2012. október 10., szerda

Sziasztok!

Még nem az új részt hozom, csak azt akarom elmondani, hogy törlöm a komihatárt, mert oldal megjelenítés rengeteg van, csak valószínű nincs kedvetek írni!Ezt megértem, mert én is sokszor vagyok így és akiket megkérdeztem azoknak tetszik amit csinálok, legtöbbjüknek, szóval folytatom!:))
És még enne egy kérdésem!
Hány fejezetből álljon ez az egész?
Most a 11-nél járunk, de a gépemen már a 28 is kész, szóval légyszi írjátok le, hogy mennyit szeretnétek!
Rajtatok múlik, ha azt mondjátok akár most rögtön is befejezhetem!

e-mailt is írhattok: egyjonyar@citromail.hu

Legyek jók, Puszi Noémi♥
Ja és az új rész úgy néz ki szombaton jön!

2 megjegyzés:

  1. szerintem ne rakd fel egyszerre az összeset, mert akkor, ahogy magamat ismerem ledarálom az egészet, aztán meg itt fogok pattogni, h miaz hogy vége!! :DD írj minél többet, addig amíg ki nem fogysz az ötletekből!!!!

    VálaszTörlés
  2. az biztos, hogy lesz még jó sok, meg ha már semmi nem jut eszembe dolgozom a következő blogon, szerintem az is jó lesz, de nem ennyire vicces...az elején:)

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu