2012. szeptember 8., szombat

Part 8


-Csabi neked már van programod, és ha nem mész el megöllek!-mondtam dühösen.
-Ott leszek nyugi, de te is intézkedj, mert egyedül nem fogok ott ülni.
-Hol?Mi is mehetünk?-kérdezte Max izgatottan.
-Nem.Ma eset egyiken se tehetitek be a lábatok a pizzázóba.-vágtam rá rögtön.
-Miért?-kérdezte megint.
-Mert nem és kész.Ha annyira nem tudtok mit csinálni menjünk el vidámparkba.
-Végre egy normális ötlet.
Megszólalt a hangszóróból, hogy a hullámmedencében most lesz a hullámzás.a fiúk rögtön átrohantak.Én nem akartam menni, de Max a lábam, Dani meg a kezem fogták be és beledobtak a hullám medencébe.Legszivesebben meg akartam verni őket, de Tomi elkapta a kezem.
-Hé kicsilány mit akarsz?
-Nem láttad mit csináltak?
-De és akkor mi van, vizes lett a hajad?
-Telement a szám vízzel Tomika képzelt.
-Most én is adjak egy pofont, mint te a discoban?
-Ne, mert te megérdemelted, én meg nem.
Ekkor elkezdődött a hullámzás.De mivel nem figyeltem a hullám felborított, bele Dév kezébe, aki mihent hozzáértem elugrott.
-Miért nem kaptál el?
-Mit hittél, hogy mégyegy napot a wc-n töltök miattad?
-Ezért nem kaptál volna.
A többiek már szakadtaka röhögéstől, és rám lökték Dévet meg Maxot is.
-Mi lesz itt az este...-ordibálták telitorokból.Én persze nem tudtam felállni mivel két fiú fetrengett rajtam.
-Nem akartok felállni?!-kérdeztem, de alig tudtam elmondani mert jött a következő hullám.
-Nem, miért?
Ekkor odajött Peti és kiszedett alóluk.
-Köszi. Te vagy itt az egyetlen normális.
-Tudom. Ezek itt mind hülyék.
Fruzsinak szerencséje volt, őt nem dobták be.Én is kimásztam a medencéből és átmentem Fruzsihoz és Zsóhoz.
-Fruzsi ma este 6-kor a pizzériánál talizunk.Ja és mielőtt megszólalnál te nem jöhetsz Zsó.
-Oké, de mi lesz?
-Majd meglátod. Jó lesz, nagyon jó.-mondtan és nevetni kezdtem.
-Csabi is jöhet?
-Már kérdeztem azt mondta randija lesz egy gyönyörű szőke lánnyal.
-Kár.Ma akartam megmondani neki, amiről tegnap besszéltünk.-szomorodott el Fruzsi.
-Majd elmondod.De pontosan hatkor egyél ott.Egyedül.
-Jó, de miért egyedül?
-Mert van egy meglepim, csak neked.
-Oké.Most mit csináljunk?
-Nekem mindegy. Vegyünk valami kaját.
Ekkor szétnéztem, és láttam hogy Zsó már sehol nincs.
-Zsófi hova ment?
-Randija van?
-Ki az már megint?
-Csabi öccse, de tuti, hogy nem fog járni vele a kis srác.
-Hú akkor jó.
Elmentünk enni. Ekkor már esteledett.Ránéztem a telómra és láttam, hogy már 5 óra.
-Mennünk kell, egy óra múlva jön a meglepid.
-Tényleg, megyek szólok a fiúknak meg Zsónak.
Elment, én meg addig odafutottam Csabihoz, aki Dévvel iszogatott.
-Csabi menned kell.
-Petivel elmentek valami ruháért neked estére, és átmentek a mi nyaralónkba, de nagyon siessetek. Szólj Petinek is.
-Oké futok, rohanok.
Láttam, hogy Peti és Csabi már rohantak kifelé.Pont kiértek amikor jött mindenki.Fruzsi pedig kérdezte, hogy nem láttuk e őket.
-Ja igen, Peti rosszul volt úgyhogy Csabival hazamentek.Indulhatunk?
-Igen.
Elindultunk, amikor odaértünk a kereszteződéshez, ahol Fruzsinak be kellet kanyarodni írtam egy sms-t Petinek, hogy hol vannak.Ő pedig visszaírt, hogy már nálunk.Ekkor megnyugodtam és elköszöntem Fruzsitól.
-Szia.Pontos legyél.Este 6 pizzéria.
-Ott leszek szia!
-Rohantam haza ahol már a két fiú bent ült a szobámban.Amikor megláttam őket nevetni kezdtem, mert Csabin szmoking volt.
-Ez most komoly?Mást nem találtatok?
-Miért?
-Ez randi, nem esküvő.Peti adj neki valami normális ruhát, megyek hozok inni valamit.
Lementem a konyhába, ahol anya értelmetlenül azt mondta.
-van egy szmokingos fiú a szobádban és nem Peti az.
-Tudom, szegény elvan tévedve.Azt hitte esküvőre megy nem pedig randira.
-De kislányom te Petivel vagy.
-Majd mindent elmondok, de most sietek.-mondtam és a három kólával már rohantam is fel a szobámba.Leültem és egy lapra ráírtam: Meglepetééés!! Puszi Brigi. Beletettem egy borítékba, és megmondtam Csabinak, hogy adja ezt oda Fruzsinak.
-Szóval.Emberi ruhában vagy.Fogat mostál?
-Nem, kellett volna?
-Miért, büdös szájjal akarod megcsókolni? Itt van mentolos szájvíz és rágó.Itt vagy még?
-Hol legyek?
-A fürdőben, de siess, még fél órád van.
Kiment a fürdőbe, majd amikor visszajött tovább kérdeztem.
-Ajándék?
-Itt van.
-Muti!
Megmutatta az ajándékot, ami egy plüssmaci volt.
-Oké ez jó lesz.Nagyon fontos, legyél laza, de nem tul laza.
-És most?
-Most lemész és bemutatkozol anyának, mert azt hiszi velem akarsz járni.
-Nekem nyolc.
Lementünk.Csabi odaállt anya elé és bemutatkozott neki.
-Csaba vagyok, 18 éves, és nem a lányát szeretem.
-Oké, akkor Petihez jöttél?
-Őt sem szeretem.
-Akkor miért vagy itt.
-Nem tudom.
-Hát ki tudja?
-Brigi.
-Brigi mondd el miért van itt, mert ő nem tudja.
-Annyi, hogy nem tudja, hogy mondja el Fruzsinak, hogy szereti.
-Ki az a Fruzsi?
-Peti nővére.
-Értem, és ennek mi köze a mi házunkhoz?
-Annyi, hogy otthon nem tudott elkészülni, mert Fruzsival lakik, és feltűnő lett volna, szóval itt felöltözött és most megy a pizzériába, ahol talizik Fruzsival.
-Ééértem.Hát akkor siess, de az előbb még nem szmoking volt rajtad?
-De igen.
-És ez ki ruhája?
-Petié.
-Miért?
-Mert izgult és nem tudta mit vegyen fel és egy szmokingot hozott, de mondtam, hogy abba nem mehet, szóval Peti adott neki ruhát.De most sietnie kell.-szóltam közbe én is.
Csabit elkísértem a kapuig, de féltem, hogy valamit elront.
-Szóval, a rágót kiköpöd amikor odaérsz.Sört nem iszol addig amíg meg nem csókolod.A borítékot odaadod, megmondod, hogy én küldtem.A macit is odaadod, de nehogy azt mond, hogy én küldtem.
-Érte.Rágó kiköp,sör tilos, borítékot te, macit én...
-Oké nem lehet akkora baj. Ha valami gond van írsz sms-t és kimentelek, de nehogy az asztalnál kezdd el nyomkodni a telód!!
-Jó, csak nyugi.
-Na indulj, de siess, mert az ciki, ha ő vár rád.
-Oké szia.
-Szia.
Csabi elment én bementem ahol anya zavarodottan nézett rám.
-Mit nem értessz ezen?
-Mindent értek, csak furcsa ez a srác.
-Mert izgul.
Válaszoltam ahol Peti már a szobámban volt és nevetett.
-Mit röhögsz?
-Nyugi Brigi nem lesz semmi gond.
-Tudom, de mégis félek.Na menjünk a vidámparkba?
-Mehetünk.De siessünk, mert Zsónak nem kéne jönni.
Elsétáltunk a vidámparkhoz, ahol sok fény volt.
Csináltunk képeket.
-Cél lövölde.Lősz nekem valamit?
-Oké gyere.-mondta Peti és odamentünk, ahol sok plüss figura volt és az eladó megkérdezte, hogy dobni, vagy lőni szeretnénk.Peti rögtön rávágta, hogy dobni.
Kapott három labdát, amivel konzerves dobozokat kellett feldönteni.
Már az első talált, Peti pedig választott nekem egy kis ördögöt, ami egy szívecskét fog amire az van írva, hogy szeretlek.Sokáig ott voltunk, felültünk az óriáskerékre és a hullámvasútra is.
-Mi lehet Fruzsiékkal?
-Mi lenne már biztosan megbeszéltek minden, és újra járnak.-Válaszolt lazán és büféhez rángatott, ahol sört kért, én pedig kólát.
-Te nem iszol?
-Majd holnap, ha anyáék nem lesznek otthon.
-Oké. Csinálni kéne valami bulit.
-Nálunk?
-Aha.
-De kiket hívjunk?
-Fruzsi,Csabi,Max,Dév,Tomi,Dani,Zsónak muszáj ott lenni, meg mindenkinek megmondjuk, hogy hozzon még egy valakit.
-Az úgy jó lesz, csak Zsó be ne köpjön minket.
-Be fog. Akkor csináljuk a mi nyaralónkba.Van kulcsom.
-Oké nekem jó.Akkor reggel elmegyünk és veszünk piát meg minden.
-Oké de szerintem induljunk, mert már este 10 és a szüleid idegesek lesznek.
Elindultunk hazafelé.Az ördög a kezemben volt. Peti megölelt és megcsókolt.
Hazaértünk.Anya és apa még a konyhában beszélgettek, mi felmentünk a szobába.
-Ma már zuhanyoznunk kell.-mondtam.-Mész előre?
-Nem együtt?
-Oké, de csak bikini és neked is fürdőgatya.
Lezuhanyoztunk, majd kidőltünk és elaludtunk.
Reggel megint volt egy cetli az asztalon.Elmentünk, majd hétfőn jövünk.
-Na miénk az egész ház.-szólalt meg Peti.
-Akkor menjünk a boltba?
-Mehetünk.
-Kulcsod meg van?
-Itt van.
Elmentünk a boltba, vettünk piát meg rágcsit.Szerencsére csak egy kis bolt volt és Peti már nézett ki 18-nak.a piát bevittük Petiékhez és elkezdtük hívogatni az embereket.Első dolgom volt, hogy Csabit hívtam.
-Heló Brigi, nem tudsz aludni?
-Nem, na mi volt?
-Minden jól ment, de hosszú, majd elmondom élőbe.
-Ma lesz egy buli Petiék nyaralójába gyertek el, meg hozzátok még egy-egy valakit.
Amíg én Csabival beszéltem Peti felhívta a többieket.
-Ez is megvan.Akkor most?
-Mehetünk a strandra.
Elindultunk és 10 perc múlva már a strandon voltunk.
A medencében hülyéskedtünk amikor valaki hátulról a nyakamba ugrott és azt visítozta, hogy köszííí.
-Ki vagy?-kérdeztem és amikor megfordultan, láttam, hogy Fruzsi az.
-Ja azt, van mit.Ha Csabi magától megy az olyan égés lett volna, hogy a nevetéstől még most is fetrengenél.
-Miért?
-Nem mondom el, csak azt, hogy nagyon ciki.
Ekkor megjelent Csabi aki szintén nagyon boldog volt.Odajött és megölelt. Közben annyit súgott a fülembe, hogy köszi Brigi.
Egész nap mind a ketten nagyon boldogak voltak.
-És ti mit csináltatok?-kérdezte Fruzsi.
-Vidámparkban voltam Petikével.
-Állj! Mi az, hogy Petike?-szólalt meg a pasim aki éppen akkor jött fel a víz alól.
-Semmi.
-Na válaszolj csak Brigike.
-Ő nem kap pofont a Brigikéért?-kérdezte Tomi felháborodva.
-Neki szabad, meg nekem is a Petike.
Ott voltunk négyig a strandon, utána hatig a városban sétáltunk,utána Petiék nyaralójába mentünk, de még csak ketten, mert a többiek először hazamentek.
-Na szerintem még rendeljünk pizzát.-mondtam.
-De mennyit?
-Kb 25-en leszünk.15 elég lesz.
-És miből fizetjük ki??Mert nálam nincs annyi pénz.
-Akkor ne rendeljünk, csak 1-et magunknak.
-Oké.
A pizzát megrendeltük, fél óra múlva ki is hozták.Ettünk, majd olyan fél 8 felé elkezdtek jönni az emberek.
Peti tett be zenét én pedig a vendégeknek mutogattam, hogy hol van a pia meg az ilyeneket.
A buli elég jól beindult, már szinte mindenki részeg volt, köztük én is.Ezét nem emlékszem semmire.Reggel a konyha pulton ébredtem és iszonyúan fájt a fejem.
A többiek még aludtak, pedig már fél egy volt.Elkezdtem ébreszteni az embereket, akik rögtön el akartak menni, de Peti nem engedte.
Mindenki ott maradt takarítani.Amikor végeztünk, mindenki hazament,, mi is és a délután nagy részét alvással töltöttük.Este hat felé kimentünk a konyhába Peti elővett egy sört.
-Te nem vagy másnapos?
-De miért?
-Hát, mert most is iszol.
-Ha izom lázad van, még többet kell tornázni, ha sokat ittál még többet kell inni, hogy elmúljon a másnaposság.
Ezt elég nagy hülyeségnek tartottam, de nem mondtam rá semmit.
-Ma még megyünk valahová?-kérdeztem álmosan.
-Szerintem nem, de ha akarsz mehetünk.
-Nem. Én most lefekszek, elalszok és holnap megint felkelek.

1 megjegyzés:

egyjonyar@citromail.hu