2012. október 7., vasárnap

Part 11

Sziasztok, itt az új rész, és bocsi, hogy rövid lett, de elkezdődött a Hupikék Törpikék és nem tudok az írásra koncentrálni:D!
Nem akartam ide süllyedni, de megtörtént, mivel senki nem komizik, nem tudom, hogy érdekel-e ez valakit.Szóval mostantól komihatár lesz.A kövi rész 3 komi után jön.Ez még csak egy próba, de ha nem lesz változás törlöm a blogot:(
Csak az a gáz, hogy megszerettem ezt az írást. Légyszi írjátok meg mi nem tetszik, vagy min változtassak...
(e-mail: egyjonyar@citromail.hu  )

Puszi:Noémi♥

  -Ki vagy te?
-Egy kedves ismerősöd.
-Honnan ismerlek?
-Azt neked kell tudni.
-De nem tudom ki vagy.És ha nem árulod el most rögtön elmegyek.
Ekkor megfordult és levette a kapucnit.
-Te?
-Én.
-Mit keresel itt?
-Téged.Ja és bocs, de ha elmondom ki vagyok tuti nem jössz ide.
-Az tuti, de már mindegy, mert itt vagyok.
-Hát bocsi.
-Na mit akarsz?
-Nyerni.
-Mit?
-A fogadásunkat.
-Én nem fogadtam veled.
-Akkor is tudom, hogy engem akarsz, csak magadnak se akarod bevallani.
-Bence, fogd fel, hogy nem téged akarlak!
-Akkor csak egy csókot, hogy lássam tényleg nem érzel semmit.
-Egyet, de csak egyet, és soha többé másikat!
Erre Bence ugrálni kezdett örömében.Majd közelebb jött és megcsókolt.Ahogy végig gondolom, lehet tényleg őt szeretem?De Petit is...Hogy lehet egyszerre két embert szeretni?
-Na milyen volt?-kérdezte Bence.
-Semmit nem éreztem.-most persze hazudtam.Igazság szerint nagyon élveztem.
-Akkor majd legközelebb még egyszer megpróbáljuk.
-De én azt mondtam, hogy nem éreztem semmit.
-Ezt mondtad, de nem ezt gondoltad.
-Nem hazudok.És most megyek.-mondtam és visszamentem Petiékhez.
-Jajj Peti.
-Mi az?
-Ja, semmi.Csak elgondolkodtam.
-Min?
-Kettőnkön.
-Mit kell azon gondolkozni?
-Mindegy, majd megbeszéljük.
-Dani, mi most megyünk.
-Oké sziasztok.
-Szia.
Elindultunk, Csali már majdnem aludt, de még bírt jönni egy idő, utána Peti az ölében vitte.
-Mit kéne megbeszélnünk?
-Tudod csak annyi, hogy olyan rossz nekem.
-Miért?
-Mert Bence miatt olyan rosszul érzem magam...
-Gyerekek gyertek egy kicsit.-szakított félbe apa.
-Jelen.-szóltam és próbáltam éreztetni, hogy rosszkor hívott.
-Szóval, anyátokkal már meguntuk ezt a nyaralást, szóval úgy döntöttünk, hogy hazamegyünk. Minden vasárnap lejövünk és megnézzük minden rendben van-e.
-Oké, akkor mehetünk?-kérdeztem sietve.
-Mi ilyen sietős Brigi?
-Pont valami fontosról beszélgettünk, ja és csak simán Brig.
-Oké Brig, menjetek, ha olyan fontos, mi holnap indulunk haza.
Berángattam Petit a szobába és leültettem az ágyra én pedig szembe ültem vele.
-Szóval ott tartottam, hogy rosszul érzem magam, amikor látom, hogy féltékeny vagy Bencére.Tudod, Kezdessz elbizonytalanítani.
-Mivel?
-Nem bízol bennem, és már kezdem úgy érezni, hogy nem szeretsz vagy, hogy én nem szeretlek, vagy nem is tudom mit érzek.
-Mi, hogy te nem szeretsz engem?
-Nem az hogy nem szeretlek, csak nem tudom, hogy mi van most.
-De mivel bizonytalanítalak el?
-A féltékenységeddel.
-Nem tudom mit kéne csinálni.Én nem akarok szakítani, de ha így folytatod, az lesz.
-Ne, de mit kéne csinálnom?
-Gyerekek, hoztam sütit.-lépett be anya az ajtón.
-Anya, most nem alkalmas.-kiabáltam rá.
-Oké, nyugi de ugye nincs valami baj.
-Nem nincs csak hagyj magunkra légyszi.
-Változz meg, viseld el, hogy más fiúkkal is jóba vagyok.
-De nem tudok, túlságosan szeretlek.
-Pedig ez így nem lesz jó, mert bárki hozzám ér rögtön ott vagy és intézkedsz.
-Figyu lehet tényleg kicsit túlzásba viszem, de ezért akarsz szakítani?
-Én nem akarok szakítani, de muszáj lesz ha nem hagyod, hogy másokkal is jóba legyek.
-De nem tudnám elviselni, ha mást szeretnél.
-Most aludjunk, és holnap, amikor már anyáék és Zsó is leléptek elmesélem, hogy mi is történt aznap, amikor eljöttél hozzánk.
-De hát én tudom.
-De nem mindent.Most menjünk, zuhanyozni utána pedig aludni.Csak előbb még adok tejet Csalinak.
-Oké, megvárlak.
Elmentünk lezuhanyoztunk majd elaludtunk, vagyis elaludtam, mert Peti szinte egész éjjel fel lehetett, mert nem hallottam a horkolását.
Reggel, amikor felébredtem, már egyedül voltam a szobában.Éppen elindultam, hogy leviszem Csalit az udvarra, de nem találtam sehol.Kinéztem az ablakon és láttam ahogy a három kutya együtt rohangál, a macska az ablak párkányon alszik, Peti meg a fa alatt ül és majdnem sír.
-Hogy csinálhattam ekkora baromságot, ha ez kiderül, tuti hallani se akar majd rólam.Ma pedig mindent el kell mondanom neki.-beszéltem a tükörképemhez, mint valami bolond.Kb 10 perc múlva lementem az udvarra és odaültem Peti mellé.
-Na mondod?-kérdezte.
-Figyu én nem akartalak megbántani azzal amit mondtam, de úgygondoltam jobb, ha tudod.
-Semmi gond, igazad van, de azt mond mi volt aznap.
-Én előtte beszéltem Bettivel aki véletlenül elmondta, hogy valaki jönni fog hozzám, egy jó pasi aki őrülten szeret.De azt nem mondta el, hogy ki az.
Egész héten sminkben meg jó ruhában ültem.Amikor csöngettek Rob jött.Ő is elmondta, hogy lehetne köztünk valami, én pedig hittem neki.Amikor te jöttél se smink, se szép haj, se semmi nem volt rajtam, és amikor beengedtelek teljesen mást éreztem mint Robnál.Sokkal jobban éreztem magam.
-Akkor mi most a baj?
-Túl gyorsan szerettük egymást.Túl sok időt töltöttünk együtt.Már nincs közös témánk, már semmi nem olyan, mint két hete.
-Akkor most mi legyen?
-Ezt nem tudom én se.
-Próbáljuk meg milyen a másik nélkül.Te is pasizol, én is csajozok és megnézzük milyen.Ha jobb úgy akkor szakítunk, ha nem akkor megint összejövünk.
-Próba szakítás?
-Olyasmi, na mit szólsz?
-Oké, és mennyi ideig?
-2hét, de a vasárnapokon úgy kell tenni mintha semmi nem történt volna.
-Ez így jó lesz.-egyeztem bele.
-De az alvás hogy lesz?
-Majd széthúzzuk az ágyat és úgy elférünk rajta.De nem hozhat fel egyikünk se senkit.
-Oké, akkor megyünk a strandra?
-Mehetünk.
Elindultunk közben arról beszéltünk, hogy ki kivel fog összejönni a két hét alatt.
-És van már jelölted?-kérdezte Peti.
-Bence és neked?
-Most fogok keresni valakit a strandon.
-Na itt is vagyunk.-mondtam és odamentem megvenni a jegyeket.Bementünk egyenesen a medencébe a többiekhez.
-Heló Brig még egy csók?-kérdezte Bence gúnyosan.
-Nyugodtan.-mondtam és odaültem mellé.
-Te beteg vagy?-kérdezte és a homlokomra tette a kezét, hogy nem vagyok-e lázas.
-Mi történ Brig?-kérdezte Fruzsi meglepetten.
-Semmi mi történt volna?
-Hát csak mert te itt jópofizol Bencével Peti meg ott fűzi azt a festett szőkét.
-Ja majd elmondom.
-Akkor egy csók?-kérdezte megint Bence.
-Nyugodtan, de már egyszer elmondtam.
Bence közelebb jött és megcsókolt, nem olyan volt mint a tegnapi.Sokkal rosszabb volt, talán mert közben csak Petit figyelem amint leült a festett szőke mellé és átkarolta.
-Most már tényleg nem értek semmit.-mondta Fruzsi.
-Én se, engem még behashajtóztak ő meg már szabadon megcsókolhatja.-vágta rá Dév.
-Hashajtó volt benne?
-Az, de hol van Max meg Dani?-vágtam rá.
-Max a másik medencében van Dórival, Dani elvitte sétálni Zsanit, Tomi meg ott ül Fannival.
-Ja ok.Most már szinte mindenkinek van csaja vagy pasija.
-Kinek nincs?
-Én, Peti, Bence, Dév.
-Te szakítottál Petivel?-kérdezte izgatottan Bence.
-Szünetet tartunk.Két hétig összejövünk valaki mással és ha jobb így akkor maradunk , ha nem akkor megint összejövünk.
-Ez hülyeség miért csináltátok?-kérdezte Csabi.
-Majd elmondom.
Ekkor éreztem, hogy valaki engem néz, nagyon rossz érzés volt.Ránéztem Petire aki éppen a festett szőkével smárolt és közben engem figyelt.Elkaptam Bencét és megcsókoltam.
-Te mit csinálsz, majdnem megfulladtam?-kérdezte meglepetten.
-Bocsi, de Peti pont minket nézett.
-Akkor most hajlandó lennél járni velem?
-Most igen, de ha rossz lesz visszamegyek Petihez, azt ugye tudod?
-Tudom, de nem lesz rossz.
-Akkor már miért nem velem Brig?-kérdezte Dév.
-Mert úgy csókoltál meg, hogy nem egyeztem bele.
-De nagy ügyet csinálsz belőle Brigike.
-Nem vagyok Brigike?
-Akkor kicsilány?
-Az se vagyok.
-Nem baj, mostantól az leszel.
Nem válaszoltam semmit, mert Peti és a festett szőke közeledett.
-Sziasztok,szia Brig.-köszönt Peti és mosolygott.
-Heló, Petra vagyok.-szólalt meg a festett szőke.
-Mizu?-kérdezte Peti tőlem.
-Semmi, és veled?
-Képzeld, járok Petrával.
-Én meg Bencével.
-Szupi.
-A szobaajtót bezártad?-kérdeztem.
-Nem, miért?
-Otthon van Zsó és Csali is...
-Basszus.-mondta és hazafutott.
-Miről van szó?Nektek egy szobátok van?Ti jártok?Ki az a Zsó?És ki az a Csali?-kérdezgetett Petra.
-Nem járunk, Zsó a tesóm, Csali a kutyánk, és Zsó utál minket.
-De miért van nektek egy szobátok, meg egy kutyátok?
-Majd Peti elmondja, én nem szólok bele.
Erre nem szólt senki, Peti viszont visszaért.
-Na mivan?Jó van Csali?
-Semmi, Zsó nem is tudta, hogy Csali létezik.
-Huh, de jó.
-Peti miről van szó?
-Semmi, csak annyi, hogy a hugunk utál minket.
-Ti tesók vagytok?
-Ömm..igen.-mondta Peti és átölelt.
-Na kicsilány?Most mi legyen?-kérdezte Bence.
-Amit akarsz.-mondtam és már nem is törődtem a kicsilány megszólítással.
-Akkor menjünk haza.
-A nagymamádhoz?
-Nem, hozzátok.-Ekkor Petire néztem, aki bólintott.
-Oké menjünk.-mondtam és felálltam.

2 megjegyzés:

  1. ööö.. oké. én röhögtem egy sort. szépen megbeszélték a két hét szakítást. :DD
    szerintem semmiképp ne hagyd abba. kérj meg valakit , akinek tényleg sok olvasója van (20 fölött), hogy tegye ki a blogodat. nekem is így lettek olvasóim. :))
    várom a következő részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazából én sem szeretném abbahagyni, mert egy csomó munkám kárba menne, mivel a gépemen már a 27 fejezet is kész van...És örülök, hogy legalább neked tetszik amit írok, mert szinte csak te komizol...pont ezért komdolom hogy fölösleges lehet a blog.
      És még egyszer, ha valaki olvassa komizzon!!

      Törlés

egyjonyar@citromail.hu