2012. november 3., szombat

Part 16


Itt a kövi rész:d a 17-est 1950-nél hozom!
Jó olvasást!!:)
Puszi: Bóó♥






-Jó oké, de te is szeretsz, én is szeretlek, akkor most nem értem.
-Egy részed megváltozott, ha a többi is megtud, akkor járni fogok veled.
-Megtud!
-Majd holnap döntök!
Felértünk, felállítottuk a sátrat és elaludtunk.
Reggel amikor felébredtem, rájöttem, hogy muszáj lesz valamit döntenem.Nem tudtam, hogy a szívemre, vagy az eszemre hallgassak.Becsuktam a szemem és úgy tettem, mintha aludnék.
-Nem tudom, most ha nemet mondom, meg fogom bánni, de ha meg igent akkor olyan lesz, mintha csak ő lenne a világon.Nemet mondok.Azt fogom mondani, hogy most nem, de ha látom a változást, akkor igen.-ilyenekről gondolkoztam még kb. fél órát.
-Brig, ébren vagy?
-Aha, mizu?
-Semmi, Döntöttél?
-Nem.
-Nem értelek.Hogy lehet, hogy szeretsz és nem tudsz dönteni?
-Nem tudom, de olyan rossz érzésem van mióta lesmárolt Bence.
-Akkor nem járunk?
-Figyu, de.Most már nekem mindegy a szívemre fogok hallgatni.
-Szóval igen?
-Igen.
-Wááá...-Peti ordibálni kezdett és megcsókolt.
-Oké, nyugi.De csak, ha megígéred, hogy nem leszel féltékeny.
-Oké.Megyek felhívom Fruzsit.
-Nem, majd csak a bulin mondjuk el.
-Miért?
-Mert csak úgy.
-Hát jó.De mondd meg mi változzon.
-A féltékenység.
-Az nehéz lesz, de megoldom.
-De ez az utolsó esélyed.
-Tudom.
-Szedjük össze a cuccot és induljunk haza, mert éhes vagyok.
-Ja, én is.
Összepakoltuk a sátrat, Csali dolgait is és elindultunk lefelé.
Szerencsésen estem egy szépet és elszakadt a papucsom.
-Szuper, mehetek mezítláb.
-Kéred a cipőm?
-Nem mert nagy rám, de azért köszi.
Mentem tovább, de a kavics nagyon szúrta a lábam, ezért úgy döntöttem, hogy lecsúszok.Nagyon meredek volt, szóval csak lefeküdtem és legurultam.Peti csak vigyorgott, de nem értettem min.
-Mit röhögsz?
-Semmit, csak nem mindenki csinálta volna ezt meg.
-Jah.-mondtam és nevetni kezdtem.
Lassan beértünk a városba.Mentünk a nyaraló felé amikor valaki megszólalt mögöttem.
-Nem telik normális gatyára kicsilány?
Hátra se kellett néznem, mert csak Dév szólít így.
-Nem, baj?
-Hát én nem mennék végig a városon szakadt gatyába.
Később kiderült, hogy amikor legurultam, a kő kicsikarta a nadrágom, nem volt nagy a szakadás, de látszott.
-Az direkt olyan.-mondtam és berohantam a nyaralóba, mert már amúgy is ott jártunk a kapuban.
-Miért nem szóltál?
-Észre se vettem, ott jöttem melletted, és nem a segged figyeltem.
-Bocs, csak egyre jobban utálom Dévet.
-Nem baj én is.
-Te miért?
-Mert állandóan beszólogat.
Leültünk és eldöntöttük, hogy átöltözünk utána pedig elmegyünk a cirkuszba.
Mivel már dél volt ettünk utána pedig lefeküdtünk a kanapéra és én elaludtam.
Amikor felkeltem, már 5óra volt, a cirkusz pedig 9kor kezdődött.
-Jó reggelt.
-Ó szia Peti mizu?
-Semmi, mit kéne csinálni még 9-ig?
-Nézzük meg hogy állnak a bulival.
-Mi?Meglátnak!
-Elbújunk.
-Hova?
-Felmászunk a fán a szobámba onnan a fürdőbe, ott megint el tudunk bújni a zuhany függöny mögé, a laptopról meg be tudom kapcsolni a kamerákat.
-Be van kamerázva a ház?
-Aha, de csak az alsó szint.
-Hang is van?
-Van.
-Hát jó, menjünk.-mondta, de látszott, hogy nem örül az ötletnek.
Elmentük, de a kerítésen is mászni kellett, mert Fruzsi nem engedte, hogy a kulcsokat magammal vigyem.
-Akkor most a fán?
-Aha...-suttogtam és rákacsintottam.
Először én másztam fel utánam meg Peti a szobámba is sikeresen bemásztunk de hallottam, hogy jön valaki bebújtam az ágy alá, de Petit meglátta Csabi.
-Szia Peti, te mit keresel itt?
-Miért nem jöhetek be?
-Brigi?
-Alszik, egész éjszaka nem tudott aludni.
