volt a hangulat, nem tudtuk mi fog történni.A többiek már hazaértek, mindenki feljött a szobáma.Rob meglátta a levelet.
-Ez mi?
-Tegnap dobták be az ablakon.
-Te jó ég.-mondta amikor elolvasta.
-Na jó, én elmegyek fürdeni.-mondta Peti és elment.A többiekkel még beszélgettünk majd ők is lementek.Egyedül maradtam a szobában, megint hallottam egy kopogást, nem mertem megmozduli, úgytettem mintha aludnák.Kinyílt az ablak, gondoltam hogy meglepem és leütöm a támadómat.De mielőtt ezt megtettem volna belémszúrt egy tűt, ettől fogva semmire nem emlékszem.

4 megjegyzés:

  1. huu nagyon jóó:D és köszi hogy feltetted:)
    szerintem a kövi témája hasonló legyen de egy fiú szemszögéből. mindig csak a lány szemszögéből írják a dolgokat és egyszer kiváncsi lennék másra is:D de ahogy te akarod ez csak egy tipp:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem így pont jó. nem kell változtatni

    VálaszTörlés
  3. nos témához nincs ötletem, mivel nem tudom, hogy te mit szeretsz nézni/olvasni/írni. csak annyit tudok, hogy eddig úgy gondoltam, hogy ez ilyen nagyon laza blog és ezzel nem is volt baj (félre ne értsd, ha nem tetszene, nem olvasnám) de most megleptél!!!! jó értelemben. eddig is szerettem a blogodat és most is szeretem. jó volt ez a fordulat a történetben!!
    a témához meg szerintem valami ehhez hasonló témát válassz, de még gondolkodom,
    kíváncsian várom a következő részt!!!! :)))

    VálaszTörlés
  4. nem sokáig lesz ilyen a sztori de gondoltam kell bele egy kis izgalom is:))

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu