2012. augusztus 29., szerda

Part 6


-A tesóm.
-Mi? neked van tesód?
-Van, csak apa valamiért kitagadta, és ezért csak ritkán látom.A szülein se tudják, hogy tudok róla.
-Ja bocsi, hogy féltékeny voltam, csak nem akarlak elveszíteni.
-Nem fogsz.
-Ha akarod, visszamehetünk.
-Nem most már mindegy azt mondta itt lakik és a címet is megadta, szóval bármikor láthatom.
Amikor hazaértünk már a kapuból hallottuk az ordibálás.Anya és Zsó veszekedtek.
-Mit képzelsz te magadról? Fogd fel, hogy Peti Brigivel jár.
-De anya már 12 éves vagyok és még nincs pasim.
-De minek neked pasi, azt hiszed apád megengedné?
-Briginek is megengedte.
-Ja igen, csak Briginek négyese is alig van, rosszabb pedig nincs is, és ráadásul Brigi 15 éves és a pasija meg 16.És szerinted mit szólna apád, ha alig hármas átlaggal, hazahoznál egy 16 éves fiút?
-Nem mondana  semmit.
-Petiről leszállsz, a vita lezárva.Ja és ha hazaértek bocsánatot fogsz kérni mind a kettőjüktől, úgy, hogy én is lássam. És most indulás a szobádba, és a héten nem mehetsz ki a házból.
-Mi, de hát nyaralni vagyunk.
-Igen és te az első hetet a házban töltöd.
-Ez nem igazság.
Zsó sírva berohant a szobájába, mi pedig bementünk, és leültünk a nappaliban.Anya folyamatosan képet csinált rólunk, hogy milyen aranyosak vagyunk együtt.
-Peti itt alszol nálunk?-kérdezte anya.
-Ha meg tetszik engedni igen.
-Megengedem, de vagy a kanapén, vagy Brigivel alszol.
-Brigivel inkább.
-Gondoltam, de vigyázz a kislányomra.
-Nem kell őt félteni.
De jó tök jól kijön a szüleimmel, jó fej, van humora, jól néz ki, szeret engem, ő a tökéletes pasi.
-Brigi, jól vagy?-szólt Peti és integetni kezdett nekem.
-Ja igen, csak elgondolkodtam.-mondtam zavarta.
-Gyere menjünk sétálni.-mondta Peti és kirángatott, de anya utánunk szólt.
-Gyertek vissza Zsó mondani akar valamit.
Anya bement és kirángatta Zsót a szobából aki még mindig sírt.
-Na Zsófi mi lesz?-kérdezte anya.
-Oké csak essünk túl rajta.Szóval izé...Bocsánatot szeretnék kérni amiért nyomultam Petire.-fordult felénk Zsó.
-Oké hát már megtörtént de megbocsájtunk, csak nehéz lesz elfelejteni.-mondta Peti.
Megfordultunk és elmentünk sétálni.Amikor az órámra néztem már fél 5 volt.
-Mennünk kéne a pizzériához, mert a város másik végén van és fél óránk maradt.
-Oké mehetünk.
Útközben beszélgettünk megkértem Petit, hogy vigyen el Fruzsihoz hogy bocsánatot kérhessek tőle.Peti beleegyezett.
-Akkor mikor megyünk tesódhoz?
-Holnap, vagy amikor akarsz Brigi, nekem mindegy.
-Akkor holnap mehetünk. Jut eszembe hol alszunk, nálatok, vagy nálunk?
-Aludjunk nálatok.
-Amúgy a cuccaidat is áthozhatnád, mert úgyis többet vagy ott.
-Aha majd valamelyik nap átpakolunk, úgysincs messze.
Megérkeztünk a pizzázóhoz ahol a többiek már ott vártak ránk egy negyedeik fiúval.
-Na végre mit csinált a szerelmes pár hogy ilyen sokat késett?-kérdezte Max röhögve.
-Sétált a szerelmespár miért nem szabad?
-De én nem azt mondtam.Ja tényleg, ő itt Tomi.
-Oké heló Tomi Brigi vagyok.
Láttam, hogy az asztal másik végében Dév alszik egy korsó sör mellet.
-Annak mi baja?-kérdeztem és Dévre mutattam.
-Kicsit becsípett.-mondta Dani
-Este ötkor már be van csípve?
-Szerelmi bánata van.
-Mi azt mondtátok nincs nője.
-Akit akar magának mást szeret.-mondta Dani és mind a hárman rám néztek.
-Mi van?Mit néztek?
-Semmit.-mondták, de látszott, hogy csak azért nem mást mondanak mert Peti csúnyán nézett.
-Tomi te hány éves vagy?Már mindenkit tudok csak téged nem.
-16, de miért?
-Ja semmi, de tudod, hogy te vagy az egyetlen az asztalnál aki még nem próbálkozott nálam.-mondtam röhögve.
-Miért ha próbálkoznék mit mondanál?
-Lekoptatnálak mit a többieket.
-Akkor én is pont úgy becsípnék mit Dév.-erre mindenki röhögni kezdett.A röhögésre Dév is felébredt de még részeg volt.
-Brigi szeretlek.-mondta de alig lehetett érteni. Petin látszott, hogy nagyon ideges.
-Nyugi ezt már megbeszéltük.
-Oké de..
-Nincs de.Én téged szeretlek.
Odafordultam Dévhez, megfogtam a kezét és ennyit mondtam:
-Dév, én meg nem.Inkább aludj tovább.
-Ehetnénk valamit szólalt meg Max.Ha már itt vagyunk rendelek.Hányan is vagyunk?
-Segítek hatan.Rendelj 2.
Max megpróbált felállni, csak arra nem gondolt, hogy ő is ivott Dévvel, ezért elesett.
-Várj inkább én.-mondta Dani és odament a pulthoz rendelni.
Kb fél óra múlva megjött a pizza. Dévet még fel kellet ébreszteni, mert megint elaludt és utána ettünk.Közben beszélgettünk, majd Tomi felállt és odament a pulthoz rendelt valamit.
-Mit rendeltél?-kérdeztem
-Vodkát?
-Te is iszol?
-Itt most mindenki inni fog.
-Csak én nem.
-De igen.-szólt közbe Peti aki sörözött.
-De...
-Nincs de egy pohártól semmi bajod nem lesz.
-Oké de még sose ittam vodkát.
-Mi te még sose ittál?-kérdezte Max.
-Mit akarsz még csak 15 vagyok.
-Brigi nem olyan mint a többi r*banc.Azért pont őt szeretem.-mondta Peti és megcsókolt.
-Uuu mi lesz itt ma este.-mondta Max aki már részeg volt.
Meghozták a vodkát.
-Na akkor igyunk.-mondta Peti és elvett két poharat, az egyiket a kezembe nyomta a másikat egy húzásra megitta.
Kicsit izgultam, de mi veszteni valóm van, így hát megittam.Nem dőltem ki tőle sőt semmit nem éreztem.
-Nézzétek megitta.-mondta -Tomi meglepetten.
-Meg hát, hisz az én csajom, kemény mint a szikla.-mondta Peti nevetve.
-Na milyen volt?-kérdezte Dani.
-Semmilyen, kicsit melegem van tőle de am semmi különös.
-És még bírja is a piát. Ez a nő egy főnyeremény.-mondta Dév aki a vodkától felvidult.
-Az hát.-büszkélkedett Peti.
-Szerintem menjünk át valami jó discoba.-ordított Dév
-Nincs még késő?-kérdeztem, mert már 9 óra volt.
-Most kezdődik az élet.-válaszolták a többiek.
-Oké akkor menjünk.-válaszoltam, pedig utáltam a discokat, mert nem szerettem táncolni.
Elsétáltunk egy pub hoz ahová be is mentünk.Lányoknak ingyenes a belépés, ezért nem fizettem.
Beértünk, én leültem a bárpulthoz rendelni akartam ehy kólát de mire kimondtam volna Tomi ott volt mögöttem és azt mondta a pultos srácnak:
-Vodka narancsot neki, a kólát nem bírja csak az alkoholt.
-De hülye vagy már ittam ma.
-De nem eleget.
-Jó még ezt megiszom, de többet nem.
-Oké, na itt is van igyad és utána gyere táncolni.
-Én nem táncolok.
-Mi de akkor minek jöttél?
-Mert mit csinálnék egyedül, táncolni meg amúgy is utálok.
-Ha már itt vagy táncolsz.Na úgy látom meg is ittad, nagyon ügyes voltál Brigike.-megfogta a karom és rángatott, hogy táncoljak.
Mihent meghallottam ezt a Brigikét pofon vágtam Tomit és kitéptem magam a kezei közül.
-Micsoda vadmacska.-mondta és nevetett.
Én visszamentem a bárpulthoz leültem. Odajött a pultos srác és megkérdezte miért vágtam pofon Tomit.
-Ja hát semmi különös, csak azt mondta rám, hogy Brigike.
-És az baj?
-Óriási nagy baj.Ha Peti hallotta volna biztos nem csak egy pofont kap.
-Ki az a Peti?
-A pasim, de nem látom sehol, megyek megkeresem.
Odamentem a többiekhez és kérdezgettem, hogy hol van Peti.Odamentem egy kapucnis alakhoz is és megkérdeztem, hogy nem látta-e Petit.Az kapucnis semmit nem válaszolt, csak egyszerűen megcsókolt.
-Mit csinálsz?-kérdeztem tőle
-Megártott a pia?-kérdezte és levette a kapucnit.
-Dév, te mit képzelsz, örülhetsz, hogy Peti nem látta.És most mondd meg hol vannak a többiek.
-Jó de mit kell úgy felkapni a vizet. Tudom, hogy élvezted.
-Pedig nem és most elmondod hol vannak a többiek vagy szólok a biztonságiaknak és kidobnak.
-Jó nyugi ott vannak a bárnál.
Odarohantam,láttam, hogy Peti nincs ott.
-Peti?-kérdeztem a többieket.
-Ja igen..mindjárt jön csak elment wc-re, ülj le.
Leültem, rendeltem egy kólát és éreztem, hogy valaki a hajamat simogatja és felsikoltottam.
-Dév hagyd abba részeg vagy.
-Mi, milyen Dév?
-Erre már megfordultam és láttam, hogy Peti az.
-Ja te vagy az!De jó végre...
-Na nem akarsz még menni?
-De mehetünk.Szólok a többieknek, hogy jőjenek.
Elmentem és összehívtam a többieket.elindultunk hazafelé mindenki a saját házába, kivévee Petit, aki hozzánk jött.A kapuban eszembe jutott, hogy  biztos tiszta piaszagom van ezért elővettem a táskámból egy rágót, és a parfümömet.Miuán ezeket elintéztem.Bementünk, egyenesen az emeleti szobámba.
-Na akkor aludjunk.-mondtam és átvettem a pizsamámat.
-Szerintem is.
-Ja holnap beszélnünk kell.De csak ha nem leszel ideges.
-Miért mi történt?
-Majd megbeszéljük holnap.Jó éjszakát.
-Neked is.-mondta 10 perc múlva már hallottam a horkolását majd én is elaludtam.
-Jó reggelt Brigi!-keltett Peti
-Ó szia mizu?
-Azon kívül semmi, hogy kb. olyan hajnali 5-kor anyukád bejött és megpuszilt.
-Mi?Téged?
-Aha de téged akart, mert azt mondta, hogy Brigi a konyhában van egy cetli.
-Oké...de milyen cetli?
-Nem néztem, én is most keltem, de tegnap este mondani akartál valamit.
-Várj, csak megnézem a cetlit.
Lementem a konyhába ahol ott volt egy papírdarab és annyi volt ráírva, hogy:apa és én hazamentünk még pár cuccért és csak holnap jövünk vissza.Ja és Zsó is jött mivel a Petis ügy miatt nem mertük ott hagyni.Ha elmentek a házat zárjátok be.Puszi anya.
-Na miénk a ház, így nyugodtan beszélhetünk.

2 megjegyzés:

egyjonyar@citromail.hu