2012. szeptember 3., hétfő

Part 7

Ha szerintetek hiányzik még valami a storyból, vagy van valami kérdés vagy észrevétel irjatok nekem e-mailt.
(egyjonyar@citromail.hu) Ez a cím minden bejegyzés alatt ott lesz, kivéve ezt!
Remélem jó volt az első nap a suliban, itt a kövi rész!Remélem hosszú lett, jó olvasást!Komizzatok és írjatok!:D♥



-Várj, csak megnézem a cetlit.
Lementem a konyhába ahol ott volt egy papír darab és annyi volt ráírva, hogy:apa és én hazamentünk még pár cuccért és csak holnap jövünk vissza.Ja és Zsó is jött mivel a Petis ügy miatt nem mertük ott hagyni.Ha elmentek a házat zárjátok be.Puszi anya.
-Na miénk a ház, így nyugodtan beszélhetünk.
-Na mondjad.
-Szóval tegnap este a discoban kerestelek téged.Odamentem idegenekhez is és kérdeztem nem láttak-e valahol.Szóval odamentem egy kapucnishoz, aki megcsókolt.
-Hogy mi?Ki volt az?
-Dév.Annyit mondott, hogy megártott a pia? A saját pasid nem ismered meg?Mondtam, hogy veled járok, mire ő azt válaszolta, hogy ő vagy te.
-Hogy tehette ezt együtt nőttünk fel most meg ezt csinálja csak találkozzak vele.
-Peti ne csinálj hülyeséget, részeg volt nem is emlékszik semmire.
-De megcsókolt.
-De én téged szeretlek.
-Akkor is megcsókolt.
-Ne foglalkozz vele.Szánalmas szegény.
-Igazad van de egy biztos hogy valahogy megszivatom.
-Oké csak ne verd meg.Örülj, hogy téged szeretlek.
-Annak örülök legjobban, és nem verem meg, csak kicseszek vele.
-Mit csinálunk ma?
-Akkor elmenjünk tesómhoz?
-Aha menjünk, csak együnk valamit.
-Megyek csinálok reggelit.
Elkezdtem turkálni a hűtőben és láttam, hogy minden van egy braunihoz.Kivettem a hozzávalókat és megcsináltam a két sütit.
-Te még főzni is tudsz.-mondta Peti és falta a sütit.
-Én mindent tudok.
Megreggeliztünk és elindultunk Fruzsihoz.Szerencsére nem sokat kelet gyalogolni, mert a következő utcában lakott.Az egyik haverjával.
-Na itt is vagyunk.
-Csengess és menjünk be.
Peti csengetett de nem Fruzsi, hanem egy nagyon helyes fiú jött ki alsógatyában.
-Heló én Peti ő Brigi.-mutatkozott be Peti.
-Hali én Csabi.Kit kerestek?
-Ja igen én Fruzsi öccse vagyok.És hozzá jöttünk.
-És Brigi te ki vagy?
-Szabó Brigi 15 éves és nem itt lakom, csak nyaralok.
-Oké de én arra gondoltam, hogy kit keresel?
-Ja igen Petivel jöttem és én is Fruzsit keresem.
-Oké gyertek be.
Csabi bekisért minket de Fruzsi még aludt nem akartuk felébreszteni ezért leültünk a konyhában.
Peti és Csabi beszélgettek.
-Szóval te és Fruzsi jártok?
-Neeem nekem most nincs barátnőm.
-Mit csináltok ma?
-Strand, a többit nem tudjuk.
-Este elmehetnénk együtt discoba.
Erre mind a ketten rögtön rávágtuk, hogy nem.
-Miért mi bajotok a discoval?
-Hosszú.-szólaltam meg én is.
-Brigi te miért keresed Fruzsit?
-Az is hosszú.
-Hát jó, ha nektek csak hosszú történeteitek vannak akkor oké.
Ekkor Fruzsi kiténfergett a szobából és álmosan megszóllalt.
-Hát ti?
-Csak azért jöttünk, mert Brigi bocsánatot akar kérni.
-Mi miért, mit csinált?
-Hát, hogy multkor a strandon elrángattam Petit.Szóval bocsi.
-Semmi baj.Nem tudhattad.
-Hát nem, de mostmár tudom.
-Ennek örömére elmehetnénk együtt discoba.
-NEM..mondtuk megint szinte egyszerre.
-Okéé...ti tudjátok, de strandra elmehetünk.
-Oda mehetünk.
-Oké akkor felöltökünk és mehetünk.
-Ja nincs véletlenül valami erős hashajtó nálattok?
-De van, de minek az neked?
-Dévnek.-erre nevetni kezdtem.
-Ki az a Dév?
-Lesmárolta a csajomat.
-Van csajod?-kérdezte Csabi.
-Van, itt van melletem.-mondta és megfogta a kezem.
-És minek a hashajtó, miért nem vered szét a csávót?
-Brigi nem akarja.De azt megengedte, hogy hashajtót tegyek a sörébe.
-Az szép lesz, csak ne menjetek egy medencébe vele.
Fruzsi elment az egyik szobába öltözi, Csabi a másikba.Csabi végzett hamarabb, ezért ő adta ide a hashajtót.
elindultunk a strandra, közben beszélgettünk, hülyültünk.Meg is érkeztünk, megvettük a jegyeket, és bementünk.Ekkor már a négy fiú (Dani,Tomi, Max és Dév)már ott volt.Odamentünk hozzájuk Fruzsi és Csabi bemutatkoztak.Elmentünk egy büfébe, rendeltünk.Dév mint mindig megint sört ivott.Amíg a fiúk beszélgettek Peti beleöntötte az egész üveg hashajtót beleöntötte a poharába.Erre Csabi és Fruzsi nevetni kezdtek.Dév az egész pohárral megitta amikor Peti megmutatta neki az üres hashajtós üveget és röhögni kezdett.Dév káromkodott és azt kérdezte miért kellett?
-Csak, hogy Brigiről leszálj, mert van még pár üveg.
-Oké nyugi az csak egy csók volt.
-Őrülj, hogy ennyivel megúsztad, ha az én csajomat smárolod le biztos, hogy szétverlek.-mondta Csabi
Dév már rohaant a wc-be és ki se jött csak este.Mi jól szórakoztunk, és megbeszéltük, hogy este elmegyünk a sétányra.Zárásig bent voltunk a strandon utána pedig mentünk a sétányra ahol a fiúk üres sörösdobozzal fociztak én pedig Fruzsival beszélgettem.
-Mióta jártok Petivel?-kérdezte.
-Hát úgy kb. két hete.
-Neked nincs pasid?
-Most nincs.
-Maxnak bejössz.Ő mondta.
-Oké, de nekem ő nem jön be.
-Csinálni kéne valamit amíg ezek fociznak.
-Kérsz egy cigit?
-Nem, még soha nem cigiztem.
-Nem kell félni tőle.
-Tudom, de tegnap is amikor először vodkáztam Dév lesmárolt, Tomi rágatott.
-De ez nem füves.
-Na jó adjál egyet.
Elszívtam egy szál cigit de nem értettem mi értelme, mivel semmi nem változott tőle.
-És most mit csináljunk?
-Van ott szemben egy koktélbár.jösz?
-Aha mehetünk.
Átmentünk, ittunk 1-1 koktélt beszélgettünk.
-Te hány éves vagy Brigi?
-15, miért?
-A szüleid nem aggódnak, hogy nem vagy otthon ilyen későn?
-Nem mert hazamentek egy napra.
-És egyedül vagy otthon?
-Nem, Peti alszok ott velem.
-Ilyen komoly a dolog?
-Nagyon szeretem.
-Ő is szeret téged.Ő mondta.
-Vettem észre.
-Mi ezt hogy érted?
-Amikor náluk aludtam reggelre összefirkált midenféle szeretlek Brigi felirattal.
-És mit szóltál?
-Nevettem, és én is összefirkáltam őt.
-Okéé..
-Te miért nem Petiékkel laksz?
-Hosszú.
-Van időnk.