-Oké, de nem szeretném itt meglátni.
-Nem fogod nyugi.
-De hol jöttél be?
-Fruzsi azt mondta nem lehetek itt, szóval a fán.
-Hát jó, de minek is jöttél?
-Csalinak még pár játékért.
-Oké, akkor majd menj el, de ne lásson meg Fru.
-Oké, de szerintem menned kéne, mert hiányolni fognak.
-Oks, de amit megbeszéltünk, és még egyszer nem fogok falazni!
-Nem jövök többet!
Csabi elment, én pedig kibújtam az ágy alól.
-Ezt otthon nem tudnánk nézni?-kérdezte Peti.
-Végülis tudjuk, de akkor lemászok, leadod a laptopot és lejössz utánam, és futunk.
-Na menj!
Lemásztam a fán, Peti a hajvasaló zsinórjára kötötte a táskát, és leengedett, majd ő is lemászott.
-Akkor futás, mondta és kimászott a kerítésen, a táska a kezében volt, én utána másztam, de meglátták a lábam.
-Peti futás, megláttak.
-Oké, nyugi.-mondta és berángatott egy bokorba.
Kb. 10 percig ott ültünk majd amikor tuti, hogy elmentek elindultunk a Petiék nyaralójához.
-Biztos meg akarod nézni?
-Persze, miért?
-Az már nem lesz meglepetés.
-Nem baj, de kíváncsi vagyok.
-Nekem mindegy, de szerintem nem kéne.
-Még úgysincs kész semmi.-mondtam és bekapcsoltam a kamerákat, de semmi nem látszott.
-Na mivan?
-Valaki észrevette a kamerát és letakarta...
-Biztos Zsó szólt.
-Lehet.Vagy figyu ez nem direkt van letakarva, ez olyan színes kreppapír izé...
-Tényleg, akkor most muszáj leszel várni péntekig.
-Nem, te most felhívod Fruzsit, hogy unatkozol, mert bepiáltam és elaludtam.Megkérdezed, hogy nem mehetnél-e át szétnézni, nem mondasz nekem semmit.
-Oké.-mondta és felhíva Fruzsit.
-Hali Fru, mizu?
-Mit akarsz?
-Figyu, Brigi bealudt, nem mehetnék át?
-Este 6-kor már alszik?
-Be van csípve.
-Hát gyere, de nem mondasz el neki semmit.
-Nem nyugi!-mondta és kinyomta a telót.
-Szupi, akkor menj és az ablak jobb felső sarkából vidd arrébb a díszítést.
-Nem szivesen és csak miattad.
-Köszi!
Peti elment, én pedig figyeltem, hogy mikor tűnik el a díszítés.Bekapcsoltam a hangot, és hallottam ahogy köszönnek Petinek.
-Heló Peti, mizu?Hallom leitta magát a nőd.
-Nem a nőm oké?Amúgy nincs még hamar feltenni ezeket a lógó papírokat?
-Mindegy, de milyen szerinted?
-Jó, de az a papír az ablakban nem tetszik, az ott olyan ronda.Leszedhetem?
-Szedjed.Ha neked nem tetszik akkor Briginek se.Csak tegyél a sarokba valamit, mert van ott egy kamera.
-Nem kell vele foglalkozni, mert csak az otthoni gépről lehet nézni.
-Honnan tudod?
-Brig mondta, meg már néztük is hogy milyen a nyaraló.
-Értem, akkor leveheted.
Peti leszedte az izékét én pedig mindent láttam.
-Az ajándékok hol vannak?
-Arra Zsó vigyáz, majd ha megvetted akkor hozd át te is, már majdnem mindenki megvette.
-Megnézhetem?
-Be vannak csomagolva.
-Kár, de Zsó nem fogja tönkre tenni?
-Jó fej, már nem olyan mint amit elmondtatok.
-Akkor jó, de hányra hozzam Brigit pénteken?
-5-re jönnek a vendégek, szóval fél hatra legyetek itt.
-Ok.
Peti elment és kb. 5 perc múlva már ott volt a hátam mögött.
-Nem nézed?
-Amikor eljöttél letakarták.
-Ki?
-Fru mondta Maxnak.
-Mindegy, láttál valamit?
-Aha, de az ajándékaimnak annyi.
-Nem, szerintem nem lesz bajuk, Zsó most velem is normális volt.
-Olyan kíváncsi vagyok...
-Nem baj, így is túl sokat tudsz.
-Elinduljunk?
-Hova?
-A cirkuszba.
-Ja menjünk, mert elfogy a jegy!
Elindultunk, az úton beszélgettünk minden hülyeségről.Amikor odaértünk megvettem a jegyeket és leültünk a leghátsó sorba.
-Mikor kezdődik?
-10 perc.
-Amúgy téged érdekel?-kérdezte Peti.
-Csak azért jöttem, mert te is.
-Mindegy, most már megnézzük, úgyse sokat járok cirkuszba.
-Hát én se.
-De legalább veled vagyok kicsilány.
-Ne kezdd te is!
-Oké, nyugi Brig.
-Ki kéne találni valami jó nevet nekem.
-Cica?
-Nem!
-De az olyan jó!
-Az olyan k*rvás!
-Akkor Nyuszi!
-Muszáj valami állatnak lenni?
-Bébi?
-Maradjon inkább a Brig.Vagy ha akarok, neked lehet Brigike, de senki másnak.
-Oké Brigike!
-Kezdődik!-mondtam és a porond mesterre mutattam.
Néztük a műsort, Peti megfogta a kezem és megcsókolt.
-Valaki itt nagyon szerelmes!-ordított a kövér emberke, aki a színpad közepén állt és ránk mutatott.Mindenki minket nézett, egyszer megint megszólalt az ember.
-Gyertek ide a színpadra!-Petive egymásra néztünk meglepetten és elindutunk a színpad felé kézenfogva...
-Álljatok ide középre.-mondta és kihúzott egy kendőt a zsebéből.Rátekerte a kezünkre majd, amikor leszedte nem tudtam elengedni Petit.Ekkor megint visszatette a kendőt, és csak ezután tudtam elengedni.
Ekkor a bűvész elővett papírarabot, és ketté hajtotta.Megkérte petit, hogy tépje darabokra majd adja a kezébe.Az emberke az összetépett papírból egy gyönyörű rózsacsokrot csinált, amit a kezembe nyomott.
-Most még egy csók és mehettek!-mondta és nevetett.
Peti megcsókolt, erre a közönség tapsolni kezdett.Leültünk, és tovább néztük a műsort.Ami még kb. egy óráig tartott.Voltak bohócok, állatok, meg ilyen kötéltáncos, meg ami egy cirkuszban szokott lenni.
-Vége, most mit csináljunk?
-Éjjeli mozi?
-Most nincs kedvem.Menjünk inkább a tóhoz.
-Itt van tó?
-Aha, a város másik végében.
-Végülis van időnk Brigike.
-Van, akkor megyünk?
Éppen elindultunk, de ahogy léptem belerúgtam valamibe, vagy inkább valakibe.
Lenéztem, a bűvész volt az, nagyon alacsony volt, nem is vettem észer.
-Jó napot!-köszönt neki Peti.
-Sziasztok, azt hittem nem mertek majd kijönni a színpadra.
-Hát, bátrak vagyunk!
-Azt láttam, ezt a kendős trükköt amikor nem tudtad elengedni a kezét, más lányok sikoltozva bírják csak, mert félnek, hoy úgymarad.
-Én nem bánnám, ha úgy maradna, mondtam és Petire néztem.
-És tudjátok mi lepett még meg?
-Mi?
-Nem kérdeztétek, hogy, hogy csináltam.
-Én nem is akarom tudni, mert akkor már nem lenne olyan izgalmas.
-Kevesen vannak így vele.
-Tudom, de akkor már rossz nézni, ha tudom a lényeget!
-Van programotok?
-Miért?
-Mert normálisnak néztek ki és megengedném, hogy megnézzétek közelről az állatokat, meg minden mást.
-Ó, az szuper.-mondta Peti.
-Akkor mehetünk.-mondta és elkezdett vezetni minket a kulisszák mögött.
Megsimodathattuk a kígyókat, lovakat, meg minden állatot.
-És házibulikat is vállal?-kérdezte Peti.
-Szoktam, de miért?
-Briginek pénteken lesz a 16. születésnapja, azért is nincs most otthon, mert a barátaink már most elkezdték a díszítést.
-Szívesen elvállalom!
-És mennyiért?
-Ingyen, mert megkedveltelek titeket!
-Oké, köszönjük.-mondta Peti és elmondta a helyszínt és az időt.
-Ott leszek, de mivel készüljek, milyen korosztály lesz?
-Lesznek nagyszülők, szülők, tinik és két kisgerek is lesz.
-Akkor lufihajtogatás jöhet a kicsiknek?
-Jöhet, de magára bízzuk.
-Rendben, de most mennem kell!Viszlát.
-Viszlát!-mondtuk és elindutunk kifelé a cirkuszból.
-Most már ne menjünk a tóhoz, mert késő van.
-Szerintem se, hazamegyünk, zuhanyzunk és alszunk!
Hazamentünk, de nem tudtunk zuhanyozni, mert Csali eltűnt.

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó volt! várom a következőt!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszett gyorsan hozd a kövit léégyszi!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még 145 megjelenités és rögtön hozom is:D Egyébként köszönöm, hogy tetszik amit írok!
      Örülök, hogy tetszik:))

      Törlés

egyjonyar@citromail.hu