2012. november 13., kedd

Part 18

Te jó ég mi lett veletek??Nagyon gyorsan összjött a 2200 és ezer bocsi, hogy nem tudtam rögtön hozni
De mindenesetre köszönöm, a mostani határ pedig 3000 lesz:P Lehet kicsit soknak tűnik, de bízom benne, hogy meglesz:))
Nem lett valami izgalmas vége, de kevés időm volt...bocsi:)
Puszi: Bóó♥



-Elviszlek valahova!
-Hova?
-Majd meglátod, mondta és bekötözte a szemem.
Nem láttam semmit, de hallottam, hogy Peti felhí valakit.
-Szevasz Zsolti, most indulunk, 10 perc és ott vagyunk, de csak te csinálhatod, mert másnak nem adom oda.Neked is csak azért, mert ismerlek.De most indulunk, ja meg a másik amit megbeszéltünk, azt meg csak Ákos!Csá.-mondta és lecsapta a telefont, mert a vezetékesről beszélt.
-Kinek adsz oda, Peti, én nem megyek sehova.
-Nyugi, nem adlak senkinek, csak kb 2 óra, de lehet 3.De most indulnunk kell.
-De hova?
-Zsoltihoz, meg Ákoshoz!
-De kik ők?
-Élvezni fogod, nyugi!
-De nem akarom.-mondtam és leültem.
-De fogod.Már kifizettem mindent, és nagyon jó lesz, szóval gyere.-mondta és felkapott a nyakába, semmit nem láttam.Kb 10 perc múlva megszólalt Peti.
-Itt is vagyunk.
-Nem mehetnénk haza?
-Nem is tudod hol vagy!
Peti levette a szemkötőt és betuszkolt egy ajtón, nem is tudtam elolvasni a táblát, hogy egyátalán valamit tudjak.
-Heló, biztos te vagy Brig.
-És te?
-Zsolti, de nem kell félni, bemegyünk Petivel abba a szobába, és kidolgozzuk a haditervet, te maradj itt, ja és nem fognak kiengedni az őrök.
Semmit nem tudtam, csak nagyon féltem.Peti végig átvert?Mit akarnak ezek?Itt vagyok egyedül egy üres előtérben, az őr le sem veszi rólam a szemét, elég nyomasztó ez...-gndolkodtam, de Zsolti megzavart.
-Na gyere kislány, ja és boldog születésnapot!
-Nem vagyok kislány, de csak akkor megyek, ha elmondod mit akarsz!
-Jó, bemegyünk, és mindent elmondok.-mondta és berángatott egy szobába.
-Pet hol van?
-Elment, nemsokárra visszajön, olyan 2-3 óra.Ülj le.
-Ki vagy te, és mit akarsz.
-Brig, nyugi.Kerekes Zsolt, mesterfodrász vagyok.
-Ó értem, szóval a hajam akarod.
-Talát.
-De nem hiszem, hogy ez a szalonod.
-Nem, de Peti azt akarta, hogy semmit ne sejts, ez az albérletem.
-Jó, értem, de ki a másik, hogy is hívják öö..Áron!Ja nem, Ákos.
-Ő profi sminkes, és stylist.
-Értem.
-Akkor kezdhetem?
-Kezdd, de a tükör miért van letakarva?
-Mert így izgibb, csak a bulin látod majd.
-Muszáj?
-Petya akarta.
-Petya?
-Peti, ha jobban tetszik.-mondta és elővette a sampont.
-És fested is?
-Csak melír!
-Milyen szín?
-Pink, de nem szólhatsz bele!
-De az milyen lesz?
-Nyugi, csak egy csík, alig fog látszani.De a ebbe a színbe amúgy is jól mutat.
-Te leszel a hibás.
-Tudom.Gyere ülj ide , megcsinálom a festéket.-mondta és elkezdte kutyulni a festékeket.
-Na, most rákenem, és utána ülsz kb egy órát.Addig olvasol, de nemsokárra úgy is jön Regi, majd beszélgettek.
-Csináld.-mondtam és becsuktam a szemem.Nagyon féltem ettől a színtől de Petiért megcsináltam.
-Sziasztok, új áldozat?-jött be egy szép lány, olyan 14 körüli.
-Szia Regi, ez itt Birg.
-Hali!
-Szia, milyen szined lesz?
-Pink, de te jársz Zsoltival?
-Nem, ő az apám.
-Ja bocsi...
-Nem baj, apa van itthon kaja?
-Rendelj pizzát.
Regi kiment, Zsolt pedig folytatta.
-Két éve meghalt az anyukája.-mondta szomorúan.
-Sajnálom.Biztos nagyon hiányzik neki.
-Nem, nagyon rosszul bánt vele.
-Értem, de sokáig kell még itt ülni?
-Kb. 15 perc.
Ekkor megint nyitódott az ajtó.
-Szia Cica, megnyugodtál?
-Miért nem mondtad el Cica?
-Mert így izgibb, Cica.
-De nem lettem volna annyira ideges.
-Az nem baj.
-De a pink minek?
-Mert jó lesz.
-Ti hibátok lesz ha nem!
-Oké, de jó lesz, te mindig szép vagy.-mondta és megcsókolt.
-Szeretlek Pet.
-Cica, én is szeretlek.
-Hívjam a papot?-kérdezte Zsolti nevetve.
-Haver, szia, rég dumáltunk.-mondta Peti és odarohant, leöklözött Zsoltival.
-Milyen lesz a nőm?
-Jó lesz nyugi.
-Remélem is, de ha nem megverlek.
-Mikorra legyek kész vele?
-2 óránk van a buliig, szóval kb 1 óra mulva, mert Ákosnak is kell idő.
-10 perc múlva ő is itt lesz.És el is kezdi.
-Szuper.Anyukádék már ott vannak a nyaralóban.-fordult felém Peti.
-És mit vettek nekem?
-Azt hitted meg mondom?
-Miért, nem szeretsz?
-De szeretlek, de nem mondom meg.
-Légyszi!
-Nem.
-Hali Peti, rég beszéltünk, jött be Regi és lepacsizott Petivel.
-Heló Regi! Mizu veled?
-Semmi, különös.Mit akarsz csináltatni?
-Briget hoztam szülinapi buliba megyünk.
-Te meg róla beszéltél, igaz?És most jártok?ÁÁÁÁÁÁÁÁ
-Aha.
-Gyere Brigi, lemossuk a festéket.-fordult felém Zsolti és a fejemre engedte a vizet.
-Na?Milyen lett?
-Még nem látszik, csak majd ha megszárad, meg még vágok is belőle.
Az ajtó megint kinyílt, és belépett rajta egy másik fiú.
-Helósztok, őt kell megcsinálni?-kérdezte és rám mutatott.
-Igen.-mondta neki Zsolti.
-Szia Brig.Én Ákos vagyok sminkes és stylist.
-Hali.
-Akkor a haja kész, szóval kezdheted.-mondta Zsolti és arrébb állt.
-Mi elmegyünk, wii-zünk.-mondta Peti és elindut Regivel és Zsoltival.
-Ja, fél órád van!-ordított vissza Zsolti.
-Meglesz.-mondta Ákos és elővett egy nagy táskát, ami tele volt mindennel.
-Ez a krém 10 percen belül leszedi a pattanásokat.-mondta és felkente az arcomra.Ez pirosas színű volt..10 percig csendben ültem és bámultam magam elé.
-Gyere Brigi lemosom.-mondta és odatolt a székkel együtt a csaphoz.-Szuper, akkor kezdem.Milyen színeket szeretnél?
-Nem tudom, mert nem láttam a hajam, rád bízom.
-Hát jó.De nem mondom meg.
-Oké.Amúgy mióta dolgozol sminkesként?
-5 éve.
-Az szép, és hol?
-Itt a városban van szalonom, szolival együtt.
-Majd egyszer benézek.
-Oké, de te jársz Petivel?
-Aha, kb 1 hete.
-Brigi vagy, és Petivel jársz?
-Igen.
-Csak nem Szabó Brigi vagy?
-De igen, de honann tudod?
-Peti mindig azt mondta, hogy egyszer feleségül fog venni téged.
-Ja, ilyesmiről már hallottam mástól is.
-Na Brigi, a smink kész, keresünk neked egy ruhát és kész leszel.Gyere.-mondta és betolt egy szobába, ami tele volt ruhákkal.Levett a polcról egy rövid rózsaszín szoknyát és a kezembe nyomta.
-Bocsi, ez nem fog menni.
-Mi?
-Ez.-mondtam és rámutattam a szoknyára.
-Miért ne menne?
-Én nem hordok szoknyát.
-Soha?
-SOHA!
-Akkor add ide, itt van ez.-mondta és a kezembe nyomott egy rövidgatyát.
-Sokkal jobb.-mondtam.
-Itt egy póló.-hozzámvágott megint egy flitteres pink toppot.
-Kösz, hol vegyem fel?
-Ott az öltöző.-mutatott a szoba végében lévő ajtóra.
-Köszi.
Ákos elment, én meg felvettem a ruhákat.
Kimentem, de senki nem volt a házban, leültem és vártam.Amikor  már kb 15 percig ültem elindultam kifelé a lakásból, de az ajtóban ott állt Peti, zsolti, Ákos meg Regi egy tortával a kezébené és mind teli torokból ordítottak:
-Boldog szülinapot Brigi!!!
-Köszi, de nem kellett volna elég, hogy megcsináltatok.
-Gyönyörű lettél.-mondta Regi.
-Szép vagy Cica.-mondta Peti és megcsókolt.
-Brigi, tényleg nagyon jó lett.
-Elhiszem, de még nem láttam.
-Na mi akkor elmentünk, köszi mindent, sziasztok.-mondta Peti és megfogta a kezem.
-Sziasztok.-mondtam én is.Elindultunk kifelé az ajtón és egyenesen a buliba mentünk.Út közben Peti folyamatosan engem bámult.
-Rossz lett?
-Nem.
-Akkor mit nézel?
-Olyan aranyos vagy rózsaszínben.
-Te meg olyan aranyosan nézel.De hasra fogsz esni.
-Jól van, de akkor is szép vagy.
-Kösz, de akkor is el fogsz esni.Hány óra van?
-5, hamarabb fogunk odaérni, de nem baj.
-Úgy hiányoznak már azok az idióták!
-Nekem is, de kíváncsi leszek a fejükre amikor megtudják.
-Szóval, úgy megyünk be, mintha nem is szólnánk egymáshoz, egész este tagadjuk, és amikor az ajándékot adod akkor csókollak majd meg.
-Oké.Itt vagyunk.
Belépünk az ajtón, minden szépen ki volt díszítve.
-Boldog szülinapot Brig!-ordította mindenki.A "DJ" Max volt, ő a mikrofonba ordított.Mindenki a nyakamba ugrott.
Fruzsi első kérdese ez volt:-Jártok?
-Fruzsi, fogd fel, nem járunk.
-Ajándéék!!-ordított anya és előhozta az ajándékát.
-Tessék Brig.-mondta a mikrofonba, mert Max kitalálta, hogy a mikrofonba kell beszélni.Kinyitottam az ajándékot, ami egy új laptop volt.
-Köszi anya.-mondtam és megöleltem.Mindenki átadta az ajándékot, de nem nyitottam ki őket, csak betettem a szobámba.Ekkor következett Peti.
-Szeretlek Cica.-mondta és ideadta az ajándékot, én megcsókoltam, a többiek pedig tapsolni kezdtek.
-Én is szeretlek!-mondtam a mikrofonba és kinyitottam az ajándékot, ami egy parfüm volt, és két műanyag gyűrű.Következett a bűvész.Mindenkinek tetszett, de főleg a gyerekeknek.
Ezután családi ebéd következett, utána beindult a buli, volt aki már full részeg volt. A gyerekek elmentek aludni, mindenki táncolt és természetesen ivott is.
Kb fél kettő volt mire mindenki elaudt, vagy az udvaron, vagy a földön, de Bence a konyhaasztalon Dév pedig a puton aludt.
Négyen voltunk akik nem aludtak.Én, Peti, Fruzsi és Csabi.
-És mikor jöttetek össze?-kérdezt Fruzsi.
-Kedden.
-És miért nem szóltatok?
-Hogy idegeskedj egy kicsit.-mondta Peti és vigyorgott.
-Mi ez a szín kicsilány?-kérdezte Csabi és a hajamra mutatott.
-Petitől kaptam.
-Peti festette?
-Hosszú, de majd elmondom.-mondtam és ledőltem az ágyamra majd nemsokárra mindenki lefeküdt mellém és elaludtunk.
Reggel amikor felkeltem elkezdtem kibontani a maradék ajcsit.Az egyikben egy bugyi és egy levél volt."Ezt vedd fel este!Ja és tudd, hogy küzdökk!Puszi Bence"
-Szeretnéd mi?-mondtam hangosan, erre mindenki felket aki a szobában volt.
-Ki szeretne mit?
-Csak az ajcsikat nézem.És ez van az egyikben.-mutattam meg a bugyit.
Peti csak nevetni kezdett, ennek örültem, mert végre nem féltékeny.
-A többi?
-Mamától ruhákat kaptam, Zsótól smink szettet.
-Dév?
-Ez a plüssmedve, meg egy levél.
-Mi van benne?
-Csak azért nem ördög, mert olyanod már van, és tudd, hogy szeretlek.Akkor is, ha te nem.-olvastam fel a levelet.-Hogy találtad el?-kérdeztem a levéltől.
-A kicsilányba mindenki szerelmes.-szólalt meg Csabi álmosan.
-Az enyémet is bontsd ki!-ordított Fruzsi.
A Fruzsi ajándéka egy kép volt, amin én és Peti vagyunk a vidámparkban.
-Köszi Fruzsi, kiteszem a falra!-mondtam és megöleltem Frut.
-Tudtam, hogy összejöttök!
-Mi is tudtuk.
-Az enyémet is.-szólt közbe Csabi.
Csabi engem rajzolt le.És bekereteztette.Ezen nevetni kezdtem, mert ovodás koromban rajzoltam így.
-Mi az? Rossz lett?
-Nem baj Csabi, tőled ezt vártam, de ezt is kiteszem.
-Tudom, hogy tetszik.
-Nagyon szép...a keret.
-De vicces vagy, egész héten ezt csináltam.
-Mondom, hogy nagyon szép.
-Max mit adott?-kérdezte Fruzsi.
-Nyaklánc.-mondtam és felpróbáltam.
-Tök jól áll.Ma takarítás!
-Tudom, de mivel én vagyok a szülinapos, nem kell takarítanom.
Anya elkezdett porszívózni.Ez megnyugtatott, hogy nem kell legalább pakolni.
-Vagy mégse.-szólalt meg Peti.
-Sziasztok gyerekek.-jött be kedvesen nagyi.
-Szia mama, köszi az ajándékot.-mondtam és megpusziltam.
-Csókolom.-mondták a többiek.
-Örülök, hogy ilyen rendes barátaid vannak, ti nem isztok, egyszóval normális gyerekek vagytok.
-Köszönjük.-mondta Csabi és vigyorgott.
-Gyere, ülj le.
-Nem Brigike, megyünk haza, csak elköszönni jöttem.
-Ő hívhat Brigikénk?-kérdezte sérődötten Csabi.
-Ő a nyagymamám, te meg nem vagy az!
-Na megyünk, sziasztok.-mondta és egy puszit nyomott a homlokamra.
Csendben feküdtünk az ágyon amikor Bea, az unokahugom rontott be.
-Brigi, játszunk.
-Jajj, Bea mit játszunk?
-Ő is jőjjön.mutatott Petire és elkezdett kirángatni a házból minket.
-Mit csinálunk?-kérdezte Peti.
-Fogócskaaaa!-ordított Bea és elrohant.Peti utánament, felkapta a nyakába és úgy rohant vele tovább.Jó volt nézni őket, hogy milyen jól elvannak együtt.Felmentem, leültem a teraszra és onann néztem őket.Ekkor kijött Ricsi, unokatesóm, de nagyon rossz viszonyban vagyunk.Nem is beszélünk, de most hozzám szólt.
-Mizu Brigi?
-Semmi, és veled?
-Mi lenne?
-Csak furcsa, hogy eddig nem is szóltál hozzám, most meg csak idejösz.
-Elmenjek?
-Maradhatsz.
-Szóval azzal jársz?-kérdezte és Petire mutatott.
-Miért érdekel?De amúgy Peti a neve.
-Csak tudni akarom.
-Ha annyira érdekel igen.
-És meddig jutottatok?
-Együtt alszunk, de semmi több.
-Nem illetek össze.
-Akkor kihez illek?
-Bencéhez.
-Az kizárt.Ő lenne az utolsó.
-Akkor az.-mutatott Dévre.
-Ricsi, te szórakozol velem?
-Jó, de miért pont ő?
-Peti szeret, és én is őt.
Ekkor kijött anya, kihozta a szemetet.
-Ti betegek vagytok?-kérdezte meglepetten.
-Miért is?
-Hahó, ti tegnap még utáltátok egymást.
-Az tegnap volt.-mondta Ricsi és megölelt.
-Hát jó.-mondta és bement.
-Amúgy, milyen volt a buli?
-Valami hiányzott.
-Mi?
-A csajok, aki volt, mindenki foglalt.
-Én is foglalt vagyok, mégis legalább 3 szerelmes levelet kaptam ajándékba.
-Kajak?Kitől?
-Pl. Bence, Dév.Max csak mondta.
-Az szép, és Peti mit szól?
-Tudja, hogy esélyük sincs, szóval csak nevet rajtuk.
-És az a Tomi, vagy ki?
-Ja, ő Fannival jár!Összehozzak neked valakit?
-De ma megyek haza.
-Maradj itt.
-Semmi ruhám.
-Akkor menj haza, pakolj össze, és gyere vissza busszal, nincs messze.
-Jó csaj?
-Még nem láttál jobbat!
-És az nem lehetne, hogy ma összehozol?
-Nem, mert ma kevés idő van, de maradj itt!Legalább megbeszéljük miért utáltuk egymást.
-Megyek lebeszélem anyával.
Ricsi elment megint elkezdtem figyelni Petit és Beát.Peti kézenállt, Bea meg nevetett rajta.
-Gyere Brigi!-kiabált Bea.Odamentem és fellöktem Petit. Beus ezen röhögni kezdett ekkor Ricsi is odjött.
-Maradhatok, de csak holnaptól, mert ma még hazamegyek a cuccaimért.
-Szuper, de ki vagy te?-kérdezte Peti.
-Ricsi, Brig uncsija.
-Ti nem utáljátok egymást?
-Már nem.És úgy döntöttünk, hogy maradok még a hónapban.
-Miért?
-Azt mondta Brig, összehoz egy jó csajjal.
-Kivel?-fordult felém Peti.
-Regivel, azt mondta szingli.
-Na ő jó, de Brig jobb.
-De mivel én nem járhatok Briggel, jó ő is.
-Még jó hogy nem járhatunk.Unokatesók vagyunk.Akkor is ha csak mostoha.
Ricsit hívta az az anyukája, elmentek.Ők voltak az utolsók.Anya még bent pakolt, mi addig Beával játszottunk, mert őt otthagyták, hogy majd anyáékkal menjen haza.
-Bea jössz a medencébe?-kérdezte tőle Peti.
-Nincs fürdőruhám!
-De jössz a nyakamba és csak a lábad lesz vizes.
-Akkor igeeen!
Peti bevitte Beát a vízbe, először csak a nyakába, de utána Bea leugrott.
-Tudsz úszni?
-Nem, de leér a lábam.
-Várj hozok neked egy úszógumit, de addig ne menj bentebb.
-Miért nem megyünk át a strandra, ott van csúszda meg minden.-szóltam közbe.
-Szólj anyukádnak, addig hozok úszógumit Beának.
Bementem beszéltem anyával, majd elindultunk a strandra, Beának még nem kellett jegy, nekünk meg bérlet volt, szóval nem kellett sorba állni.Bementünk a fedett részbe, ahol rengeteg csúszda volt.
-Arra menjünk Brigi!-mutatott a legnagyobbra.
-Gyere, de csak úgy mehetsz, hogyha a Peti ölébe ülsz.
-Jó, csak menjünk.
Elindultunk, Beát nem akarták felengedni, de meggyőztem a csúszdás srácot.
Nem sokárra sorra kerültünk.Lecsúsztunk, Bea végig sikított egy fotót is csináltak rólunk.Megvettük 3 példányban, nagyon csúnya volt rajta mindenki, de nem számított.
-Most melyiket szeretnéd?
-Azt ott!-mutatott a gyerekmedencébe, ahol sok játék volt.
-Add ide a kezed, mert ha eltűnsz az baj lesz.-mondta Peti és elvitte a gyerekmedencéhez.
Ekkor láttam, hogy az egyik medence szélén ott ül a csapat.Odamentem hozzájuk.
-Felvetted?-kérdezte Bence.
-Nem is fogom.
-Peti?-kérdezte Fruzsi.
-Csajozik.
-Hol?
-A gyerekmedencénél.
-Lecserél egy 3 éves kiscsajra?
-Nem, Beával van.
-Hívd már ide!
-Majd idejönnek, de Beát nem lehet kirángatni addig amig nem akarja.
Kb 10 perc múlva Peti és Bea már ott voltak mellettünk.Mindenki eljátszott Beával, de főleg Bence és Dév.
-Gyere Bea mert menned kell haza.
-De muszáj, majd ha jönnek még keresztanyuék szólj, hogy hozzanak le!
-Jó, de itt lesznek ők is?-mutatott Dévre és Bencére.
-Itt lesznek, de gyere menjünk.Hazavittük Beát.Anyaék rögtön el is indultam.A ház rendben volt, semmi dolgunk nem maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

egyjonyar@citromail.hu