2012. december 6., csütörtök

Part 20

Helókaa!Végre meglett a 3000, köszönöm barátnőmnek, aki facebookon reklámozott!Szóval itt a kövi és a határ 3200:)! Remélem gyorsan meglesz! Ja és arra szeretnélek megkérni titeket, hogy valami jó címet találjatok ki az oldalnak, mert nekem nem megy....:S
Jó olvasást, komizzatok!

(e-mail: egyjonyar@citromail.hu)
Puszi:Bóó♥


-Brigi, ébren vagy?-rázta meg a fejem Fruzsi.
-Most már igen, mit akarsz?
-Itt van anyukád, és Bence beszélni akar vele...
-Miről?
-Hát, hogy te őt szereted, meg ilyenek.
-Beszéljen, azt se tudja anya ki ő.
-Akkor nem jössz?
-Jajj Fruzsi, hagyjál már, még nem is élek.
-Brigi, délután három van, majdnem egy egész napja alszotok.
-Nem baj, majd egyszer felkelek, de az még nem most lesz.-mondtam és magamra húztam a takarót.Fruzsi kiment, én pedig hozzábújtam Petihez.Kb 5 óra volt, amikor felketünk.
-Jó reggelt Cica.
-Hali, mizu?
-Már nem vagyok álmos.
-Hát én se, de azt hiszem van egy kis gond, ha csak Fruzsi meg nem oldotta.
-Mi?
-Bence teszi a fejét.-mondtam és kimásztam az ágyból.
-Mit csinált már?
-Remélem semmit.-válaszoltam, és letotyogtam a konyhába.
Csak anya és Bence volt bent, a többiek kint ültek a teraszon.Teljesen beparáztam, de nem tudom miért, mert anya biztos nekem fog hinni.
-Szia kicsim, tudod hány óra?
-5, miért?
-Aludni otthon is tudsz, bármikor megszüntethetem ezt a csapatot, azzal, hogy kizárom őket.És meg is tehetném, akár most is, mert alig ismerem őket.
-Mi ez a bőrönd?
-Ma meg holnap itt leszek, és megismerem ezeket a gyerekeket, mert nem szeretem, ha idegenek vannak a házban.
-Szuper.-mondtam, pedig egy kicsit se örültem.
-Ja és van még valami.
-Mondd, de lassan, mert még alszom.
-Itt van ez a fiú.
-Bence, igen?
-Szeret téged.
-Én is szeretem, barátilag.
-Hogy lehet, hogy Petit is meg őt is szereted?
-Figyu anya, én itt mindenkit szeretek, még Dévet is, de csak barátilag, Petit máshogy szeretem.
-Mi az hogy máshogy?
-Őket barátilag, Petit szerelemből.
-Nem szeretném meghallani, hogy csak kihasználod őket!Tudod, hogy arra allergiás vagyok!
-Jó tudom, de Bence lenne az utolsó.
-Miért?-szólt közbe Bence.
-Mert nyomulsz, ja, meg amiért kényszerítettél a fogadásra.
-Nem kényszerítettelek, te akartad.
-Tudtad, hogy nem akarom, de te kihasználtad, hogy Petivel vitáztunk.
-Jó hogy nem azzal jösz, hogy miattam volt.
-Pedig igen.
-Gyerekek, nyugi, milyen fogadás?Milyen vita?
-Semmi nem lényeges, az a lényeg, hogy miatta, majdnem szakítottunk Petivel!
-Brigi, nem kell ekkora ügyet csinálni belőle!
-De..-kezdtem el, de anya nem hallgatott meg, hanem kiment a többiekhez.
-Hát Cica, ezt én nyertem.-vigyorgott Bence.Én odamentem és pofonvágtam.Nekem is fájt a kezem, de kétszer is megtettem.
-Neked BRIGI!-mondtam, és felsétáltam a lépcsőn, de ő utánam jött és nekiszorított a falnak.
-Na most?Kiabálsz anyunak, vagy mit fogsz csinálni?Cica?!
-Neked, én nem vagyok Cica!-mondtam és belerúgtam a térdébe, erre ő összeesett, és legurult a lépcsőn.-Na most sírni fogsz Cica?Vagy mi lesz?-kérdeztem gúnyosan.
-Nem, de ezt még visszakapod Cica.
-Gyere, játsszuk le.
-Mikor, és hol?
-Még ma, ha anya elment a boltba.
-Te akartad.
Felrohantam a szobába, azt hittem Peti ott lesz, de nem volt, bementem a fürdőbe, hogy lemossam az arcom, mert nagyon kifáradtam a veszekedéstő.
-Mi történ Cica?-szólalt meg mögöttem valaki.
-Bence, én nem vagyok neked Cica, Peti is csak azért hívhat így, mert szeretem.-mondtam, és lendületből pofon vágtam.Csak utána láttam, hogy Peti az.
-Bocsi, Brigi.
-Hupsz, neked csak Cica.
-Köszönöm, de mi történt?Megint Bence?
-Beadta anyának, hogy én veled járok, de közben őt szeretem, anya meg leordította a fejem, tudod milyen ilyen ügyben.
-Tudom, meg is verném Bencét, de máskor is az volt a baj, hogy féltékenykedtem.
-Nem kell, de van még valami.
-Ki hívtam.
-Kit?
-Bencét.
-Brigi, te normális vagy?
-Neked Cica, de nagyon ideges voltam.
-Akkor most?
-Megverem.-mondtam vigyorogva.
-Ez az én csajom.-mondta és megcsókolt.
-És csak a tied.
-Tudom!
-Ekkor Bence belépett az ajtón.
-Gyere Cica, anyukád elment.
Elindultam, de Peti visszarántott és megpuszilt.Mindenki kint állt az udvaron, Bence meg én bementünk középre.Fruzsi valamit magyarázott Petinek, hogy ne hagyja, de Peti nem is foglalkozott vele.Dév volt a bíró.
-Tiszta küzdelmet akarok!Az a szabály, hogy nincs szabály.-monda és végig próbált komoly lenni.
-Gyere Cica!-mondta Bence és nevetett.
-Neked én nem vagyok Cica!-ordítottam és odarohantam és pofonvágtam, ő vissza akart ütni, de profin lebuktam és nem talált el.Megrúgtam, de ő kirántotta alólam a lábat.
-Ezt még megbánod!-mondtam és felálltam.Elmentem a "ring" másik végébe, és nekifutásból Bencére ugrottam, aki el volt foglalva azzal hogy nevetett.
-Na erre mit tudsz mondani?-kérdeztem gúnyosan, mert a hasán feküdtem és meg sem tudott mozdulni.
-Cica, én mindent megoldok.-mondta és felállt, én a földre gurultam, ez nem is lett volna baj, de drága Bence a hátamra lépett.
Kimásztam alóla, és pofonvertem mind a két oldalról.Amikor vissza akarta adni én lebuktam, így a mögöttem álló Dévet ütötte le.
-Utolsó menet!-ordított Dév, és végig az arcát fogta, ami a pofontól lángvörös volt.
-K.O. lesz Cica.-szólalt meg Bence és ledöntött a földre, de én rögtön felpattantam, és megállás nélkül teljes erőből rugdosni és pofozni kezdtem.
-Vége, hagyjátok abba!-ordított megint Dév.
-Na, mégse lesz K.O.?Cica?!-kérdeztem gúnyosan Bencét.
-Ha pontozással is, de én fogok nyerni.
-Akkor most kihirdetem a győztest.-mondta és megfogta mind a kettőnk kezét.-A győztes nem más, mint CICAAA!-ordított és felemelte a kezem.De csak az egyiket, így a másikkal fejbe tudtam vágni a megszólítás miatt.
Ekkor anya megállt mögöttem és köhögött egyet.
-Á, anya, szia!
-Mi van itt?
-Semmi, mondta, a többiek elfordultak, én is elmentem volna, de Dév még mindig fogta a kezem.
-Ő miért ilyen piros?-mutatott Bencére.
-Csak játszottunk!
-És mégis milyet?Itt állsz, a teraszon, pénzt osztogatnak, és minek ez az öv?-kérdezte és a Dév kezében lévő övre mutatott, ami a nyereményem volt.
-Ez a nyeremény.
-És a pénz?
-Fogadtak.
-Mire?
-Hogy ki lesz a győztes?
-Miben?
-A játékban.
-Brigi, ne szórakozz velem, mit játszottatok?
-Kő-papír-olló, és a vesztes mindig kapott egy pofont.
-Brigi, ne hülyíts, ki kezdte a bunyót?
-Én hívtam ki Bencét.
Anya erre már nem mondott semmit, inkább bement és leült.
-Nézd Cica!-jött oda hozzám Peti egy köteg pénzzel.
-Ez honnan van?
-Rád fogadtam, én egyedül.
-Köszi.
-Te ezt hol tanultad?-jött oda Fruzsi is.
-Egy ilyen tesó mellett...
-Ti boxtoltok tesóddal?
-Nem, mi pankrációzni szoktunk!
-Azt hogy?
-Ő felidegesít, és pofonvágom, ő visszaüt, én leütöm a földre, ő kirántja a lábam, és így tovább, 10 év alatt megtanultam.
-És ki szokott nyerni?
-Én, mert anya bejön és leszidja Zsót, aki feladja a menetet.
-Éééértem.-mondta és elment.
-Én tudtam, hogy megvered ezt a csirát.
-Én is, én mindenkit megverek.-mondtam és úgy tettem, mintha pofon akarnám vágni Petit.Erre ő felkapott a vállára és elkezdett rohanni velem, de megbotlott egy kőben, így beleborultunk a medencébe.
Mindketten vihogtunk.Peti megcsókolt és lenyomott a viz alá, én is lerántottam őt és így ment ez kb 10 percig, amig Zsó nem jött oda.
-Bocs, hogy zavarok, de anya elég ideges...mit csináltál Brig?
-Volt egy kis pankráció...
-Ki játszott?És miért nem szóltál, tudod, hogy szeretem.
-Én meg Bence, és bocs, de hirtelen jött.
-Nagyon megvert?
-Én nyertem!-vigyorogtam a képébe.
-Én is nyertem 50ezret.-mondta Peti megölelt.
-Lenyugtatnád valamivel?-kérdeztem kedvesen.
-5ezerért bármit.
-Oké, fizetünk.
-Megyek megpróbálom, de nem igérek semmit.
-Magyrázd meg neki, hogy Bence provokált.
Zsó elment mi pedig kimásztunk a medencéből.Elindultam a ház felé, de Peti elkapott.
-Azt hitted ennyi volt?
-Miért, nem?
Peti megint a vállára kapott és bevitt a garázsba.
-És most mi lesz?
-Mi legyen?Te döntessz Cica.
-A Cica ki akar menni.
-Miért?
-Mert sötét van.
-És a Cica fél a sötétben?
-Nem, csak nem szereti.
-De értem elviseli.
-De csak érted, és csak mert tudom, hogy úgyse engednél ki.
-De okos itt valaki.-mondta és megcsókolt.Ekkor a homályban valami kis egérfélét láttam, sikítani kezdtem és Peti nyakába ugrottam.
-Mi a gond?
-Ott egy e-egyér.-dadogtam, mert halálosan féltem az egerektől.
-A Cica fél a kisegértől.
-Nagyon.
-Hát akkor a Cica egész éjjel rettegni fog, mert itt alszunk.
-Peti, hülye vagy?Én nem alszom itt.
-De itt alszol.
-Peti, ne már, miért kell ezt csinálni?
-Csak vicceltem kis hülye.
-Csak néha.
-Mi néha?
-Néha vagyok hülye.
-És most az vagy?
-Az is!
-Még mi?
-Valami!Nem mondom meg!
-De elmondod.-Mondta megint a nyakába vett.
-Tegyél le.
-Modd el.
-Tegyél le és elmondom.
-Na?
-Hülye vagyok.
-És még?
-Szerelmes!
-Kibe?
-Na ugyan kibe?
-Bencébe, mi?
-Hogy találtad ki?-kérdeztem és megcsókotam.
-Tudtam.És még mi vagy?
-Kedves, okos, aranyos, boldog, és szerény.
-Hát, ego az van bőven de én így szeretlek!
-Én nem szeretlek.-mondtam, mire ő elszomorodott.-Én imádlaaak!-mondtam és a nyakába ugrottam.
-Én is téged.Hallod?
-Mit?
-Fruzsi.
Ekkor halottam meg, hogy Fruzsi idegesen ordibál az udvaron:
-Brigi, hol a franca vagy, beszélnünk kell, nagyon fontos!
Elindultam kifelé, de Peti megállított.
-Cica, most itt hagysz?
-Gyere te is, de nagyon ideges.
Kimentem, kézenfogva Petivel.
-Hol a francba voltatok, itt ordítok egy fél órája.
-Itt bent, de mondjad mi van.
-Minek kellett felidegesíteni anyukádat, most ott ordibál Bencével.
-És most mit csináljak?
-Nyugtasd le.
Bementem és mikor rájöttem, hogy ha halkan mondom nem hallják, ordítani kezdtem.
-CSEND LEGYEN!!
-Nem most Brig.
-De most anya, nem kell kiabálni, semmi gond nem lett.
-De verekedtetek!
-Senkinek nem ett baja, legalább lerendeztük.
-De...
-Nincs de anya, most szépen leülsz olvasol, mi csendben elleszünk és mindenki megnyugszik.
Anya bement leült én pedig kihívtam mindenkit az udvarra.
-Senki nem megy be.Kint az csináltok, amit akartok, de nem megy be senki.-mondta nekik Peti.
Amikor mindenki elment Peti megszólalt:
-És hol folytatjuk?
-Gyere.-kezdtem húzni a padlás felé.
-Nézd már, van itt ágy is.
-Csodálatos.-mondtam és leültem a gerendáta, ami annyira vékony volt, hogy lehetett hallani, hogy anya telefonál.
-A lányod megvert egy fiút.
-Mi az, hogy jól tette?
-Nem, nem volt oka rá.
-Mi az, hogy meg érdemelte a srác?
-Jó szia, nem kell lejönni, bírok velük.-gondolom apával beszélt, de azt nem hallottam.Ekkor megcsörrent a telóm, apa volt.
-Szia kicsim, anyád elég ideges!
-Tudom, de megérdemelte Bence.
-Mit akart?
-Csak anyának elkezdte hogy én nem is szeretem Petit, meg ilyenek, de mizu otthon?
-Semmi, de miért hagyod, hogy ott lakjon?
-Nincs szivem kidobni, attól, hogy megpofoztam, még a barátom maradt.
-Hát jó, te tudod, de anyáddal vigyázz, mert tudod milyen.
-Oké, tudom, szia apa.
-Akkor hol is tartottunk?-kérdezte Peti.
-Ott, hogy szeretsz engem, és én is szeretlek.
-És te mit szeretsz bennem?
-Téged!És te?
-Mindent.
-De mit a legjobban?
-Ööö...a szemedet, meg a hasadat.-mondta.
-A hasamat?
-Azt is.
-Hát jó.
-És te?
-A hajadat, meg a szádat.-mondtam mosolyogva.
-A számat?
-Tiszta cuki szád van.
-Nekem mindegy, és Bencébe mit szeretsz?
-Szerelemből semmit, de amúgy szép a szeme.
-Szerinted anyukád hitt neki?
-Nem hiszem, hogy azon akadt ki, inkább azon, hogy megvertem.
-Remélem, azért nem fog eltiltani minket.
-Nem, csak egy ideig ilyen, utána elfelejti.
-Amúgy mizu?
-Uncsi.
-Én is, de mit csináljunk?
-Nem tudom, nincs valami jó kedvem.
-Várj, hozok neked valamit.-mondta és lement.
Nem sokkal később egy papírzacskóval jött vissza.
-Ez mi?
-Fű, ettől jó kedved lesz, de a többieknek ne mondd hogy van.
-Adja egy kicsit.-mondtam és a kezem odatartottam a zacskóhoz.Peti adott egy cigipapírt és beleszórta a füvet.
-Úgy mint a cigit?
-Ez cigi, csak ez füves.
-És nem lesz tőle semmi bajom?
-Nem, csak anyukád ne vegye észre.
-Azt hogy csináljam?
-Csak legyél természetes, ha meg észreveszi valdd be, majd megmondjuk, hogy én szívtam, te meg csak a füst miatt vagy ilyen.
-Akkor téged zavar el.
-De én vissza tudok jönni.
Elszívtam a "cigit" és utána tényleg jobb kedvem lett, mindenen vihogtam és ugráltam.Lementünk a padlásról be a szobámba, de anya megállított minket.
-Mit csináltatok a padláson?

3 megjegyzés:

  1. fúhhaa... hát, nemtom én is megvertem volna Bencét, csak nem biztos, hogy megfelelő fizikummal rendelkezem hozzá. :DD várom a következőt
    Dubhe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és címnek: "Egy jó nyár" szerintem tökéletes. :))

      Törlés
    2. köszönöm és a címet is:D

      Törlés

egyjonyar@citromail.hu