-Annyi, hogy szerelmes lettem egy fiúba aki nem tetszett apának.Annyira szerettem, hogy a tanulást eelfelejtettem, és 10.-ben megbuktam matekból.-mondta és közben végig Csabira nézett.
-Csabi igaz?
-Ő...
-Még most is szereted igaz?
-Igaz.
-Amúgy összeillenétek.
-Tudom, csak félek elmondani neki...
-Majd én segítek, de csak  holnap, mert már teljesen részeg mint a többi.
Rránéztem az órára.Már hajnali fél egy volt.
-Mennünk kéne, mert márr fél 1.-mondtam és felálltam.
-Menjünk.Megyek összeszedem Csabit.
-Én meg Petit.
Peti szerencsére még nem volt olyan részeg mint a többiel.Elindultunk haza, ahol még lezuhanyoztunk.Peti nem akart, de már három napja nem fürdött ezért lelöktem a zuhany alá és ráengedtem a hideg vizet, hogy éledjen fel.Erre ő berántott maga mellé és nem engedett ki.Ruhában, ott álltam a hideg víz alatt Petivel, aki szintén ruhában volt és már majdnem aludt.Elzártam a vizet és bevittem Petit a szobába, mert már járni nem igazán tudott.
-Most mi lesz?-kérdezte
-Mi lenne alszunk.
Mondtam, de a választ már nem hallotta, mert úgy bealudt, hogy másnap délben lépkedett ki lassan és álmosan a szobából és annyit kérdezett, hogy mi volt tenap.
-Hát Peti egy kicsit berúgtál.
-És?
-Mi és?
-Tiszta víz volt alattam az ágy.
-Elaludtál a zuhany alatt felébresztettelek, de járni már nem tudtál szóval csak belöktelek az ágyba és aludtál is tovább.
-Az szép.Mikor értünk haza?
-Hajnali 1.
-Dév mit csinálhatott egész nap...
-Mit csinált volna annyi hashajtó után?
-Van valami kaja?
-Nézz szét a hűtőben.
-Eszek utána megyünk a strandra?
-Nem meg kell várni anyáékat, mert valami fontosat akarnak mondani.
-Mit?
-Honnan tudjam? Azért kell megvárni őket.
Még ültünk a konyhában csendben amikor hallotuk, hogy dudál apa, hogy engedjük be őket.
Apa kiszállt, kinyitotta a hátsó ajtót, a két kutyám a nyakamba ugrott, az öntelet macskám meg mint mindig, teljes nyuugalomban feküdt a szélvédőn.Ezek után kiszállt anya és Zsó is.
-Őket minek hoztátok le?-kérdeztem és mutattam a kutyákra.
-Apáddal úgy döntöttünk, hogy ne csak a júniust, hanem a júliust és az augusztust is itt töltjük, persze csak ti, mert nekem és apádnak heti 4-szer be kell mennünk dolgozni.
-Igeen!-ordítottam örömömben.-De Peti nem lesz itt végig.-mondtam és erre teljesen elszomorodtam.
-De itt lesz!-válaszolta anya.-A szülei megengedték, hogy maradjon.Ja és Peti anyudék azt üzenik, hogy menj át a cuccaidért, mert ők holnap már mennek haza.
-Oké átmegyek még ma.
-Szóval gyerekek, mi hétfő, kedd, szerda, csütörtök vagyunk itt, a többi a tietek.
-Jupíí!-kiabált Zsó.-Anya, apa, ezt a büntetést nem lehetne eltörölni?
-De, de otthon le fogod tölteni.
-Köszii.
-Na jó mi akkor átmentünk Peti ruháiért.
Elmentünk, útközben megbeszéltük mit fogunk csinálni.
-Jó lesz ez így, csak Zsó is jönni fog mindenhova velünk.-mondtam.
-Ez a baj.
-Nem baj, majd Dév eljátszik vele.
-Jah, majd őt is lesmárolja.
-Jaj, hagyd már kis hülye ő az akivel soha nem járnák, szóval megnyugodhatsz.
-Remélem is.De Zsó árna vele.
-Nem is ismeri.
-Miért Robot ismerte?
-Mondjuk igaz.
Megérkeztünk Petiék nyaralójába ahol a szülei ruhája már össze volt pakolva.Bementünk Peti szobájába és ősszeszedtük a ruhákat, meg minden más vackot.
Átvittük hozzánk, az én szobámba ami ettől megtelt, videójátékkal és egy csomó képregénnyel.
-Peti ezek minek?
-Mi?
-A képregények, meg a játék?
-Majd játszunk.
-Oké...nekem mindegy.
Elindultunk a strandra, ahol nemsokárra megjelent Zsó is.Ott ültünk a medencében én Peti,Fruzsi,Csabi,Dév,Max,Dani és Tomi.Zsó mihent megátott odajött és lekezdett bemutatkozni.Amíg Zsó a többieket untatta én félrehívtam Csabit.
-Csabi gyere.
-De minek.
-Majd elmondom.
Beültem vele egy büfébe, ahol rendeltünk két sört.Ekkor a lényegre tértem.
-Fruzsiról mit gondolsz?-kérdeztem határozottan és beleittam a sörbe.
-Semmit.
-Csabi nem vagyok vak.De ha attól félsz, tudok titkot tartani.
-Jó igazad van de nagyon feltünő?
-Az, de miért nem mondod el neki?
-Ő biztos nem szeret.
-De igen, még mindig.Nem tudom, de ő még mindig szeret.Csak nem olyan feltünően mint te őt.
-Te honnan tudod, hogy jártunk?
-Ő mondta.És azt is, hogy szeret.
-Azt is hogy beszélj velem.
-Nem de szerintem járnotok kéne.
-De hogy?
-Majd én segítek.Este hatkor a pizzériánál.Ja és vegyél neki valmi jó ajándékot.
Visszamentünk a medencébe, ahol Zsó már Dév ölében ült.
-Zsófi szálj le onnan.
-Nem.
-De leszállsz onnan.
-Jajj Brigi hagyd már.-szólt közbe Dév.
-Nem hagyom, különben is a te érdekedben csinálom.
-Ha te járhatsz Petivel én miért nm járhatok Zsóval?-háborodott fel Dév.
-Mer 12 éves, te meg 16.
-Mi ez 12?-kérdezte, és lelökte magáról Zsót.
-Annyi.
-Nem értelek Brigi, miért kell neked beleszólni.Semmi közöd hozzá.-mondta és már majdnem sírt.
-Azért mert egy hét alatt szeretted Robot, Petit, és még Dévet is.Ez mi már?
-Nem tehetek róla, nekem kell egy pasi.
-Gyere egy kicsit Zsófi.-hívta el Fruzsi a hugomat.
Fruzsi és Zsófi elmentek mi pedig tovább beszélgettünk.Arról ,hogy mit csináljunk ma.Csabi is bele akart szólni, hogy hova menjünk.De rászóltam.
-Csabi neked már van programod, és ha nem mész el megöllek!-mondtam dühösen.
-Ott leszek nyugi, de te is intézkedj, mert egyedül nem fogok ott ülni.
-Hol?Mi is mehetünk?-kérdezte Max izgatottan.
-Nem.Ma eset egyiken se tehetitek be a lábatok a pizzázóba.-vágtam rá rögtön.
-Miért?-kérdezte megint.
-Mert nem és kész.Ha annyira nem tudtok mit csinálni menjünk el vidámparkba.

2 megjegyzés:

  1. jó volt, következőt!!
    ami nekem egyedül hiányzik a történetből (nem kötelező, meg jó így nélküle is), az valami rejtély.. ellopnak valamit, vagy eltűnik valaki, vagy hasonló.. remélem tudtam segíteni! de jó így is a történet! ;))

    VálaszTörlés
  2. lesz olyan is!több is, de nem sok időre tünnek el a dolgok vagy emberek!

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu