2012. október 28., vasárnap

Part 15

Mivel megvolt az 1500 itt a következő rész.A mostani határ pedig 1700(!!!) És bocsi a hibák miatt, de siettem nagyon...:)
Jó olvasgatást Puszi: Bóó♥



-Szia Peti.Kik ezek?
-Ja, ő Fruzsi, a tesóm, ez Csabi, Bence, Tomi, Fanni, Dani, Max.Ja és ő ott Dév.
-Értem, szóval mióta laktok itt?
-Csak most aludtunk itt, hogyha a kicsilánynak kell valami, mert tegnap még nem tudott járni.-mondta Dév.
-Akkor jó, látom a házat is rendben tartjátok, de valami hiányzik.
-Mi?
-Egy üveg pálinka.
-Mi nem csináltunk semmit.-mondtam, de Bence elnevette magát.
-Persze, mikor ittátok meg?
-Tegnapelőtt, de nem mindenki!
-Kik?
-Én meg Bence.-mondtam.
-És mi lenne, ha most azt mondanám, hogy most rögtön hazamegyünk?
-Ne, anya légyszi, nem rúgtunk be.
-Ja gondolom.
-Jó, lehet egy kicsit.Akkor most haza kell mennem?
-Most nem, de nyaralás után egy hét szobafogság!
-Oké.-mondtam és megnyugodtam.Szerencsére anya nem volt olyan szigorú.Megértette de nem tudom mi lett volna, ha nem.
-Na szóval, mindenki üljön le valahová, mondani akarok valamit.-mondta anya és leült a fotelba.
Amikor mindenki leült anya elkezdte.
-1: nem akarom, hogy a rendőröket hívják, mert egy csapat részeg fiatal hangoskodik az éjszaka közepén.
Engem nem érdekel, ha buliztok,de normálisan.
-Mi mindig normálisak vagyunk.-mondta Bence és közben idióta fejet vágott.
-2:Briginek pénteken lesz a 16. szülinapja.Szóval egy bulit kell szerveznetek.Brigi nem tudhat semmit, csak azt, hogy lesz, de semmit a témáról meg az ajándékokról.A család is le fog jönni.Hagyok itt pénzt vegyetek mindent, de normálias viselkedni, nem csak piát venni.
-Lesz bulim?
-Lesz, de csak ennyit mondok, a többit a fiúk rendezik, de te csak az utolsó pillanatban fogod látni.
-Szupi, és ma meddig maradsz?
-Megyek nem sokárra.Szóval ezt megbeszéltük.a pénzt a bulira neked adom, mert te normálisnak nézel ki.-mondta anya és Fruzsira mutatott.
-Az is vagyok, köszönöm.-mondta és elvette a pénzt.
-És itt van kajára is.-mondta és a kezembe nyomott egy borítékot.
-És hányan leszünk?-kérdezte Fruzsi.
-Ti 10-en meg a családból kb 10-en, de gyümölcslét meg kólát is vegyetek, mert gyerekek is lesznek.
-Meg lesz minden.-mondta Fruzsi és büszkén mosolygott.
-Na jó én megyek, mert dolgom van otthom, akkor mindent értetek?
-Igen, szia anya!
-Oké, sziasztok, legyetek jók!Ja és pénteken 5-re jönnek a vendégek.
-Itt is alszanak?
-Igen, lesznek sátrak, meg a napágyakon, meg a gyerekek a kanapén meg veletek.
-Oké.
Anya elment mi pedig elkezdtünk gondolkodni, hogy mit csináljunk.
-Menjünk a fedett strandra.-mondtam és a strandra mutattam.
-Tényleg, menjünk csúszdázni!-ordított Dév.
Elmentünk, megvettük a belépőt, és
-Fruzsi milyen bulit csinálsz nekem?
-Nem mondom meg, de jó lesz.Amúgy a családból kik jönnek?
-Ö áht anyáék, mamáék, keresztapa meg a felesége, a gyerekük.Zsó keresztapja meg az élttársa és a gyerekeik, meg még pár uncsitesóm.
-A gyerekek hágy évesek?
-Van Zsolti, ő 3 éves, Bea, 5éves, Bia, 18 és Ricsi 15.
-Bia jól néz ki?-vágta rá rögtön Dév.
-Szép lány, de nem jössz be neki.
-Figyu Brigi, arra gondoltam, hogy a két kisgyereknek veszünk valami játékot.
-Rád van bízva.
-Oké, jó lesz, nyugi, de mit vegyek neked?
-Amit akarsz.
-Én tudom mit akar!-kiabált Dév.
-Na és mit?
-Hát engem.
-Gondolm, mennyire akarhat téged.-mondta Fruzsi és nevetni kezdett.
-De már tudom, mit veszek neki.
-Mit?
-Nem mondom meg.
-Nincs más téma?-kérdezte Csabi.
-Akkor találj ki valamit.
-Mindegy, én megyek Petiékhez.
Csabi elment, Fruzsi pedig megint elkezdte.
-Kitaláltam.Szerdán átmentek Petivel az ő nyaralójukba és ott lesztek egészen Péntek estig.
-Miért pont Petivel?
-Miért kivel?
-Bárkivel csak ne vele.
-De nektek járnotok kell.
-Ezt már megbeszéltük.Nem akarok vee járni.
-Legalább még egy esélyt adj neki.
-Oké, de csak azt a pár napot, és csak azért, hogy békén hagyj.
-Köszönöm, gyere mondjuk meg neki.
Odarángatott Petihez.
-Képzeld, a kicsilány beleegyezett abba amit megbeszéltünk.
-Tényeg, kösz Brig.
-Nem szivesen, és csak Fruzsi miatt.
-Akkor is köszi.
-Nem mehetnénk valahova máshova?-kérdeztem Fruzsit.
-De, menjetek nyugodtan.-mondta és rámlökte Petit.
-De én nem vele akartam menni.
-De most vele mész.Sziasztok.
Elmentünk, én egyátalán nem szerettem Petivel lenni, mert még indi szeretem.És rossz érzés volt.
-Figyu Peti, elmegyek a nyaralóba veled, de nem leszek ott.
-Hol leszel?
-Az udvarunkon sátrazok.
-És a ketten mennénk fel a hegyre sátrazni?
-Oké.-mondtam, de nem gondoltam végig, csak a szívemből beszéltem.
-Szupi, akkor ezt megdumáltuk, de mit vegyek neked?
-Amit akarsz, nem kell nagy dolog.
-Majd veszek neked valami romantikusat.
-Nem kell romantikusnak lenned ahoz, hogy szeresselek.
-De nem értem akkor miért nem akarsz velem jönni bárhova.
-Nem tudom, de jobb ez így.Te köcsög vagy, én meg így jártam.
Csendben mentünk végig a strandon.Közben végig azon gondolkoztam, hogy miért nem járok vele.Rájöttem, hogy jobban szeretem amikor bunkó.
-Nem vagyok normális.-mondtam magamnak, de nem akartam hangosan.
-Miért?-remek, minek mondtam ki?Most magyarázkodhatok, gondoltam és ideges lettem.
-Á, semmi, csak gondolkoztam.
-Mit csinálunk ma?
-Nem tudom, többiek...-nem tudtam befejezni a mondatot, mert félbeszakított Peti.
-Nem a többieket kérdeztem.
-Mi ketten, semmit.
Ekkor megérkezett Fruzsi.Nagyon izgatott és boldog volt.
-Mi ez a boldogság.-kérdeztem.Nem vettem észre, hogy Peti a kezemet fogja.
-Szóval megint jártok?
-Nem, de miért vagy ennyire boldog?
-Jó hír.
-Mi?
-Több időt tölthettek majd kettesben, mert már holnap elkezden szervezni a bulit, hogy minden tökéletes legyen.
-Attól még lakhatok otthon, a díszletet úgyse rögtön teszed fel.
-Nem, holnaptól Petivel laksz.
-Szuper.-mondtam unottan.
-A cuccaidat majd vidd át.És nem szeretnélek meglátni a nyaralótokban a héten.
-Nyugi, nem fogsz.
-Na én megyek, csövi.
-Akkor menjünk, költözz át.-mondta Peti és elkezdett kitolni a strandról.
Bementünk a nyaralóba, összeszedtem pár cuccot és elindultunk Petiékhez.
-Itt vagyunk, érezd magad otthon.
-Szivesebben lennék otthon.
-Kérsz valamit inni?
-Sör van?
-Itt van.-mondta és hozzám vágott egy doboz almás sört.
-Mit csinálunk a héten?-kérdeztem.
-Csalit el kellett volna hozni.
-Menjünk vissza.
Visszamentünk, már a többi kutya és a macska nem volt ott, mert anya hazavitte őket.Összeszedtem Csali minden cuccát és elindultunk vissza.
-Kivigyük csalit sétálni a hegyre?
-Kivihetjük, még úgyse nagyon volt messze a háztól.
-Akkor a játkaival hazaszaladok, te meg várj meg a pizzériánál.-mondta és elindult a nyaralójuk felé.A pizzéria a hegy lábánál vot.Odaértem, rendeltem egy pizzát és kb. 5 perc múlva már Peti is ott volt.
-Rendeltél?
-Aha.Ülj le.
-Oké, Csali is eszik majd, meg hoztam tálkát neki víznek.
-Oks, meddig megyünk fel?
-Teljesen.
-Addigra már késő lesz.
-És?
-Nekem nem baj, de Csali nem fogja bírni.
-Akkor aludjunk fent!Ott van egy bazár, veszek sátrat.-mondta és elment visszafelé már egy sátorral jött.
Kihozták a pizzát, kértünk vizet Csalinak és elindultunk.
-Holnap mit csinálunk?
-Holnap cirkusz lesz a sportpályán.Menjünk?
-Mehetünk!De Csali is jön, mert nem hagyom egyedül.
-Ok, de akkor mi most járunk?
-Nem tudom.Nem.
-De fogunk?
-Lehet, de nem válthatnánk témát?
-Nem, csak azt akarom tudni, hogy miért!
-Mert féltékeny voltál, és mert bűntudatom van.
-És ha megváltozom?
-Már egy részed megváltozott!
-És jobb így?
-Néha.De a zuhanyfüggönyös után utáltalak azt ugye tudod?
-Tudom, bocsi, az tényleg kemény volt, de megérte.
-Miért érte az meg?
-Mert eddig szégyellős voltál, most meg már úgy is mindegy.
-Nem mindegy, mert most is az vagyok.
-Kár.
-Mit akarsz ezzel?
-Semmi, csak jobban szeretem a bevállalós csajokat.
-Én bevállalós vagyok, csak nem mindegy miben.
-Na látod, te még szeretsz engem.
-Tudom, ezt már sokszor elmondtam.
-Akkor miért nem járunk?
-Hagyjál már, most mondtam el.
-Jó oké, de te is szeretsz, én is szeretlek, akkor most nem értem.
-Egy részed megváltozott, ha a többi is megtud, akkor járni fogok veled.
-Megtud!
-Majd holnap döntök!

1 megjegyzés:

  1. fúú. nagyon jó volt:DD
    amúgy most mindkettejüket utálom egy kcsit, de inkább a Petit..
    várom a következőt!!!

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu