2012. október 20., szombat

Part 14

Ezentúl az összoldalmegjelenítést fogom nézni!Most van 1300, a kövit 1500 nál hozom!Oldalt láthatjátok, hogy mennyinél tart az oldal!Tudom nem lett valami hosszú, de ez van...
Jó olvasgatást!
Bóó♥



-Mit álltok itt, mindekinek meg van a dolga, fél óra múlva kész legyen minden.Ja és kicsilány, a randi most kezdődik.-kacsintott rám Fruzsi.
-Petivel?
-Miért kire számítottál?-mondta és elindult takarítani.
-Na most akkor mg tudjuk beszélni a dolgokat.
-Peti, ezen nincs mit megbeszélni.
-De van, mert tudom, hogy szeretsz.
-Peti, figyelj, én nem tudom, hogy szeretlek-e még.
-De olyan jól megvoltunk.
-Igen, régen, de mostmár állandóan féltékenykedtél.Ja és ha elmondtam volna a Bencés ügyet, tuti megverted volna.
-Akkor most?
-Esetleg majd később.
-Akkor nem is szólhatok hozzád?
-Barátok lehetünk.Még több is lehet, de csak később.
Peti erre teljesen elszomorodott, és folytatta a törölgetést.
-Figyu én nem akartalak megbántani.
-Nem, nincs gond.
-De látom, hogy van.Elhiszed, hogy veled akarok járni?
-Akkor miért nem?
-Mert zavar, hogy lesmároltam Bencét.
Erre a szóra Peti közelebb jött és megcsókolt.Én meg sem tudtam szólalni, de látszott rajtam, hogy szeretem.
-Szóval nincs esélyem.
-De van!Mindenkinek van, na jó, Maxnak nincs.
-Ha van, ha nincs, én meg foglak szerezni.
-Remélem holnap már fogok tudni járni.
-Én is, de kérdezhetek?
-Mit?
-Azt szereted amikor kedves vagyok, vagy amikor bunkó.
-Mind a kettő.
-Fruzsival jól elvagytok.
-Igen, van közös téma.-mondtam, és rákacsintottam.
-Én?
-Lehet...
-Szóval igen.Mennyit tud?
-Mindent.
Peti ekkor felment a fürdőbe Fruzsihoz, mert már kész volt a nappalival.
Láttam ahogy kirángatja Fruzsit a fa alá ami az udvar leghátulján állt.
Nagyon kíváncsi voltam miről beszélnek, de nem tudtam kimenni, mert észre vettek volna.
Amikor bejött Fruzsi megkérdeztem miről beszéltek, de ő nem mondott semmit, csak mosolygott.És felment a lépcsőn.
-Gyere vissza és válaszolj!-ordítottam, de persze nem jött vissza.Ekkor megcsörrent a telefonom, egy rejtett szám hívott.
-Haló ki az?
-Én vagyok.
-Ki az az én?
-Nem lényeges, de láttam mi történt veled.
-Mikor?
-A lábaddal.
-Jah semmi az egész, holnap már járhatok.
-Az a Peti nem szeret téged.
-De szeret, és én is szeretem, úgyhogy kopj le!!-mondtam és kinyomtam a telefont.
Ledobtam a telefont  az asztalra, de megint csörgött.
-Szia kicsilány!
-Dév?
-Ja igen.
-Mit akarsz?
-Azt mondták kérdezzem meg nem kérsz-e valamit.
-És nem bírtál volna bejönni a teraszról?
-Így gyorsabb.Kérsz valamit?
-Nem, de valaki bejöhetne, mert unatkozom.
-Megyek.-mondta Dév és már ott is volt az ajtóban.
-De gyors valaki.-mondtam és nevetni kezdtem.
-Érted bármit.
-Akkor hozz egy sört.
-Milyet?
-Almást, pohár nem kell.
-Itt van!-mondta dév és hozzámvágta a sört.
-Mit kéne csinálni?
-Felelsz vagy mersz?
-De ketten?Ketten rossz.
-Akkor hívom a többieket.
Dév elment és behívta a többieket.
-Akkor én kezdek.-mondta Frruzsi vidáman.-Brigi, felelsz vagy mersz.
-Felelek.
-Szereted Petit?
-Nem.Peti, felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Járnál Fannival?
-Talán.Amúgy van nálam olyan hazugságvizsgálós játék.Azzal nem jobb?
