2012. december 22., szombat

Part 23


Helóó, mostantól nem lesz határ!:D  Nem is mondok most annyira semmit, jó olvasást!
puszo: Bóó♥

-Mert Dana ott van az udvaron.-mutatott ki az ablakon és bement a fürdőbe.
-Ez meg mi?
-Meg tudom magyarázni...-kezdtem hozzá, de anya félbe szakított.
-Mit kell azon megmagyarázni, hogy ki van takarítva?
-Ja, semmi, de most megyek megnézem Beát meg Tibit.
-Ki az a Tibi?
-Jonny öccse.-mondtam és lerohantam Danához.
-Hol vannak?
-Jó helyen.
-De hol?
-A fán...-mutatott fel az egyik fenyőfára, amin kb mindenki ült, aki nem az pedig a bokorból pislogott.
-Nem esnek le?
-Miért esnének?
-Mert részegek, például.
-Nem hiszem, de anyukád meddig marad?
-Itt akar maradni egész nap, hogy mindenkit megismerjen, mert az se tudja kik vagytok.
-Az szép lesz, csak mert állítólag a boltba mentek sok cuccért és mit fogsz mondani?
-Majd kitaláunk valamit, Fruzsi is részeg még?
-Annyira nem de Csabi nagyon szóval Fruzsi vele van.
Ekkor anya jött ki a házból, minden rendben ment, beszélgetett Danával, de a sok részeg idióta lelökte Petit a fáró, pont bele esett a bokorba.
-Ez mi volt?-kérdezte anya.
-Nem tudom, Brig megnéznéd?-kérdezte Dana és bekísérte anyát a nappaliba.
Odarohantam Petihez.
-Jól vagy?-rohantam oda hozzá.
-Hát, végülis most estem kb 5 métert, mi bajom lenne...
-Hívjak orvost?
-Nem kell.-de én mintha meg se hallottam volna, már hívtam is az orvost.
Aki kb. 5 perc múlva már ott is volt, amíg ide nem ért Dana elvitte anyát és a gyerekeket a strandra.
-Mi történt?-kérdezte az orvos, ugyanaz volt, aki a lábamat vizsgálta.
-Leesett a fáról.
-Értem, de nem neked fizettem egy mankót amiért felborítottak egy székkel?
-De igen.-mondtam és mosolyogtam.
-Mennyi bajom van veletek.
-Nem csak neked.
-Szóval milyen magasról esett?
-Onnan.-mutattam fel a fára ahol még legalább 5-en ültek.
-Hányan vagytok?
-10 meg egy páran a strandon vannak.
-És mit csinálnak a fán?
-Bújkálnak...
-Ki elől?
-Anya jött, elég váratlanul és nem volt idejük kijózanodni.
-Szuper, hát Petinek nincs baja, de a többieket is le kell szedni, mert előbb utóbb ők is leborulnak.
-Írok sms-t, hogy tartsák fel anyát.-mondtam és írtam sms-t Danának majd hoztam egy létrát.
Mindenki lemászott kivéve Maxot, aki félt lenézni ezért fent akart maradni.Teó(az orvos)nem engedte neki, kb 20 percbe telt amíg mindenki lemészott.
-De ez csak 6.
-Vannak a bokorban is.
-9.És a többi?
-Ricsi és Regi a házban, Dana, Bea, Tibi és anya strandon.
-Értem, itt egy szám, ha valami gond van engem hívjatok, mert ha valami olyan jön ki aki nem ennyire megértő simán szól a szülőknek.
-Köszönjük, szia.-mondtam és integettem.
-Féltettél mi?-kérdezte Peti vigyorogva.
-Baj?
-Nem, így legalább van reményem.
-Mire?
-Arra, hogy még szeretsz.
-Ne kezdjük előről légyszi.
-Basszus, jön anyukád.
-Bújjatok el, de nem a fára.
Mindenki bebújt valahová, Peti magával rántott a garázsba.
-Ezt miért csináltad?
-Mert meg akarom tudni, miért teszel úgy mintha nem szeretnél...
-Én nem teszek úgy.
-Akkor most kit szeretsz?
-Mindenkit.
-De szerelemből.
-Jonny.
-Tudja?
-Pasz, szerintem nem.
-És miért pont ő?
-Mert jól néz ki, kedves, meg ilyenek.
-Én is ilyen vagyok.
-Már mondtam, ha megváltozol akkor téged foglak szeretni.
-Nem lesz könnyű, de megcsinálom.
-És az zavarna, ha járnák vele?
-Nem, örülnék hogy boldog vagy.
-Na ezt szeretem benned, hogy nem magadat nézed.-mondtam és megpusziltam az arcát majd kimentem ahol Jonny már keresett.
-Végre hogy megtaláltalak.
-Miért kellek?
-Beszélgetni.
-Értem, anya hol van?
-Beszélget Danával, te meg mindjárt velem fogsz.
-Miről?
-Majd megtudod de nem itt.-mondta és behúzott egy fa mögé.
Leültem, ő is leült szembe velem és mélyen a szemembe nézett.
-Miről akasz beszélni?
-Hát, tudod, megtaláltam az igazit...
-Szupi, ki az?Ismerem?Jól néz ki?Hány éves?
-Ismered, jól nő és most múlt 16.
-Ki az?
-Te.
-Mi?
-TE!
-Ezt nem értem...
-Mit?
-Most mit akarsz ezzel mondani?
-Ezt.-mondta és megcsókolt, most még jobb volt mint a múltkor, de nem tudtam, hogy szeretem-e...
-Ezt miért kaptam?
-Mert szeretlek.
-Óh, köszi.
-Akkor járnál velem?
-Te ilyen könnyű nőnek nézel, akit bárki megkaphat?
-Nem, dehogy is.
-Értem küzdeni kell.
-De esélyem van?
-Az mindenkinek van...
-Kinek a legtöbb?
-Neked, csak azért nem mondtam igent, mert kell egy kis idő, hogy szabad legyek, ne kelljen folyton a kezét fogni valakinek.Anélkül öleljek meg más pasit, hogy lelkiismeretfurdalásom lenne.
-Engem nem zavar, ha megölelsz bárkit.
-De akkor is, kell még egy pár nap, nem sok, de kell.
-Hát jó, én itt vagyok, rád várok.
-Oké, köszi.-mondtam és megpusziltam.Bementem anyáékhoz.
-Még most is a boltban vannak?
-Nem tudom, nem láttam őket.Amúgy meddig maradsz?
-Nem tudom, ma esti.
-Minek olyan sokáig?
-Zavarok?
-Engem nem.
-Kit igen?
-Senkit, de tudunk vigyázni magunkra.
-Mibe fogadjunk, hogy mindenki itthon van?
-És akkor miért nincsennek itt?
-Mert részegek, és el vannak bújva mert azt hiszitek hogy leszidlak titeket.
-Miért, nem?
-Tinik vagytok, persze, hogy becsíptek, meg hülyeségeket csináltok, én nem szidom le őket, nyugodtan bejöhetnek.Kimentem, szóltam mindenkinek, majd leültünk a nappaliban beszélgetni.Anya tiszta rendes volt.Mindenki bemutatkozott neki majd főzött nekünk vacsit.Ez volt az első nap, amikor rendes kaját ettünk, vagy egyátalán ettünk is valamit, mert legtöbbször annyira részegek voltunk, hogy nem ettünk semmit egész nap.Este felé kezdünk vacsorázni a teraszon.
Ricsi és Dév közt ültem, éreztem, hogy Peti és Jonny is engem néz.Kezdtem ideges lenni, de nem akartam anya előtt.Amikor végeztünk még kint hülyültünk az udvaron, ekkor már rég elállt az eső.Tettünk be zenét és táncoltunk, karaokeztunk és kitaláltunk, hogy csinálunk egy bandát.Vagyis inkább a fiúk csinállnak, mert mi lányok egy páran nem voltunk benne.
-Dobolni tud valaki?-kérdezte Max.
Senki nem jelentkezett ezért még vigigkérdezte az összes hangszer, és mivel senki nem tudott semmin játszani kitalálták, hogy csak énekelnek.
-Ki írja a dalokat?-kérdezte Dév, ő nem volt benne a bandában, mert tudta, hogy úgyse lesz belőle semmi.
-Majd én.-mondta Bence.
-Szerintem hagyjátok az egészet.-mondtam és levágódtam egy napágyra.
-Miért?-kérdezte Peti szomorúan.
-Hogy akartok befutni, csak úgy őszintén?
-X-faktor.
-De kik vannak benne?
-Max, én, Jonny, Csabi, Ricsi, Dani, Tomi, Bence.-mondta Peti
-Ti tudjátok.
-Hol fogunk próbálni?
-Van itt egy garázs...-mondtam és garázsra mutattam.
-Szupi, és mikor kezdjük?-kérdezte Max tapsikolva.
-Holnap.
Én Dana és Fruzsi bementünk aludni, még hallottuk, hogy a fiúk a karrierjüket építik.Nem is voltak annyira rosszak, de szerintem nem fog nekik sikerülni.
Elaludtam, reggel 7-kor már ébren voltam.Olyan fura érzésem volt.
Lementem, még mindenki aludt ettem és elmentem sétálni a városba.Találkoztam Jonnyval.
-Szia J, hát te?
-Heló B, nem tudtam aludni.
-Én se...
-Gondolkoztál már azon, amit tegnap mondtam?
-Mit mondtál?
-Hogy járnál-e velem.
-Ja, igen.
-Gondolgoztál, vagy járnál?
-Mind a kettő.
-Mi?
-Aha...
Jonny a nyakamba ugrott és megcsókolt.
-Ezt nem hiszem el.-mondta vigyorogva.
-Mit?
-Hát, hogy te, meg én, azt hittem ez lehetetlen.
-Lehetetlen nem létezik.
-Ezek szerint...-mondta és megfogta a kezem.Így mentünk vissza a nyaralóhoz.
-De te ugye nem vagy féltékeny?
-Csak ritkán, és akkor is csak kicsit.
-Akkor jó.
-És te remélem te sem vagy az.
-Az attól függ, de általában nem.
-Szupi, akkor mit csinálunk ma?
-Ma próba lesz a srácokkal...
-Akkor majd megnézlek.
-Nem is mondtam, hogy tudok gitározni, de ne mondd el senkinek.
-Miért?Az tök jóó!
-Mert azt akarnák, hogy játsszak.
-És?
-Nincs itt...
-Veszünk egyet.
-Hát, jó.
-Akkor gyere, most megvesszük.
Elmentünk a hangszerüzletbe és Jonny választott egy tök szép gitárt.Visszamentünk a nyaralóhoz, a többiek már kint voltak, Dév és Max éppen Petit üldözték körbe a házon.
-Ez mi?-állt meg Max és a gitártokra mutatott.
-Gitár.
-Tudsz gitározni?
-Aham, de ez olyan meglepő?
-Nem de...de EZ MI?-mutatott a kezünkre, ami össze volt kulcsolva.
-Hát, ööö...
-Ti jártok?
-Igen.-mondtam vigyorogva.
-Jonny, pont amikor rá akarok hajtani?
-Ez egy ilyen sport...-mondta J nevetve.
-A próba mikor lesz?-kérdeztem és a garázsra mutattam.
-Csabi felébred és utána.-rohant oda Peti hozzánk.
-Ja, oké.
-Szóval, akkor összejöttetek.-mondta szomorúan.
-Peti ezt már megbeszéltük.Haverok vagyunk, legjobb haverok!
-Oké, tudom, egyébként meg gratulálok.-mondta és elment.Kicsit sajnáltam, de elhatároztam, hogy elfelejtem.
Csabi felkelt és kb. 10 felé elkezdték a próbát.Mivel még nem volt saját számuk, ezért a One Direction-One Thing-et énekelték először, és még egy csomó 1D számot is.Mi kint ültünk a garázs előtt és tapsoltunk, Jonny végig engem nézett és mosolygott.Petin se látszott semmi, szerintem neki is jobb lesz így.Közben Fruzsival, Danával és Regivel beszélgettem.
-És akkor most tényleg Jonnyval vagy?
-Igen, de nem tudom mit érzek.
-Ezt hogy érted?
-Sajnálom Petit...ez normális?
-Nem, mert ha már nem szeretnéd akkor nem is érdekelne mi van vele.-mondta Fruzsi és közben mutogatott.
-Szerintem se, én nem fogok Ricsivel szakítani soha!-mondta Regi mosolyogva.
-Te nem, de majd ő!
-Ezt hogy érted?
-Hát, ahogy eddig ismerem Ricsit, nem egy hűséges tipus, de ez persze változhatott.
-Remélem is!
-Lényeg a lényeg, szerintem összeilletek.-mondt Fruzsi.
-Annak már vége.
-Az lehet, de J-vel se fog tovább tartani.
-Ezt honnan tudod?
-Mert vissza fogsz menni Petihez.
-Az is lehet, de kipróbálom, hogy milyen vele.
-Te tudod, de én is Petinek szurkolok.-mondta Regi és közben folyamatosan Ricsivel szemezett.
-Na mizu?Kibeszéltetek minket?-jött oda Jonny és megpuszilta a szám.
-Igen, de amúgy tök jók vagytok.
-Ki a legjobb?
-Nem tudom, mindenki jó.
-És most mit csinálunk?
-El kéne menni valahová sátorozni.-szólt közbe Regi.
-A mezőre kimehetünk, ott csak nem tévedük el.-vágta rá Fruzsi.
-Hányan vagyunk?
-13.
-Pont jó, van egy 5, egy 6 és egy 2 személyes sátor, akkor menjünk pakolni.
Elmentünk, mindenki pakolt magának amire szüksége volt és elsétáltunk a mezőig.A rét közepén volt egy kis patak, annak a partján állítottuk fel a sátrakat.
-Ki hol alszik?-kéreztem.
-Ricsi,Regi, én, Csabi, Bence együtt, Dév, Max, Dani, Tomi, Dana és J együtt és Brig, te Petivel alszol.-mutogatott Fruzsi, és tudtam, hogy direkt engem hagy Petihez...
-Hát jó, akkor együtt alszunk.-fordultam Petihez, mert Fruzsi nem hagyott ellenkezni.Őszintén szólva örültem is a dolognak.
-Legalább beszélgethetünk.
-De jó lesz.-mondtam irónikusan.
-Hoztál kaját?
-Tojás, sonka, sajt, meg ilyenek.
-Szupi, gyere.-mondta és kihúzott a sátorból.
Rakott tüzet és elkezdtük sütni a kaját, lassan a többiek is odajöttek és elkezdték sütni amit hoztak.Amikor már mndenki elment aludni én és Peti még ott maradtunk.
-De romantikus ez.-mondtam és lefeküdtem a földre, már teljesen sötét volt, mert a tűz is kialudt.
-Ja, a csillagok alatt életem szerelmével, kettesben.Tényleg romantikus, mondta és rám feküdt.
-Peti nem szabad.
-Miért, hiszen szeretjük egymást.
-De már csak azért se, mert szabadban vagyunk.
-Miért kellett neked mindent összekuszálni?
-Mivel?
-Most, hogy összejöttél ezzel a J-vel minden bonyolultabb lett.
-Kár volt, tudom, és ezt el is fogom neki mondani.
-Én nem bírom nélküled.
-Én se, nem tudom hogy, de meg fogom mondani, már holnap.
-És akkor visszajösz hozzám?
-Nem, szingli maradok, most kell egy kis nyugalom, de utána rögtön hozzád rohanok majd.
-Kösz.Én mindig szeretni foglak.
-Tudom.
-Pszt, valaki jön.-mondta Peti és lemászott rólam.
Hallgatóztunk, nem hittem el amit hallottam, de örültem neki.
-De Dana, tudod, hogy szeretlek.-mondta J.
-De akkor miért Brigel jársz?
-Nem tudom, de sokkal inkább járnék veled, csak nem tudom hogy mondjam el neki.
-Én se, de mivel nagyon jó barátnőm, ezért nem fogom elárulni miattad.
-Holnap szakítok vele!
-De miattam nem kell.
-Miatta is, látom, hogy még szereti Petit, nagyon szereti.
-Azt én is látom.-mondta Dana, még utána beszélgettek, de azt már nem hallottuk mert elsétáltak vissza a sátorba.
-Na látod, ő se téged szeret.
-Szerencsére, de fázom, nem megyünk be a sátorba?
-Gyere, mondta és hozzámbújt és ránk terítette a pulcsiját.
Még egy ideig néztük a csillagokat, majd egymás karjaiban elaludtunk.
Reggel arra ébredtem, hogy nagyon meleg van és valami tűz pattog mellettem, felnéztem és láttam, hogy Peti halat süt.
-Ezt honnan vetted?
-Horgásztam, de csak kettő van, szóval úgy kell, hogy a többiek ne lássák.
-Ó köszönöm!-mondtam amikor a kezmbe nyomta az egyik halat.
Megettem, pedig nem nagyon szerettem a halat, de ez nagyon finom volt.
-Hát, ez fincsi volt köszi!-mondtam és megpusziltam.
-Akkor ma beszélsz J-vel?
-Azt tervezem.
-És utána mi lesz?
-Az lesz, amit a szívem mond.
-Remélem engem mond.
-Téged fog.
-Tiszta furcsa, hogy nem tudunk szakítani, most is két napja szakítottunk és már együtt aludtunk.
-Az, furi, de jó ez így.
Felkeltek a többiek, J jött, hogy megcsókoljon, de ellöktem magamtól és behúztam egy nagy fa mögé.
-Figyu J, tudom, hogy Danát szereted, te is tudod, hogy én Petit, szóval, szerintem nem kell erőltetni ami nem megy.
-Én is erről akartam beszélni, de te honnan tudsz Danáról?
-Tegnap éjszaka Petivel még kint maradtunk és mindent hallottunk.
-Értem, hát akkor vége.
-De a haverságnak nincs.-mondtam és lepacsiztam vele.
Vigyorogva mentünk ki a fa mögül, ő Danához, én pedig leültem Peti mellé.
-Ügyes voltál.
-De veled is csak ha ügyes leszel.
-Tudom, bármit meg teszek érted!
Még beszélgettünk kettőnkről, amikor Fru szakította félbe a mondatomat.
-Induhatunk?
-Mi még maradunk, itt a kulcs.
-Meddig maradtok?
-2 nap kb.-mondta Peti.
-De vigyázz a házra, meg ne nagyon romboljanak semmit össze.
Fruzsiék elmentek, mi is összepakoltunk és elmentünk venni kaját.
Bementünk egy Tescoba, megvettük mindent és visszamentünk a sátorhoz.
-Na, most mit fogunk csinálni?-kérdeztem és körbenéztem.
-Séta?
Elindultunk az erdőben, láttunk kisnyuszit, meg egy csomó aranyos állatot.
-Akkor most járunk?-kérdezte Peti boldogan.
-Ne siesd el.
-Ha megcsókolnálak mit csinálnál?
-Nem tudom...
-Akkor próbáljuk ki!-mondta és meg akart csókolni, de én félre ugrottam...nem is tudom miért, pedig akartam.
-Majd ha már járunk!
-Oké, de csak azért nem, mert nem járunk, vagy nem is akartad?
-Persze, hogy akartam, de elhiszed, hogy kell egy kis idő?
-El, de már nem sokáig bírom.
-Én se, de most muszáj egyedül lennem!
Ekkor megláttunk egy csapat 15 körüli fiút.
-Sziasztok, nem tudjátok hogy hol vagyunk?-kérdezte az egyik szőke hajú.
-Sziasztok, én Brig, ő Peti és a mezőt tudjuk hol van.
-Ja. bocsi Márk vagyok, ő Kristóf K-val, az ott Chris C-vel és az aki ott áll az Balázs.
-Értem, akkor elvigyünk a mezőig?
-Jó lenne.
Elindultunk, én Márkkal és Chrissel mentem, Peti a többi sráccal dumált.
-Jártok?-kérdezte Márk.
-Nem, de miért?
-Csak, mert...mindegy.
-Hát jó, te tudod.
-De nincs is pasid?-kérdezte Chris.
-Nincs, baj?
-Nem, de az hogy lehet, hogy egy ilyen jó nőnek nincs pasija?
-Így van és kész.
-És mi lenne, ha összejönnél Márkkal?
-Max. Petivel.
-És köztünk ki jön be legjobban?
-Márk, utána te, Balázs és Kristóf.
-Miért Márk az első?
-Mert ő jön be, de Peti őt is megelőzi.
-Remélem is.-mondta Peti és hátulról megölelt.
-De fogtok járni igaz?-Chris.
-Már jártunk, csak szünetet tartottunk.
-Értem, de ha nem jártok miért vagytok kettesben az erőben?
-Nem válthatnánk témát?
-Van kajátok?
-Mirelit, hal, meg felvágottak.
-Szuper.
-Azt nem mondtuk hogy adunk is.
-Miért, nem kapunk?
-De, de hülye vagy.
-Amúgy mit csináltok az erő közepén?-kérdezte Balázs.
-A többiek hazamentek, mi meg még akartuk beszélni, hogy mi van velünk.
-És mi van?
-Hát, nem tudom, de szerintem járunk.-mondtam és Petire nézett, aki sikított és megcsókolt.
-Én még kiskorú vagyok!-takarta el a szemét Chris.
Ezen mindenki röhögni kezdett, amikor megérkeztünk a mezőre, a fiúk elindultak be a városba mi meg leültünk és megünnepeltük, hogy már megint összejöttünk.
-Örülsz?-kérdeztem Petit.
-Soha jobban, de remélem te is.
-Az biztos, de mit csinálunk ma?
-Hát, van nálam egy pár magazin, meg egy labda, de semmi más...
-Nálam van pia meg egy társas.
-Ha pia van akkor már nem lehet gond.
-Fu, de alkoholista vagy.Együnk, de mit?
-Pizza?
-De most te fogsz nekem főzni.
-Oké...Felvehetem a rendelést kisasszony?-jött Peti, a szemcerkámmal bajuszt is rajzolt magának.
-Pizzát kérek, ja, meg a főszakács urat.
-Én lennék az.
-Akkor magát kérem.
-Először még elkészítem a vacsorát.
Peti elment és elővett egy mirelit pizzát.Megcsinálta és odahozta.Leült mellém és megcsókolt.
Olyan jó volt boldognak látni!Elvettem egy szeletet és megetettem Petit, ő is ugyanezt csinálta, mindnen második falat után csók következett.
Jól elvoltunk, nevetgéltünk, hülyéskedtünk.
-Fürdünk együtt?-kérdezte Peti nevetve.
-Hol?
-Ott a patak.
-Kösz, én most inkább kihagyom.
-Akkor én is, de még csak 4 óra, mit csináljunk?
-Mondanám, hogy menjünk haza, de ott van az a sok idióta...én meg kettesben akarok lenni veled.-mondtam.
-Akkor menjünk a mi nyaralónkba, ott nincs senki.
-És igaz, akkor rakd össze a sátrat, én addig elteszem a kaját.
Kb. fél óra múla kész voltunk a pakolással, elindultunk a nyaraló felé, de rájöttünk ,hogy nincs nálunk, kulcs.
-Akkor most?-kérdezte Peti.
-Menjünk a miénkbe, de titoban kell tartanunk, hogy járunk.
-Miért?
-Mert azt írja a horoszkópom.
-Jajj Brigi, ne higgy már ezekben, én most mindenkinek el akarok dicsekedni veled.
-Hát jó de ha valami gáz lesz te leszel a hibás.
-Vállalom.-átmentünk a mi nyaralónkba, ahol mindenki kint ült a teraszon.
-Szóval megint együtt?-kérdezte vidáman Fruzsi.
-Jól látod.
-Egy nap alatt két új kapcsolat, szuper.
-Dana és J is összejöttek?
-Honnan tudod?
-Én mindent tudok.
Bementünk lepakolni, és kimentünk Peti leült egy székre, én meg az ölébe, mert már nem volt szék.
-Megint híztam...-mondtam szomorúan.
-Ezt már én is mondani akartam, majd leszakad a lábam a súlyod alatt.-mondta Peti nevetve.
-Kösz, szóval dagadt vagyok.
-Ajj Brig, ne beszélj hülyeséget.-mondta és megcsókolt.
Csókóztunk kb 5 perig, addig a többiek beszétek valamiről, de én csak Petire tudtam figyelni.
-De nagy a szerelem.-mondta Max és tapsolni kezdett.
-De inkább a szobában légyszi.- mondta Dév.
-Jaja, szerintem is, mert Tibikének nem kéne ezt látni.-mondta Bence és a lent játszó gyerekekre mutatott.
-Jó, nyugi.-mondtam és bementem a házba.Peti is bejött utánam.
-Kiutáltak minket.
-Ketten maradtunk, most mi lesz?
-Hát, vannak ötleteim.
-Például?
-Gyere.-mondta és felrángatott a szobába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

egyjonyar@citromail.hu