2012. december 9., vasárnap

Part 21

Fú de gyorsan összejött, köszi nagyon:DD kövi határ 3500:P
Jó olvasást, komizzatok!
Puszi: Bóó♥


Elszívtam a "cigit" és utána tényleg jobb kedvem lett, mindenen vihogtam és ugráltam.Lementünk a padlásról be a szobámba, de anya megállított minket.
-Mit csináltatok a padláson?
-Semmit.
-Mennyit szívtál el?
-Egyet.
-Nem zavarlak el, de csak azért mert Brigi szeret.-fordult Petihez.
-Köszönöm.-mondta Peti és lesütötte a szemét.
-De te honnan tudod?
-Vékony a fal.
-Akkor mindent hallottál?
-Mindent.De szerintem nincs cuki szád Peti.
-Anya, minek kell hallgatózni?
-Én csak ültem a nappaliban, ti beszéltetek hangosan...
-Hallotta még valaki?
-Nem, és én se mondom el senki, és örülök, hogy szeretitek egymás száját meg hasát, de a fűre nem kell rászokni.
-Nem is tudnák, mert a barátosnőm drogelvonón van gyakorlaton.
-Ki?
-Dana, de mi most megyünk.-mondtam és elhúztam Petit.
Bementünk a szobába és elkezdtünk beszélgetni a halakról.Kicsit be voltunk tépve ezért csak idióta témáink voltak.
-Nekem volt halam.
-Nekem is.
-De nekem már nincs.
-Nekem sincs, mi lett a tiéddel?
-Hát, az egyiket lehúztam a wc-n, a másikat megette a macska, a harmadikat meg Zsó felszúrta a karácsonyfára.
-Ti halakat tesztek a fára?
-Zsó már akkor is idióta volt.
Ekkor belépett Zsó.
-Hali mi a téma?
-A halacskák, de te mit akarsz?
-Hallottam a nevem és jöttem, de ti be vagytok szívva.
-Jó megfigyelés.
-Van még?
-Kinek kell?
-Nekem.
-Nincs.
Zsó kiment mi pedig elterültünk az ágyon és a semmin vihogtunk.A következő emlékem az volt, hogy mindenki ott vihog a szobámban.
-Mi bajotok?
-Látni kellett volna ahogy alszol.-mondta vihogva Dév.
-Miért?
-Á, semmi.
-Részegen mindig horkolok.
-Az biztos.
Kimentem a szobából, anya már a konyhában várt, hogy elbúcsúzzon.Elköszöntem tőle és kerestem valami reggelit.Csináltam magamnak és Petinek szendvicset.
-Én nem kapok?-kérdezte Dév miközben rohant le a lépcsőn.
-Csinálj magadnak.
-Akkor nem eszem.
-Hát, Dév így jártál, én azért már nem állok fel.
Dév kirohant az udvarra, utána Bence és Dani is.Tomi, Csabi, Fruzsi és Fanni csak később jöttek le, ők is leültek a konyhába.
-Mizu fiatalok?-kérdezte Csabi és levágódott, a lábát pedig feltette az asztalra.
-Semmi, papó.
-Én vagyok az idősebb.
-Tudom, és?
-Csak úgy mondtam.
-Brig, van ötleted mára?
-Nincs, miért?
-Csak gondoltam ma legalább nem unatkozunk, de akkor mégis.
-Várjál csak, mégis van valami.
-Mi?
-Ricsi ma randira megy.
-Kivel?
-Már tegnap is mondtam, hogy Regivel.
-És mi közünk ehhez?
-El kell készíteni, mert nem akarjuk, hogy úgy járjon mint Csabi.-mondtam és Csabira nevettem.
-Bárkivel megesik.-vágta rá gúnyosan.
-Nem hiszem, hogy bárkinek eszébe jutna szmokingban randira menjünk, de egy kis segítség nem árt senkinek.
-Hát jó, de az csak este lesz.
-Durván kész vagyok, inni kéne...-idézte énekelve Tomi.
-Nem, mert az senkinek nem jó, főleg randi előtt Ricsinek.
-Akkor ő nem iszik.
-Ő meg a nem ivás, na ne röhögtess.
-Akkor mondj jobbat.
-Van egy csomó kuponom az állatkertbe.
-Oda végülis mehetünk, meg Beáért is hazamehetnénk, van időnk, és Csabi tud is vezetni.
-Vezetni tudok, de nincs mit.
-A mi nyaralónkban van egy kocsi, van minden papírja meg minden.-vágta rá Bence aki akkor lépett be az ajtón.
-Szia Bence rég beszéltünk.-mondtam neki mosolyogva.
-Te nem Cica, te vadmacska vagy.
-Ugye?
-Amúgy nem baj!
-Mi?
-Hát, hogy megvertél.
-Te is megverhettél volna engem.
-De nem tettem.
-Hát akkor bocsi, ha ez neked rosszul esett, de végülis megvédhetted volna magad.
-Szóval akkor kell a kocsi vagy nem?
-Kell, de most indulunk.
-5en férnek be...Ki jön?
-Csabi, Peti, én, Fruzsi meg Beát hozzuk.
-Nem, én mindenféleképpen megyek.Meg Csabi is, szóval vagy Fruzsi vagy Peti nem jön.-mondta Bence.
-Én amúgy se akarok apával találkozni, szóval tuti nem megyek.-mondta Fruzsi.
-Akkor ez el van döntve, mehetünk?
-Go.
Elmentünk Bencéékig, ahol Bence egy suzukihoz vezetett minket.
Beszálltunk, Bence és Csabi előre, én és Peti hátra.
-Merre kel menni?-kérdezte Csabi.
-Pest felé.
-Soha nem voltam még arra.
-Akkor majd mondom.Itt balra és utána végig előre az autópáyán.Ha kereszteződés van szólj.
Az úton szinte végig beszélgettünk minden hülyeségről, a bunyóról is volt szó, de nem az volt a fő téma.
-Brig, ti is abban a faluban laktok?-kérdezte Bence.
-Aham, majdnem szomszédok vagyunk.
-Akkor tudtok úgy levelezni, mit a filmekben.
-Az milyen?
-Hát felírod egy nagy lapra nagy betűvel és kitartod az ablakon, Peti meg elolvassa és ugyanígy vissza ír.
-Hát, még nem próbáltuk, de mivel az ablakomat kitakarja egy fa, nem hiszem, hogy menne.
-Amúgy hogy jöttetek össze?
-Hát, Peti átjött, beszélgettünk, elaludtunk, Peti reggel megijesztette az egész családom, és bevallotta apának, hogy szeret engem.
-Apádnak mondta először?
-Jaja, de bejött, mert a faterja aránylag bír engem.-válaszolta Peti.
-Be kéne nézni Robhoz is.-hoztam fel őt is.
-Rég dumáltunk már.-mondta Peti.
-Az ki?-kérdezte Csabi.
-Csak egy jó haver.Járt Zsóval majdnem fél napig, de amikor kedves hugom bezárta a szobájába szakítottak.
-Soha nem láttam még ekkora idiótát, meg akarom ismerni...
-Akkor majd benézünk.Csabi itt jobbra, és a második falu.
-Ilyen közel?
-Pest még sokkal messzebb van de ugyanezen az úton kell menni.
-Ebbe?-kérdezte Csabi egy táblánál.
-Igen, itt egyenesen, a templomnál kanyarodj le és egy emeletes házat keress.
-Emeletes házatok van?
-Ja, de itt is vagyunk, ne menj tovább.-mondtam és kimutattam az ablakon.
-Soha nem voltam még itt.-mondta Bence.
-Én se...-tette hozzá Csabi.
Bementünk, ahol anya a konyhában, apa pedig a nappaliban ült.
-Hát ti?-kérdezték meglepetten.
-Csak gondoltuk levisszük Beát a hétvégére, mert állatkertbe akarunk menni.
-Hát vigyétek, de ti nem utáljátok egymást?-mutatott rám és Bencére.
-Miért?
-Csak mert verekedtetek.
-Az csak fogadás volt.
-Ja szóval téged vert össze a lányom?-jött oda apa is.
-Én lennék az!
-Elmegyünk még Petiékhez, Robhoz, meg Beáért is, de még majd benézünk!
Elmentünk, először Robhoz.
-Hali Rob, mizu?
-Csövi, mi van veletek, el vagytok tűnve.
-Nyaralás, még egész hónapban, le jöhetsz te is ha akarsz, de most nem férsz be a kocsiba.
-Kik vannak még?
-Nagyon sokan vagyunk, de Zsó is.
-Akkor rohanok.-mondta röhögve.
-Amúgy ők Bence és Csabi.
-Ja, hali, Robi, de haveroknak csak Rob.
-Heló, kajak lejöhetnél néha.
-Majd lenézek, vannak jó csajok?
-Bárkivel összehozunk, ez már bevált, Fruzsival és Csabival, Tomival és Fannival, ma Ricsi talizik Regivel, ja és Daninak is összejött egy nő, csak azok már hazautaztak.
-Majd lemegyek, de minek jöttetek haza?
-Csak Beát akarjuk levinni.
-Hány éves?
-5.
-Az túl fiatal.
-Ha nem lenne fiatal akkor se engedném, hogy veled járjon.-vigyorogtam Robra.
-Hahaha.
-De mi megyünk, mert még vissza kéne érni ma.
-Oké császtok, majd lemegyek megnézlek titeket.
-Számom tudod, ha valami van csörgess.
-Ok.
Elmentünk Petiékhez is ahol nagy örömmel fogadtak minket.
Végül elmentünk Beáért is.
-Szia Brigi!-köszönt rám keresztanyu.
-Heló, Beát elrabolnánk pár napra, ha szabad.
-Minek ő nektek?
-Egy csomó jó helye megyünk a héten, és amúgy is megígértük neki, hogy majd egyszer levisszük.
-Hát, beszéljétek meg vele.
Felrohantunk a lépcsőn, Bea épp babázott de amikor meglátott minket egyből Peti nyakába ugrott.
-Szia csajszi,mizu?-kérdezte Peti.
-Szia Peti.
-Van kedved jönni nyaralni.
-Igeeeen, csak anyát meg kell kérdezni.
-Azt már mi elintéztük.
-Ott van Fruzsi is?
-Ott.
-És Dév?
-Ő is, de ha jössz, akkor vinni kell ruhákat is.
-Azt meg én intéztem el.-mondta keresztanyu és egy bőröndöt nyomott a kezembe.
-Itt vannak a ruhák Brig, Beust meg majd anyukádék hazahozzák vasárnap, de nagyon vigyázzatok rá.
-Jól el lesz a többiekkel.
-Megyüüüünk?-kérdezgetett folyton Bea.
-Na akkor mi megyünk is, minden este csörgök, hogy mizu.-mondtam és az ölembe vettem Beát.
-Sziasztok, vigyázzatok magatokra.
Elmentünk, még bementünk hozzánk meg Petiékhez is.Délután 3 lehetett amikor elindultunk vissza a nyaralóba.
-És mit fogunk csinálni?-faggatott Bea.
-Majd megyünk állakertbe, meg strandra.
-És Bence megint olyan részeg lesz, mint a bulin?
Ezen mindenki röhögni kezdett.
-Az meglehet, de nem szabad utánozni őt, mert anya megharagszik.-mondta Peti.
-Álljunk meg!-mondta Bea.
-Minek?-kérdezte Csabi.
-Peti mellé akarok ülni.
-Mássz át Brigin.
Bea átmászott, én pedig odaültem a helyére.Csendben ültünk szinte végig, amikor nem akkor Bea kérdésein nevettünk.Amikor megérkeztünk, a többiek a teraszon ültek egysorban, Dana pedig előadást tartott nekik az alkoholról, meg a drogokról.Mindenki unottan, figyelte, de amikor megláttak minket lerohantak a teraszról és annyira örültek nekünk, mit akik még nem láttak fehér embert.
-Szia csajos!-kapta fel Beát Dév.
-Menjünk a strandra.-Bea rögtön a lényegre tért.
-Ma nem megyünk, hanem Ricsit fogjuk felöltöztetni.
-De Ricsi fel van öltözve.-ezen megintcsak mindenki nevetni kezdett.
-De Ricsi randira megy, és át kell öltöznie, hogy nem járjom úgy, mint Csabi.
Bementünk, és rögtön elkezdtük a készülődést, mert már csak egy óra volt a randiig.
-Bea, ide adnád a hajlakkot?
Bea adta a hajlakkot, fésűt, inget, és mindent, amit kellett.
-Kész is vagy.-a forgósszéket elfordítottam a tükör felé. hogy lássa magát.
-Szupi, de indulok.
-Ha gond van írj sms-t és kimentünk, csövi.
Ricsi elment, mi meg elmentünk a sétányra.
-Beus, szólj ha álmos vagy!
-Szólok, de éhes vagyunk.
Beültünk egy étterembe és rendeltünk.
-Mit akarsz enni csajszi?-kérdezte Peti Beától.
-Pipit.
-Rántott csirkemell jó lesz?
-Aha, meg baracklé.
Peti megrendelte a kaját, amit kb 20 perc múlva ki is hoztak.
Ettünk, majd miután jól laktunk még fél órát sétáltunk a bazárok között.
-Petiii!-ordított Beus.
-Mondjad.
-Veszel nekem olyan cuki cicát?-mutatott egy óriási plüss macskára.
-Gyere, megveszem neked, de ma már nem kapsz mást, mert nem marad pénzünk a hétre.
Megvették a macskát amit mivel Bea nem bírt el ezért Dév hozta.Hazafelé már Peti nyakában aludt a kislány.
-Bea ébredj fel, meg kell fürdeni.
Mefürdettem Beát, és lefektettem az anya szobájukba, ahol éppen Fruzsi, Csabi, és most Bea aludtak.
Mi is felmentünk Petivel, még beszélgettünk és nemsokárra el is aludtunk.
Az álmomból csak annyira emlékszem, hogy Petivel az állatkertben vagyunk, és hogy minden állat ki van eresztve, meg ilyenek, de végülis jónak számított.
-Brigiiii.-rángatott le Bea az ágyról.
-Mi a baj Beus?
-Már 8 óra van.
-És?
-Már késő van, ilyenkor már rég ébren szoktam lenni.
-Reggel 8 neked már késő?
-Miért, nem?
-Multkor délután ötig aludtunk...
-Már mindegy, szóval mi a reggeli?
-Itt csak Fruzsi tud főzni, szóval őt kérdezd.
Peti is felébredt, de látszólag azt se tudta hol van.A nyáron még soha nem keltünk ilyen hamar, de muszáj lesz hozzá szoknunk, mert Beus nem fog hagyni minket, egyedül meg nem lehet a házban, mert még valami baja lesz.
-Mi ez a hang, hány óra.
-Heló Peti, ébredj a csajod már éhes.
-Mit akarsz enni Brig?
-Nem én, te bunkó.
-Akkor hány nőm van még?
-Beáról beszélek.
-Az ki?
-Tegnap hoztuk, nem emlékszel?
-Ja, de de mit keres ébren éjszaka közepén?
-Pasz, azt mondta hogy már mindig éren van reggel 8-kor.-Petin látszott, hogy azt se tdja miről van szó, de kitémfergett a konyhába.
-Na Csibe, mit akarsz enni?-kérdezte Beát, fogalmam se volt, hogy miért Csibe, de jó, legyen.
-Szendvicst.
Peti csinált három szendvicset, és mivel jó idő volt kiültünk a teraszra reggelizni.
-Köszönöm.Mehetünk a strandra.
-Lassabban Csibe, ülj vissza, előbb megvárjuk a többieket.-csitította le Peti.
Bea leült és türelmetlenül dobolt az asztalon.
-Beus, ne csináld ezt.-szóltam rá szigorúan.
-Miért?
-Mert idegesít.
Ekkor már Bence is kisétált a teraszra és kérdezősködni kezdett.
-Ti?Ébren?Fél kilenckor?
-Muszáj vot.-mondtam és csibére mutattam.
-Értem, van reggeli?
-Ha csinálsz, akkor van, ha nem csinálsz, akkor nincs.
Bence elment és kb 10 perc múlva reggelivel jött vissza és egy doboz sörrel.Bence nem iszik semmi mást, csak sört, reggel, délben, este csak sör.
-Utálom a sört, hogy tudod ezt meginni?-kérdeztem tőle.
-Te is szoktál inni.
-De gyümiset, az finom, de a sima, az fujj...
-Ez a te véleményed, én máshogy gondolom.
Csendben ültünk Bea persze folyamatosan az asztalt püfölte, de nem akartam összeveszni vele.Lassacskán mindenki felébredt és kijött a teraszra.
-Heló, én most akkor még álmodom?-kérdezte Csabi.
-Nem, miért?-mondta Fruzsi és mecsípte.
-Ez Peti és Brigi...
-És?
-Fruzsi, 9 óra és már ébren vannak, ezek betegek.
-Bea mellett lehetetlen sokáig aludni.-vágtam rá nevetve.
Mindenki leült és elkezdtük megbeszélni, hogy mit fogunk csinálni...
-Akkor ma állatkert vagy ma strand és holnap állatkert.
-Most állatkert.-vágta rá Csibe.
-Akkor ezt már el is döntötted Csibe.-mondta Peti és nevetni kezdett.
Mindenki evett és kb fél 11-kor elindultunk az állatkertbe, ami a szomszéd városban volt, ezért kocsival mentünk.Egyszerre nem fértünk be, ezért Csabi többször is fordult.Én, Peti, Csibe mentünk utoljára, mert nálunk volt a kulcs.
-Ez amyúgy én is simán elvezetném.-szólaltam meg az úton.
-Kipróbálhatod, de nem itt és nem most.
-Akkor mikor és hol?
-Holnap a városon kívül.
-Brig vezetni fog?Mind meghalunk.-mondta Csibe és közben a fejét fogta.
-De vicces valaki!-mondtam és sértetten elfordultam.-De amúgy úgyse te ülnél melletten, hanem Peti.
-Mi?Én haljak meg?-szólt közbe Peti.
-Nem tennéd meg értem?
-De igen, csak az a gáz, hogy te direkt akarsz öngyilkos lenni.
-Nem, én csak vezetni akarok.
-Nálad az ugyanaz...-mondta, ezen mindenki vihogni kezdett, de már meg is érkeztünk.A többiek az álltatkert kapujában ültek, Fruzsi már megvette a jegyeket.
-Akkor bemehetünk.-mondta Dév és megfogta Csibe kezét.
Bementük, a park elején még semmilyen állatot nem láttunk, csak az árusok voltak.
Sétáltunk az állatok közt, Bea végig bohóckodott, mindneki őt figyelte, de nem volt vele semmi baj, mert mindig is jó gyerek volt.Fél 2 felé beültünk egy büfébe.Csibe még ott is jól szórakozott, odament más gyerekekhez is, és persze engem is magával rángatott.Odamentünk egy cuki kisfiúhoz is.
-Szia mi a neved?-kérdezte Csibe a kissrácot.
-Tibi, és neked?
Ők így elbeszélgettek, én csak utána néztem meg a kisfiú kísérőjét.
-Heló, Brig.-mutatkoztam be neki.
-Hali, Jonny.Mizu?
-Jól elvannak.-mutattam a kicsikre.
-Tibinek bejön a tesód.
-Unokatesóm, de szerintem is bejön neki a te tesód.
-És ketten vagytok?-kérdezte és Beára nézett.
-Nem, csak most engem rángatott magával, és ti?
-Igen, ketten nyaralunk.De Tibo csak a héten van itt.
-Mi kb 10 vagyunk, de lehet többen, és Csibe is csak a héten van itt.
-Melyik úton vagytok?
-A strand mellett közvetlen, ha akartok majd átjöhettek, mindig jó bulik vannak, legtöbben egész nyáron itt vagyunk.
-És pasid van?
-Velük vagyok...legalább 8 pasira vigyázok.-muattam a fiúkra.
-De én nem úgy értettem.
-Tudom hogy értetted.
-Akkor miért nem úgy válaszolsz?
-Mert az túl egyértelmű lenne.
-És az baj?
-Szeretek titokzatos lenni, de az igaz, hogy sok bajom is volt belőle.-mondtam és nevetni kezdtem.
-Az ott a piros póló sötét fari.-mutatott Petire.
-Honnan tudtad?
-Ha szemmel ölni lehetne már nem élnék.
-Talált.
-De az is nagyon néz téged!-mutatott Dévre is.
-Tudom, de ha jobban megnézed az is.-mutattam Bencére.
-Ezekkel laksz egy házban?
-Aha, miért?
-Hát, tudod, legalább 5 most rögtön leteperne, ha tehetné.
-Tuti nem.
-És neked van nőd?
-Már nincs.
-Mikor szakítottatok?
-1 éve.
-Pedig egy ilyen pasi után minden csajszi megfordul.
-De nekem nem kell akármilyen csajszi...én az igazit akarom.
-Ezt hogy érted?
-Esküvő, nagy ház, gyerekek, kutya, meg egy olyan nagyobb biztos család.
-Kevés fiú válaszolná ezt.
-Én más vagyok mit a többiek.
-Mitől?
-Hát, ha többett taliznánk megtudnád.
-Találkozhatunk, de azt tudnod kell, hogy Petit szeretem, és nem mást.
-Tudom, de miért mondod ezt?
-Látod ott azt?-mutattam Bencére.
-Miatta szakítottam Petivel, de annyi a szerencséje, hogy mégis összejötttünk.
-Szegény gyerek pofára esett.
-Ja, főleg, hogy utána megvertem...kicsit sajnáltam is utána.
-Te megverted?Miért?
-Cicának szólított.
-És az baj?
-Csak Peti hívhat úgy, de nem jösztök oda hozzánk?
Odamentünk mind a négyen, én fogtam Csibe kezét, Jonny meg Tibi kezét.
-Bővül a csapat?-kérdezte Csabi és lepacsizott az "új fiúval".
-Úgy nézki.-mondtam és leültem, Csibét pedig az ölembe vette.Jonny is ezt tette, beszélgetni kezdtünk, Peti végig a kezem fogta és gyilkos pillantásokat vetett Jonnyra.
-Az összes csajnak van pasija?
-Nem.-mondtam egyszerűen.
-De ő ott ül Csabi ölében, mutatott Frura és Csabira-te meg Peti ölében ülsz.-mutatott ránk is.
-Danának nincs, de ő most nincs itt.
-Hol van?
-Hazament, de délután már megint itt lesz.-mondtam, és ekkor megcsörrent a telóm.Ricsi küldött sms-t."Háhá, minden jól ment, ott aludtam náluk, de ti hol vagytok?".Visszairtam, mire ő csak annyit írt, hogy mindjárt itt van ő is.
-Sikerült Ricsinek!-ordította, erre az egész asztal tapsolni kezdett.És az egész büfé minket nézett.
Ricsi kb 10 perc múlva ott is volt.Mihent megláttam odarohantam és a nyakába ugrottam.
Odamentünk az asztalhoz, ahol Jonny és Peti beszélgettek.
-Rá miért nem vagy féltékeny?-kérdezte Jonny.
-Mert unokatesók.-röhögte Peti és Ricsihez fordult-Jó vagy tesó, mondtam hogy összejön.
-De Brig nélkül nem ment volna.
-De Zsolti is tudta, hogy ott alszol?-kérdeztem megleptten.
-Tudta, szerintem bír engem, tök jófej volt, meg minden.
-Ti össze is akartok házasodni?-fordult felém és Peti felé Jonny.
-Még nem!16 évesen még nem tudom mit akarok!-mondtam.
-Jó csak úgy kérdeztem, de amúgy én is annyi vagyok, és már tudom, hogy mit akarok.
Ettünk és tovább sétáltunk a sok állat közt, Tibi és Csibe jó elvoltak együtt.
-Cica, ha már szóbakerült ez az eskövő...-mondta Peti.
-Akkor?
-Én tényleg feleségül akarlak venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

egyjonyar@citromail.hu