-De, hozzad!-ordította Fruzsi.
Peti felment és lehozott egy dobozt, amire rá kellett tenni a kezem, és ha hazudok sípolni kezdett.
-Akkor kezdjük előről, én kezdek.-mondta megint Fruzsi.-Brigi szereted Petit?
-Nem.-a doboz persze azonnal sípolni kezdett, és mivel azt találták ki, hogy ha valaki hazudik meg kell csólonia azt, akiről a kérdés szólt.
-Csókot Petinek.-mondta Fruzsi és rám kacsintott.
-Nem!-mondtam és el akartam szaladni, csak az volt a gond, hogy nem tudtm járni.
-De.-mondta Peti és megcsókolt, a többiek tapsolni és sikoltozni kezdtek.
-Brigi kérdez.
-Fanni, járnál Tomival?
-Nem.-a gép most is sípolni kezdett.
-Dév, hány nőd volt?-kérdezett Fanni.
-10.-a gép sípolt.
-Akkor őszintén.
-2.
-Brig, van itt olyan fiú, akivel most, perpillanat szivesen járnál?
-Nincs.
-És tényleg nincs...-mondta Bence.
-Na jó, én kérdezek.Csabi, mindig szeretted Fruzsit?
-Nem.-a gép sípolni kezdett.Megcsókolta Fruzsit, majd hozzátette:-Csak azért hazudtam, hogy megcsókolhassalak.
-Ez unalmas.Én megyek zuhanyozni.-mondtam és megint fel akartam állni, de eszembe jutott, hogy nem tudok.
-És hogy mész fel a lépcsőn?-kérdezte Peti és rám mosolygott.
-Te fogsz felvinni.
-Szeretnéd mi?
-Én nem, de te igen.
-Én biztos nem.
-Akkor felmegyek magamtól.-mondtam és fel akartam venni a mankót, de Peti elrógta előlem olyan messzire, hogy nem értem el.
-Gyalog is feljutok.
-Na azt megnézem.
-Nézheted is.-mondtam és négykézláb kezdtem kimászni a szobából, de Peti elkapta a derekam és felvitt úgy a fürdőbe.
-Oké, kimehetsz.
-De nem akarok.
-De kimész.
-Azt várhatod.És mégis, hogy akarsz egyedül lezuhanyozni?
-Megoldom.
-Majd én segítek.
-Kösz, nem kell.
-De kell, holnap úgyis el kell játszani, hogy járunk.
-Nem kell, majd én beszélek anyával.
-Hát jó, de akkor is veled zuhanyzom.
-Tudod mit?Zuhanyozz.Ha attól boldog leszel.
-Nagyon.-mondta és betett a zuhanyzóba, és utánam jött ő is.
-Te nem vetkőzöl le?
-Jó így is.
-Te tudod.-mondta és elkezdte leszedni rólam a pólót de és nem engedtem.
-Peti, fogd fel, nem járunk.
-Most nem, de fogunk.
-Majd akkor csináld ezt.
-Jó nyugi, már megyek is.-mondta és elment én azt hittem, már egyedül vagyok, ezért levetkőztem.A ruhámat kidobáltam a zuhanyfüggöny mögül és elkezdtem zuhanyozni, de egy csapat idióta lerántotta a függönyt, én meg ott álltam egy szál semmiben.
-Normálisak vagytok?
-Nem, de Maxot fel kellett világosítani, mert még nem látott ilyet.
-Hú de vicces.
Én ekkorra már magamra tekertem a függönyt, mert a ruháimat és a törcsiket elvitték.Fruzsi bejött és kizavarta őket.
-Mit csináltok?Most kimegy az összes és leül a konyhában, megvár engem, mert beszélgetni fogunk!-ordította Fruzsi.A fiúk nem nagyon ijedte meg, mert még mindig ott álltak, csak akkor indultak kifelé, amikor Fruzsi lelocsolta őket hidegvízzel.
-Kösz.-mondtam szégyellősen.
-Nincsmit.-mondta Fruzsi és elment.
-Nem hoznál valami ruhát?
-De, várjál.
Amikor Fruzsi visszaért a ruhámmal felöltöztem, Fruzsi pedig segített lemenni a lépcsőn.Mindenki a konyhában ült.
-Miért kellett ezt csinálni Brigivel?
-Csak úgy, amúgy kicsilány nem vagy semmit.-kacsintott rám Dév.
-De most boldogabbak lettetek?
-Sokkal,de figyu Brigi, alhatunk ma is itt.
-Aludjatok de a szobába, mert anyáék reggel jönnek és nem akarom, hogy hasraessenek bennetek.
-Oké, akkor vissza a témához!Kinek az ötlete volt?-ordított Fruzsi.
Mindenki Petire és Dévre nézett.
-Ti mit képzeltek magatokról?-kérdezte odament és meg akarta pofozni őket, de elkaptam a kezét.
-Majd én!-mondtam  és pofonvágtam őket.
-Köszi Brigi.
-Nagyon szivesen, ja és mindenki megy és lezuhanyzik utána bejön a szobámba, mert ha itt hagylak titeket képesek vagytok megint úgy fetrengeni mint tegnap.
Mindenki elment, lezuhanyzott és bejött a szobámba.
-Az ágyon hárman tudunk aludni.-mondtam és él lefeküdtem.Fruzsi befeküdt mellém.
-Már csak.Fanni is beugrott az ágyba és ordítani kezdett.
-Nullaaa!!!
-Akkor ti a földön alszotok.-mondtam és nevetni kezdtem.
-Én még odaférek Brigi mellé.-mondta Peti.
-Te főleg hogy nem férsz ide.
-Jó oké, de valami takaró nincs?
-De van 3.Majd összebújtok.Vagy bementek Zsóhoz.
-Inkább megfagyok.-mondta Peti és lefeküdt Csali ketrece mellé.
Reggel 7-kor arra ébredtem, hogy valaki lent sikoltozik.Leszaladtam és láttam, ahogy anya és Dév egymást nézik és sikítanak.
-Nyugi, mit csináltok, még mindenki aludna.
-Brigi te tusz járni?-kérdezte Dév.
-Ezek szerint...Anya, te miért sikoltozol?
-Ki ez itt?
-Ja bocsi, még nem találkoztatok.
-Hát nem.
-Ő itt Dév.
-Vele beszéltem telefonon?
-Ja igen...De te miért sikítottál?-kérdeztem Dévet.
-Mert anyukád is sikított.
-Oké, mindegy, de még a többiek alszanak, szóval csendbe kell lenni.
-Milyen többiek?-kérdezte anya meglepetten.
-Mindeki itt van, a szobámba, Dévek is ott kellett volna lennie, hogy nem legyen ez...
-De hányan vagytok?
-Kb 10-en.
-Kik?
-Gyere nézd meg.-mondtam és felcibáltam anyát a szobámba ahol mindeki szét volt terülve, Max és Dani egymást ölelgették,Fruzsi,Fanni,Peti,Tomi és Csabi felköltöztek az ágyba, amíg én lent voltam.Fruzsi is ébren volt, csak nem tudott kimászni.
-És kik ők?
-Majd bemutatkoznak, ha felébredtek.Apa hol van?
-Nem jött, mert ma van az egy szabadnapja és füvetnyír otthon, meg ilyenek.
-Jövőhéten is jössz?
-Igen, de nem csak én, mert pénteken ugye szülinapod és lejün az egész család!
-Jöhetnek ezek is?-kérdeztem és rámutattam az ágyra, ahol mindeki egy kupacban feküdt, amíg Fruzsi fel nem állt és mindenki leborult.
-Normális vagy?Valaki aludna!-mondta Tomi, aki legfelül feküdt.
-Az, de miért nem tudtatok ott a földön aludni ahogy meg volt beszélve.
-Ó csókolom, hogy tetszik lenni?-kérdezte Tomi.
-Kösz jól, de nem tudom ki vagy te.
-Jajj, bocsánat, Tomi vagyok.
-Szia!-köszönt Peti anyának.
-Szia Peti.Kik ezek?
-Ja, ő Fruzsi, a tesóm, ez Csabi, Bence, Tomi, Fanni, Dani, Max.Ja és ő ott Dév.
-Értem, szóval mióta laktok itt?
-Csak most aludtunk itt, hogyha a kicsilánynak kell valami, mert tegnap még nem tudott járni.-mondta Dév.
-Akkor jó, látom a házat is rendben tartjátok, de valami hiányzik.
-Mi?

2 megjegyzés:

  1. nekem nagyoon tetszett így tovább várom a kövi részt!!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm és már csak 9 oldalmegj. kell a köviig:)

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu