2012. október 13., szombat

Part 12


1000 oldalmegjelenítés!!!Nagyon köszi:)
Itt az új rész, a kövi is jön nemsokárra, de még nem tudom mikor, kedd vagy szerda.
Jó olvasást!
Puszi: Noémi♥




-Na kicsilány?Most mi legyen?-kérdezte Bence.
-Amit akarsz.-mondtam és már nem is törődtem a kicsilány megszólítással.
-Akkor menjükn haza.
-A nagymamádhoz?
-Nem, hozzátok.-Ekkor Petire néztem, aki bólintott.
-Oké menjünk.-mondtam és felálltam.
Hazamentünk, Bence bemutatkozott Zsónak.Beszélgettünk, és eldöntöttük, hogy felesezni fogunk.
Apának volt még pálinka a konyhában.Poharakat vittünk és elkezdtünk inni.Igazából nem tudom miért, de élveztem ezt az ivást, pedig régen el sem tudtam volna képzelni...nem tudom mit változott, de valami nagyon.
Végülis, semmire nem emlékszem, de amikor reggel felébredtem majd szét robbaant a fejem, Bence pedig még ott feküdt mellettem félig a földön.
Kimentem a konyhába és bevettem egy fájdalomcsillapítót, majd nemsokárra Bence jelent meg mögöttem.
-Van valami gyógyszeretek?
-Itt van, de mi történt tegnap?
-Kösz, nem tudom, de tényleg semmire nem emlékszek a tegnapi napból.Hogy is kerütem ide?
-Mi ketten járunk...tegnaptól.
-Gyoh, ezt hogy csináltam?
-Nem lényeges.
-Akkor már le is smárolhatlak?
-Ha akrasz.
-ÁÁÁÁ...-sikított és megcsókolt.
Ekkor eszembe jutott, hogy Peti nincs itthon.Írtam neki egy sms-t.Hol vagy?
-Itt.-jött be Peti a nappaliból.
-Hol aludtál?
-A kanapén, ugyanis az ágyanban két részeg feküdt és vihogtak minden szavamon.
-Ja bocsi.
-Nem baj, de volt egy megállapodásunk.
-Bocsi, de cserébe ma hozhatod Petrát.
-Nem fogom.
-Én most átmegyek a nagyihoz, mert már biztos aggódik.
-Oké.
Bence elment mi pedig ketten maradtunk.
-Na hogy ment?-kérdezt Peti.
-Furcsa volt.És neked?
-Nekem is.De nekem rosszul furcsább.
-Nekem is, de még most se tudom mit csináljak.
-A kéthetet végig csináljuk, akármennyire is nem akarod.
-Végig.
Erre nem mondott semmit csak mosolygott.
-Megyünk a strandra?-kérdeztem
-Én nem.De te mehetsz.
-Oké. mondtam és elindultam a strandra, ahol még csak Fruzsi és Csabi voltak.
-Heló.Kicsilány.-mondta Csabi.
-Hali.Mizu?
-Semmi, de mi van veled meg Petivel?
-Próbaszakítás.
-Az milyen?
-Két hétig szakítunk, és ha jobb lesz akkor szakítunk végleg, de ha nem akkor összejövünk.
-És ez miért jó?-kérdzete Fruzsi.
-Nem tudjuk mit csináljunk.
-De ki találta ezt ki?
-Én hoztam fel, de az ötlet a Petié.
-De mirt hoztad fel?
-Hülyeséget csináltam és bűntudatom volt.
-Mit csináltál Brig?
-Ő nem Brig, hanem kicsilány.-szólalt meg Csabi.
-Fogd be.-ordított rá Fruzsi.
-Megcsókoltam Bencét.
-MII?Mikor?
-Tegnapelőtt, és úgy elbizonytalanodtam tőle.De miután járni kezdtem vele már nem olyan volt a csókja.
-Ez nagy hülyeség volt.
-Tudom.
-De miért?
-Nem hagyott Bence.
-Gondoltam.most mit akarsz csinálni?
-Nemtudom, a kéthetet kibírom és utána szerintem végleg Petivel maradok, ha ő is szakít Petrával.
-De minek csókoltad meg?Elfuthattá volna.
-Az a legrosszabb, hogy megkérdezett.
-Brig.Ezt kár volt.
Ennyit tudtunk beszélni, mert megjöttek a többiek.
-Csövi, mai pogram?-jött Dév és Max.
-Amit akartok.
-Heló kicsilány, te is itt vagy?
-Amint látod.
-Szóval mit csinálunk ma?-kérdzte Dani.
-Mi van Zsanival?
-Semmi, szakítottunk.
-Nem illett hozzád.
-Max, Dórival mi van?
-Már hazament.De olyat mondok!
-Milyet?
-Tomi ott aludt Fanninál.
-Ez komoly?Fanni nem alszik senkivel.
-De most Tomival aludt 100%.
Erre már nem tudtam válaszolni, mert megjelent Tomi és Fanni.
-Mit csinálunk ma?-kérdezte Tomi.
-Passz, de megjött Bence.-válaszolt Fruzsi.
Bence éppen be akart lépni a medencébe, de Fruzsi elrángatta egy  fa mögé.
Amikor visszaértek, Bence még mindig nem jött be a vízbe, hanem engem rángatott ki.
-Mit akarsz, nem rángass.
-Nem rángatlak.De miért kellett azt mondani, hogy miattam szakítottatok?
-Nem mondtam iyet.
-Fruzsi az mondta, hogy az volt a baj hogy megcsókoltalak.
-Ez is, de voltak más gondok is.
-Mik?
-Az mindegy.
-Nem az!
-Annyi, hogy Peti túl féltékeny volt.-mondtam és elindultam vissza a többiekhez, ahol már Peti és Petra is ott volt.
-El kéne menni moziba.-szólalt meg Max.
-Végre valami normális ötlet.-válaszolt neki Csabi.
-De milyen filmre?
-Twilight!!-ordított Petra.
-Az kizárt.-mondtam.-Menjünk inkább a Tedre.
-Az jó.-kiabált Dév.Erre Petra besértődött és az mondta, hogy ő nem jön.Peti persze ugyanazt csinálta, mint a kis barátnője.De látszott rajta, hogy szivesebben jönne velünk.
-De mikortól adják?-kérdezte Fruzsi.
-Este 5.-mondta Csabi és felállt.
-Addig mit csináljunk?-kérdezt ismét Fruzsi.
-Menjünk be a nyaralónkba.-kiabáltam.
Erre a szóra mindenki elindult utánam a nyaralóba.Bence jött mellettem.Átölelt, de Fruzsi kitúrta és odaállt a helyére.
-Most miért csinálod ezt?-kérdeztem tőle.
-Mert te Petivel jársz.
-Nem, most Bencével járok.-mondtam és odamentem Bencéhez.
-Mikor érünk oda?-nyavajgott Dév és Max.
Az út tényleg hosszú volt, hiába ott laktunk a strand mellett, mert a leghátsó bejáraton jöttünk ki.
-5 perc.-mondtam és előrementem.
Az 5 perc alatt a két fiú végig nyavajgott, de senki nem foglalkozott velük.
-Itt vagyunk.-mondtam és kinyitottam a kaput.Dév és Max berontott a teraszra és levágódtak egy-egy székre.
-Ó meg ne haljatok, hogy mentetek egy métert.-mondta nekik Peti és röhögni kezdett.
-Na bemegyünk, vagy itt állunk egész nap?-kérdeztem a többieket.Akik persze szó nélkül bejöttek.
-Van valami kaja?-kérdezte Max.
-Van zöldségleves.
-Te főzted, kicsilány?
-Nem, anya csinálta tegnap.
-Mindegy, mert én nem eszem zöldséget.
-Akkor így jártál.Inni kér valaki?
-Én kérek.-szólalt meg Csabi.
-Mit lehet inni?-kérdezte Fruzsi.
-Sör, kóla, gyümissör, narancslé, almalé, baracklé.
-Akkor almássört.
-Én sima sört.-mondta Csabi.
-Én is simát.-vágta rá Dév és Max megint egyszerre.
-Mi is simát.-mondták a többiek.
Mindenkinek odadobtam egyy doboz sört, de a hangzavarra lejött Zsó.
-Mi van itt?
-Semmi mi lenne?Ki ez a csaj?-kérdezte Bence és röhögni kezdett.
-Te rajtam nevetsz?
-Miért nem szabad?
-Tudod ki vagyok én?
-Honnan tudnám azért kérdeztem.
-Zsó vagyok, és jobb ha nem szórakozol velem.
Erre mindenki röhögni kezdett.
-Miért mit teszel?Megversz egy Barbie babával?
-Nem babázok.
-Akkor mit csinálsz?
-Semmit.
-Akkor mit akarsz csinálni velem?A kinézeteddel fogsz megkínozni?
-Miért nagyon jól nézel ki.
-Igazad van.Én meg Vilmos herceg vagyok.Tudtad?
-Hahaha, de vicces valaki.-mondta és visszarohant a szobájába.
-Ez a tesód?
-Ez...
-Kemény a csajszi.
-Petit megkötözte egy székhez, Robot bezárta a szobájába, meg van még pár story.
-Én leszek a következő?
-Az tuti.
-Akkor kezdek félni.
-Amúgy tudjuk, hogy hol a mozi?
-Én tudom.-mondta Dév.
-Hol?
-A város másik oldalán.
-Akkor indulni kéne, mert még egy óránk van a kezdésig.
Elindultunk a moziba, amikor odaértünk megvettem a jegyeket és beültünk a filmre.
Végignéztük, elindultunk haza, félúton észrevettük, hogy Dani eltünt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

egyjonyar@citromail.hu