2012. december 27., csütörtök

Part 24

Hali, boldog karácsonyt, kicsit elkésve de nem voltam gépnél!:DSzóval itt az új rész és már 4000-nél tartunk!Kösziiii♥  remélem szilveszterre meglesz a 4500! de ha nem akkor is teszek majd fel újévi részt!:PP
Puszii♥Jó olvasást, és komizhattok is!:D♥



-Kiutáltak minket.
-Ketten maradtun, most mi lesz?
-Hát, vannak ötleteim.
-Például?
-Gyere.-mondta és felrángatott a szobába.
-Mit akarsz?
-Kicsit átverjük őket.
-Ezt hogy érted?
-Sehogy.-mondta és megcsókolt leborított az ágyra és rám feküdt.
-Peti, ne, még nem akarom.-mondtam amikor le akarta venni a pólóm.
-Akkor póló marad.-mondta és elkezdte csókolgatni a nyakam, meg a szám.
-Szeretlek Peti.
-Én is szeretlek Brig.
-Már nem Cica?-fordultam meg, most Peti volt alul én meg a hasán ültem.
-Akkor is szeretlek Cica.
Megcsókoltam és lefeküdtem mellé.
-Mibe fogadjunk, hogy Max és Dév itt áll az ajtó előtt és hallgatózik?-súgta a fülembe.
-Nézd meg.
Peti kiment és Max meg Dév pont akkor rohantak el az ajtóból, de Bence is velük volt.
-De idióták.-jött vissza Peti nevetve.
-Most jösz rá, de azért én bírom őket.
-Én is, el se tudnám képzelni az életet normális haverokkal.
Kinéztem az ablakon, láttam, hogy valakik állnak a kapuba.Sikítva rohantam le és Rob nyakába ugrottam majd megöleltem Bettit is.
-Hogy kerültök ide?
-Azt mondtad jöhetünk.
-De ugye itt is maradtok?
-Nyár végéig.
-ÁÁÁÁ szupi.
Még beszélgettünk, közben folyamatosan ölelgettem meg puszilgattam őket.
-Peti, megcsal a csajod.-ordított Tomi.
-Ti mikor jöttettek?-jött oda Peti út közben még adott egy pofont Tominak.És megölelte Bettit, Robbal meg lepacsizott.
-Zavarunk?
-Csak egy kicsit, de amúgy Max meg Dév kavartak be, a hallgatózással.
-Mit hallgattak.
-Mindegy, gyertek bemutatlak.
Ő Dév, Max, Bence de őt már ismered, Csabi, Fruzsi, őket is, Dana, Regi, Ricsi, Tomi, Dani, J.
-Heló, Rob vagyok.A csajom hol van.-ezen nevetni kezdtem és felkisértem Zsó szobájába.
-Amúgy sokat változott, de azért vigyázz vele.
Rob bement, Zsófi rögtön a nyakába ugrott.
Én vissza lementem, mindenki csak nézett rám.
-Mi van?
-Ki ez a csávó?
-Rob, a haverom.Baj?
-Nem, csak nem gondolod, hogy kicsit túlzás puszilgatni?
-Nem, de Fruzsi, neked mi bajod velem?Mindig beleszólsz, hogy mit csinálok...
-Én csak meg akarlak védeni.
-Különben Petivel is nagyon jóban van.
-Oké, akkor nem szóltam...
Még kb egy órát beszélgettünk.
-Akkor most?-kérdezte Dani.
-Igyunk...-mondta Bence és kortyolt egyet a söréből.
-Azt biztos nem, még ki se józanodtatok.
-Akkor?
-Menjünk a sétányra, a fiúk énekelnek, és még pénzt is keresünk.-mondta Dana.Végül ennél maradtunk és kimentünk.

-Hova pakoljunk?-kérdezte Peti.
-Ott jó lesz a fa alatt.-mutatta Max és odarohant a fához.
Lepakoltunk, a fiúk elkezdtek énekelni, egy csomó ember odajött, dobott pénz meg tapsoltak, meg egy páran énekeltek is.Peti valami szeremes számot énekelt és engem is odahúzott magához a "szinpadra" a dal végén megcsókolt, erre a tömeg sikítozni meg tapsolni kezdett.
-Bocsi, de te nem Brig vagy?-jött oda egy szőke srác.
-De igen, de honnan tudod?
-Ma találkoztunk az erdőben.
-Ja tényleg, emlékszem!Márk, igaz?
-Igen, de nem is mondtátok, hogy van bandátok.
-Most kezdék a fiúk.
-Tök jók vagytok!
-Köszi.
Márk elment közben a fiúk még énekeltek, hajnali egykor indultunk vissza a nyaralóba, de Dana már korábban hazavitte Tibit és Beát.
-Mennyit gyűjtöttünk?-kérdezte Max.
-12 ezer meg még valamennyi apró.
-Az szép, és mi lesz vele?
-Betesszük a közösbe.
-Olyan is van?
-Miért, szerinted majd én fizetem, ha megyünk fellépni, vagy stúdió vagy valami?-kérdezte Dév, pedig ő nem is volt benne.
-Jó, nem kell leharapni a fejem.
Amikor beestünk a nyaralóba mindenki fáradt volt, csak én nem.Felrohantam zuhanyozni.Amikor kiléptem a függöny mögül ott volt Peti, sikítani kezdtem, erre mindenki odajött én addigra magamra kaptam egy köntöst.
-Ti mit csináltok?-kérdezte Bence vigyorogva.
-Bejöttem fogatmosi, Brig meg megijedt tőlem.-mondta Peti.
-Aha, értem.-mondta de látszott, hogy nem hiszi el.
Elmentem aludni, Peti is jött velem.Lefeküdtem, Peti rámfeküdt és csókolgatni kezdett.
-Szeretlek Brig.
-Én is, örülök, hogy téged választottalak.
-Álmos vagy?
-Nem, te?
-Én se.
-Akkor?
-Hát...
-Peti nem, majd, de még nem most.
-Jó, oké, de nagyon szeretlek.
-Tudom, én is nagyon nagyon.
-Csináljunk képeket?
Csináltunk legalább 100 képet, feltöltöttük laptopra és röhögtünk magunkon.Egy párat elküldtünk előhivatni nagyban és eldöntöttük, hogy ki fogjuk tenni a falra.
-Aludjunk!-mondtam és lefeküdtem, Peti odabújt hozzám és megcsókolt nemsokárra mindketten elaludtunk, reggel arra ébredtem, hogy valaki beszélget az ajtó előtt.
-Szerinted mit csinálnak?-kérdezte Max.
-Hát, van pár tippem...-mondta neki Bence.
-Tuti, hogy nem, a Cica nem olyan könnyű nő...-tette hozzá Dév.
-De szereti Petit.
-És akkor miért nem hallunk semmit?
-Én megnézem.
-Dév, legalább ne az ajtón.
-Akkor?
-Az ablakon esetleg.
Pár perc múlva hallottam, hogy odateszik a létrát az ablakhoz.Odamentem és elbújtam az ablakpárkány alatt.Amikor láttam, hogy Dév felért felálltam.Annyira megijedt, hogy sikítani kezdett és majdnem leesett, de elkaptam.A hangzavarra már mindenki ott volt, és röhögött.
-Mi mondtuk, hogy ne nézd meg!-ordított fel Bence és Max.
Dév lemászott, már majdnem sírt, mert mindenki rajta vihogott.
Peti mellettem figyelte az eseményeket.Amikor mindenki lenyugodott lementünk reggelizni.Beszélgettünk, előjött Dév reggeli akciója is.
-Amúgy Dév, neked nem vagyok Cica.
-Honnan hallottad?
-Ébren voltam, mindent hallottam.
Rob és Betti is jól érezte magát, Bettinek mindent elmeséltem, már majdnem egy hónapja nem taliztunk.
-Figyu Brig, tudod Levivel összejöttünk megint.
-Örülök nektek, sokáig!
-Szóval, még nem találkoztunk, nem hívhatnám el ide?
-De, persze azt hívsz akit akarsz.
-Köszi, akkor megcsörgetem!-mondta és megölelt.
Betti elrohant Rob és Dani szinte legjobb haverok lettek, szóval minden jól alakult.
-Mai program?-kérdezte Fruzsi.
-Kicsit fáradt vagyok, szerintem ma itthon maradok...-mondtam és leültem.
Peti is leült mellém és megfogta a kezem.
-Én is itthon maradok Brigivel.-mondta.
-Értjük a lényeget.-vigyorgott Bence és Dév.
-De hülyék vagytok.-mondtam és feltettem a lábam Peti ölébe.
A többiek elmentek vidámparkba, ketten maradtunk Petivel és beszélgetni kezdtünk a szokásosról:rólunk.
-Remélem örökké tart.
-Én is, annyira szeretlek.
-Én is szeretlek, de kicsit álmos vagyok, Dév felébresztett.
-Ja...tiszta hülyék...nem mondanám meg hogy 16 éves.
-Viselkedés alapján Tibike fejlettebb.
-Hát igen, de Max meg Bence se jobb.
-Az biztos.Mit akarsz csinálni?
-Felteszel egy kérdést, ha tudom a választ le veszel egy ruhát, utána én kérdezek.
-Hm...oké, de te kérdezel először.
-Oké, kit utálok legjobban?
-Pasz.
-J.Te jössz.
-Ki a legjobb fiú haverom?
-Én?
-Nem, te a pasim vagy.
-Oké, akkor én, kit szeretek legjobban?
-Ez könnyű, engem.
-Talált.-mondta és levette a cipőjét.Így folytattuk még kb fél óráig, rajtam már csak bugyi és melltartó volt, Petin is csak egy alsógatya.Amikor vége lett a játéknak Peti megcsókolt, de még mielőtt vissza öltöztünk volna hazaértek a többiek.Mi ott áltunk fehérneműben, csókolóztunk, gondolhatjátok Dév meg a többi hülye mire gondolt...
-Legalább a szobában csinálnátok.-sikított Dév és Max, majd eltakarták egymás szemét.
-Nem volt semmi.-mondta Peti és az ölébe vett majd felvitt az emeletre, felöltöztünk majd megint lementünk.
-Szóval nem volt semmi...-mondta Fruzsi és mosolygott.
-Nem, de tényleg, csak játszottunk.
-Aha...
-Akkor ne hidd el, nekem mindegy, én tudom és ennyi elég.
-Mit kéne csinálni?-kérdezte Dév és leült mellém.
-Hát, nem tudom...elmehetnénk moziba.
-Biztos, hogy nem!-vágta rá Dani.
-Tényeg, akkor a plázába.-mondta Fruzsi.
Ekkor csöngettek, Betti sikítva rohant ki.A kapuban egy szőkésbarna zöldszemű srác állt.Amikor Betti megcsókolta akkor jöttem rá, hogy Levi az.
-Heló, Brig vagyok.-mentem oda.
-Szia, Levi.
-Mindent utdok rólad.-mondtam és mosolyogva Bettire néztem.
Bementünk, Levi mindenkinek bemutatkozott, majd leült mellém.
Kaptam egy sms-t Petitől, aki az asztal másik végén ült, hogy menjek fel a fürdőbe.
Felmentem, de nem Peti, hanem Levi jött utánam.
-Szia, hát te?
-Csak gondoltam beszélgessünk egy kicsit.
-De Peti küldte az sms-t.
-Én mondtam neki.
-És miről akarsz dumcsizni?
-Mizu veled?
-Boldogság van, nálad?
-Szerelem.
-És mióta jártok megint?
-Ez nem normális kapcsolat, én csak azért vagyok vele, mert nem akarom megbántani.
-De akkor kibe vagy szerelmes?
-Hát, az mindegy, mert van pasija.
-Ki az elintézem...
-Mindegy, megoldom.
-De szerintem mondd meg Bettinek, mert jobb ha addig tudja meg amíg nem éli bele magát ebbe az egészbe.
-Megmondom és küzdök a másikért.
-Küzdj, az mindig beválik.
-Bárcsak, de veled és Petivel mi van?
-Imádom a kis majmot.
-Ő is téged?
-Ő még jobban.
-Örülök nektek.-mondta de látszott, hogy nem őszinte.
Lementünk, tovább beszélgettünk és láttam, hogy Levi félrehívja Bettit.
-Te jó ég, mi lesz ebből!?-mondtam, pedig csak gondolni akartam.
-Cica, te miről beszélsz?
-Csak Levi, meg Betti.
-Miért, mi van?
-Semmi, remélem semmi.
Betti szomorúan jött vissza és felcibált a szobámba.Leült az ágyamra és sírni kezdett.
-Miért te kellesz mindenkinek?
-Ezt hogy érted?
-Miattad szakított.
-Miattam?
-Igen, azt mondta, hogy amint meglátott beléd szeretett.
-Ezt nem értem, de jobb ez így, mintha csak tettetné hogy szeret.
-Lehet, de akkor most minden nap látni fogom.
-Majd keresünk neked egy százszor jobb csávót.
-Köszi, te mindig mellettem állsz.-mondta és megölelt.
-Ja, én majd ezt még megbeszélm Levivel is.
-Köszi, de most szépen csinálunk neked valami vidám vízálló sminket, hogy jobb kedved legyen.
Kihúztam a szemét tussal a szájára is tettem pink rúzst és máris jobb kedve lett tőle, mert imádott szép sminkben mászkálni.
-Holnap pedig tartunk egy jó kis csajos napot.Elmegyünk fodrászhoz, meg vásárolni, meg ilyenek oké?
-Az mindig jót tesz.De nem ismerünk egy jó fodrászt sem.
-Te nem, de én ismerem a legjobbat.
-Honnan?
-Regi apja, Zsolti.
-De honnan ismered?
-Igazából Peti mutatott be, de végül is jóban vagyok vele.
-Éretem.
-Na gyere, most lemegyünk, és tetteted, hogy boldog vagy.
Lementünk, mindenki ott ült a konyhában, mivel már nem volt hely beültem Peti ölébe, Bettinek meg szótam, hogy menjen Danihoz.Nagyon jól elvoltak együtt, elhatároztam, hogy összehozom őket.
-Dani beszélhetnénk?-mondtam és elkezdtem befelé húzni.
-Modd.-mondta mikor leült a kanapéra.
-Bettvel mizu?
-Honnan tudjam, miért nem őt kérdezed?
-De bejön neked, vagy valami?
-Hát... nem is tudom, jól néz ki, kedves, van humora...
-Szóval járnál vele, ha úgy van?
-Asszem, de miért?
-Tudod, hogy én bárkivel összehozlak.
-Ne Cica, légyszi!
-Mi az hogy Cica?!
-Bocsi Brig, de nem kell a segítség.
-Miért, gyorsabban menne.
-De el tudom intézni egyedül is, ja és van neked jobb dolgod is.
-Például?
-Peti!
-Ő megérti.
-De akkor is!
-Nem, most nem, ezt egyedül akarom megoldani!
-Hát, te tudod.-mondtam és elindultam kifelé, de csak az ajtóig jutottam, mert Max visszahívott.
-Beszélhetnénk Brig?
-Miről?
-Menjünk be a fürdőbe!
Amikor bementünk leültem a kád szélére és figyeltem, hogy mit akar mondani.
-Egy fontos lenne!-szólalt meg zavartam.
-És?
-Mi és?
-Miről van szó?
-Tudod, hogy Peti jó haverom.
-Ja...
-Azt is tudod, hogy nem tudnám megbántani.
-Olyan érzésem van, hogy most jön egy de!
-De nem is tudom hogy mondjam...
-Egyszerűen.
-Ez bonyolult.
-Akkor a lényeget!
-Szóval...ööö
-Bökd már ki!-ordítottam rá. 

1 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon tetszik a blogod.Lehetoleg gyakrabban tegyel ki reszeket belole.Ne szomorkodj ha nem lesz annyi megtekintese a blogodnak, mint amennyit szeretnel es ne torold le, mert nagyon jo a story.;)
    Ami szerintem hianyzik:nekem hianyzik a tortenetbol valami szomoru\tragikus esemeny vagy tortenjen valami hogy a tortenet szereploi kell keressenek maguknak melot ahoz, hogy el tudjak tartani magukat.

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu