2012. november 9., péntek

Part 17


Helóó, itt vagyok megint a következő határ 2200:)) remélem gyorsan meglesz!
Siesstek, komizzatok:))
Puszi, Bóó♥

Hazamentünk, de nem tudtunk zuhanyozni, mert Csali eltűnt.
-Csali!-ordított Peti is és én is.
Semmi nem történt, bejártuk az egész utcát, mindenhol megnéztük, de nem volt sehol.Hazamentünk szomorúak voltunk, de tovább kerestük a házban is.Éppen mentem, hogy megnézzem a konyhában is Csali egyszer csak kijött az ágy alól.
-Megvan!-ordítottam, mire Peti is odarohant.
-Hol volt?
-Az ágy alatt.
-Akkor most már zuhanyozhatunk.
-Együtt?
-Aha, végülis járunk.
Bementünk lezuhanyoztunk, majd én kidőletm az ágyra és szinte azonnal elaludtam.Peti is bebújt mellém átkarolt és ő is elaludt.Azt álmodtam, hogy a bulin vagyok, de Peti eltűnt, sehol nem találtam, hívtuk a rendőröket, de sehol nem volt.Ordibáltam, kerestem mindenhol, de nem volt meg.Azt hittem, ha kinyitom a szemem és visszaalszom majd elmúlik a szörnyű álom, de folytatódott, ilyen rosszul még nem aludtam a nyáron.Nagyon féletem, persze csak álmomban, mert amúgy tudtam, hogy ott fekszik mellettem.Egész éjszaka csak rettegtem, hogy hol van Peti.Reggel arra ébredtem, hogy a Nap besüt az ablakon.Körülnéztem és Peti nem volt ott mellettem.
-Petiiiii!-ordítottam.Peti kétségbe esetten rohant be a szobába.Amikor megláttam megnyugodtam.
-Mivan Brigi?
-Semmi, csak rosszat álmodtam.
-Oké, de jól vagy?Kérsz reggelit?
-Jól, és nem kérek köszi!
Lementem és leültem a konyhában.
-Baj van Brigi?
-Nem, csak egyre jobban izgulok a buli miatt.
-Holnap mindent megtudsz.Amúgy ma elmegyek, veszek neked valami ajcsit.
-Én is mehetek?
-Te hol élsz? Elrontanád a meglepit?
-Jó nyugi, különben tőled már kaptam ajándékot.
-Mit?
-Téged.-mondtam és megcsókoltam.
-Szeretlek Brig.
-Én is szeretlek Petike.
-Na Petike most lelép, legyél jó majd jövök!
-Jó leszek puszi!
-Cupp!
Peti elment én meg leültem és elkezdtem gépezni de mivel valami volt a nettel elkezdtem Mariozni.
Csali is ott ült mellettem.
-Nézd meg Csalika, elvesztettem...nem játszok ilyet.-mondtam a kutyának és lecsaptam a laptopot.
-Mit csináljunk kutyi?-kérdeztem a kutyát, ami persze semmit nem válaszolt.
-Felhívom Bettit, vele már rég beszéltem.
Így is tettem, előtúrtam a telefonom és felhívatam Bettit.
-Hali mizu?Rég beszéltünk!
-Szia Brigi, el vagy tűnve, mi van veled?
-Nyaralni vagyok, Petivel.
-Összejöttetek?
-Nem is mondtam?Már rég, együtt jöttünk nyaralni is.
-ÁÁÁÁÁ.-sikoltaott Betti.
-Levi?
-Dobtam.De van más, Bob.
-Taliztatok már?
-Nem, de fészen jó fej.
-Talizz vele sürgősen és csak azután dönts, addig ne járj vele!
-Oké, de Levivel se taliztam, amugy csak te meg Peti vagytok?
-Dehogy is, vagyunk kb. 10, ja meg most jön le mindenki holnap, a szülinapomra.Lejösz te is?
-Nem megy, de majd máskor odaadom az ajit, de anya nem enged, mert összevesztünk.
-Ó, kár, hiányozni fogsz Bet.
-Te is Brigi.
-Csak Brig.Ja, de most leteszem, mert hazaért Peti!
-Szia, boldog szülit.
-Csövi, köszi!Szeretlek.
Letettem a telefont Peti rögtön kérdezgetni kezdett.
-Ki szeretsz te?
-Már megint féltékeny vagy?
-Nem, csak vicceltem.
-Amúgy Betti volt az.
-Mai program?
-Elmegyünk a plázába, mert kell ruha holnapra, ja meg sminket is akarok még venni.
-Akkor induljunk.
Elmentünk.A többi lányhoz képest, én nem voltam olyan borzasztó vásárlás ügyben.
Bementünk az egyik üzletbe, felpróbáltam néhány ruhát.Peti választott.Fizettünk, majd átmentünk a szemben lévő sminkboltba, ahol összeszedtem minden apróságot.Haza indultunk útközben beszélgettünk.
-Te ilyen gyorsan vásárolsz?
-Én vagyok a mintafeleség!
-Holnap jó lesz az esküvő.
-Majd inkább máskor.
-De majd összeházasodunk?
-Majd, egyszer, talán, addig még bármi megvátozhat!
-Nagyon szeretlek!
-Én is szeretlek Pet.
-Pet?Soha senki nem mondta még ezt!
-Akkor majd én mondom.
-Végül is nem is olyan rossz.Csak furcsa.
-Akkor én mi leszek?
-Cicaa!
-Ha muszáj...
-Muszáj!
-Oké, de csak azért, mert én is hívhatlak Petnek!
-Itthon vagyunk.-mondta és kinyitotta a kaput, majd az ajtót.
Bementem és kitette a ruhákat az ágyra, hogy jobban megnézzem őket.
-Tetszik?
-Cica, te minden ruhában szép vagy.
-Tudom, Pet!
-És szerény is.
-Nem vagyok egoista!
-Csak egy kicsit!
-Csak annyira, mint te!
-Jó, oké, de mit csinálunk ma?
-Már 5 óra, ma sokat kell aludnom, mert karikás lesz a szemem holnap.
-Nehogy már most aludj.
-Nem most, addig játszunk Csalival.
-Én inkább veled játszanák.-mondta és megcsókolt.Minden csókkal egyre jobban szerettem.
-Mit játszunk?
-Amit csak akarsz.
-Akkor kapj el ha tudsz!-mondtam és elrohantam körbe a házon majd felmásztam egy nagy fára.
-Cicaa!Hol vagy?-ordibált Peti, de nem válaszoltam neki, ezért folytatta.-Cica, már fél hét, mi lesz a pihentető alvással?
-Az még messze van.-válaszoltam.Teljesen elfelejtettem, hogy én most el vagyok bújva.
-Akkor játsszunk cica!-mondta és odatolta alám a trambulit, felmászott mellém és lelökött a fáról.
Azt hittem összetörik a kis 6 éves korig használható trambulin, olyan erővel csapódtam rá, nagyon megijedtem.Én is le akartam rántani Petit ezért felmásztam, de ő lerántott magával.A trambulin most szakadt össze, de szerencsére én voltam felül.
-Na cica, most zuhi.
-Szerintem is, mondtam és elindultam a fürdő felé.
-Megyek én is.
-Gyere.-mondtam és megvontam a vállam.
-Menj be, én még felteszem a pakolást az arcomra.Miután bekentem az arcom a zöld krémmel bementem Peti melé, aki pont háttal állt nekem, de amikor bementem megfordut.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!-sikoltott, de úgy megijedt, hogy eltekerte a meleg vizet én pedig álltam a jéghideg víz alat, hogy mi baja van.
-Neked mi bajod?
-A fe-fejed, tiszta zöld.
-Mondtam, hogy felteszem a pakolást.
-Szólhattál volna, hogy ez ilyen csúnya szinű.
-Legközelebb majd szólok.-mondtam és elkezdtem lemosni az ijesztő izét.És feltettem egy másik habos krémet az arcomra.
-Birg, te habzol...
-Mi az, már nem Cica?
-Akkor is habzol!
-Ez csak krém.
-Nem értem a nőket, minek ez a sok kence a fejetekre, mikor nélküle is szépek vagytok.
-Ezt te nem tudhatod!
-Tudom, de ha tudnám se kenném ezt magamra!
-Én is csak ritkán használok ilyet.Mézes tojást gyakrabban használok!
-Pfujj!
-Add ide a tusfürdőt!
-Vedd el!-mondta és a háta mögé tette.
-Ne már Peti.Add ide!
-Vedd el!
-Te akartad!-mondtam és elindultam felé, de annyira csúszott a kád, hogy ráestem, de legalább a tusfürdő az enyém lett.
-Mi van, már meg is akarsz ölni?
-Első dolgom!De én megyek aludni!
-Megyek én is.
Lefeküdtem és szinte azonnal elaludtam.Reggel arra ébredtem, hogy Peti simogat.
-Szia Cica!Tudod hány óra?
-Hali!Mennyi?
-11.
-Az szép.
-Amúgy Boldog szülinapot!-mondta és elkezte énekelni ezt a dalt!Nagyon rossz hanjga volt, de nem akartam elszomorítai.Épp hogy kiléptem az ágyból csörgött a telóm, Betti hívott!
-Szia csajszi, boldog 16-ot!
-Kösz, mizu veled?
-Semmi, csak gondoltam ha nem tudok lemenni akkor már megcsörgetlek, de most keltél, vagy mi van?
-Aha.
-Na jó, de én leteszem, mert valaki  hív a vezetékesen, szia!Majd még beszélünk!
-Szia csajszi, szeretelk.-mondtam és letettem a telefont.Elindultam a konyhába, ahol Peti állt a pult mögött, és valami tojást sütött.
-Te főzni is tudsz?
-Én vagyok a mintaférj.-mondta pont úgy, mint én tegnap.
-Tudom!
-Mindjárt buli Cica!Bejelentés, ki fog beszélni?
-Senki, egyszerűen megcsókolsz, amikor ideadod az ajándékot!
-Te akartad!-mondta és megcsókolt.
-Hányra kell menni?
-Nem tudom, de mi fél hatra megyünk.
-Akkor még van 4 óránk!
-Fél óra alatt el tudsz készülni?!
-Nem, de háromnyegyed alatt már igen!
-Na azt megnézem!
-Nyugottan, de addig mit csináljunk?
-Elviszlek valahova!
-Hova?
-Majd meglátod, mondta és bekötözte a szemem.
Nem láttam semmit, de hallottam, hogy Peti felhív valakit.
-Szevasz Zsolti, most indulunk, 10 perc és ott vagyunk, de csak te csinálhatod, mert másnak nem adom oda.Neked is csak azért, mert ismerlek.De most indulunk, ja meg a másik amit megbeszéltünk, azt meg csak Ákos!Csá.-mondta és lecsapta a telefont, mert a vezetékesről beszélt.
-Kinek adsz oda, Peti, én nem megyek sehova.
-Nyugi, nem adlak senkinek, csak kb 2 óra, de lehet 3.De most indulnunk kell.
-De hova?
-Zsoltihoz, meg Ákoshoz!
-De kik ők?
-Élvezni fogod, nyugi!
-De nem akarom.-mondtam és leültem.
-De fogod.Már kifizettem mindent, és nagyon jó lesz, szóval gyere.-mondta és felkapott a nyakába, semmit nem láttam.Kb 10 perc múlva megszólalt Peti.
-Itt is vagyunk.
-Nem mehetnénk haza?
-Nem is tudod hol vagy!
Peti levette a szemkötőt és betuszkolt egy ajtón, nem is tudtam elolvasni a táblát, hogy egyátalán valamit tudjak.

3 megjegyzés:

  1. áááá most már nagyon várom a kövi részt. :)<3

    VálaszTörlés
  2. jó lett a vége!!!várom a kövit, de azért sajnálom h ebben a részben nem voltak benne a haverok...egyébként jó volt!

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon jó az oldal, abba ne hagyd az írást :D ha akarod hozzáadom a kedven blogjaimhoz és akkor többen nézik(bár nem nagyon írnak komikat, de sok ismerősöm nézi) :D megkérhetlek arra, hogy te is betedd az enyémet?
    http://azeleteleteljed.blogspot.hu/

    egyébként a történet nagyon jó, nekem kicsit az volt fura, hogy a cigit rászoktatta a Fannira, de minden más nagyon nagyon jó:D így tovább :D

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu