2012. augusztus 22., szerda

Part 4


-Végre gratulálok fiam, legalább találtál egy normálisat is.-mondta Peti apja.
-Oké apa, de mi most bemegyünk a szobámba.-mondta és magával rángatott.
-Olyan aranyos volt amit anyukád mondott!
-De tiszta ciki.-mondta és nem is nézett rám.
-Nekem nem.
-És most mit csináljunk Brigike?
-Találj ki valami normális nevet nekem.
-De válogatós vagy.Nyuszi?
-Nem.
-Akkor kicsilány?
-Ajj mindegy hívj ahogy akarsz de én is kitalálok valamit.
-Hagyjuk te Brigi én Peti.
-Nagyon jó. Kíváncsi lennék mit csinál Zsó meg Rob...
-Én tudom.
-Honnan?
-Robbal megdumáltuk, hogy megutáltatjuk a pasizást a kiscsajjal.
-Miért, most mit csinálnak?
-Megnézzük?
-Meg, de hogy?
-Felvesszük az egészet.-írok Robnak
-Gyere a laptophoz.
Peti bekapcsolt a gépén egy programot, és látszott, amit Zsóék csinálnak.
-Akkor mit csináljunk?-kérdezte Zsófi
-Amit egy szerelmes pár szokott csinálni.-válaszolta Rob.
-Az milyen.
Erre Rob odament Zsóhoz és meg akarta fogni a kezét, mire az elszaladt.
-Most mit csinálsz?-kérdezte Rob
-Semmit.
-Jó akkor mást amit csinálni szoktak?
-Oké.
Rob közelebb ment hozzá, mintha súgni akarna neki valamit,helyette megölelte és megpuszilta.A hugom sikítva rohant ki a fürdőbe és megmosta az arcát.Ekkor Petivel már fetrengtünk a  röhögéstől, amikor folytatódott a műsor.
-Pszt-mondtam
A laptopon tesóm volt és azt mondta Robnak.
-Akkor csináljunk valami olyat, amit még szoktak, de ne legyen ennyire undorító.
-Oké.-Rob közelebb hajolt hozzá és meg akarta puszilni a száját, de Zsó elugrott előle, mire Rob így szólt:
-Figyelj Zsóbaba nem fog ez menni kettőnk között mert te nem szeretsz engem.
-De Rob én szeretlek bármit megteszek, csak maradj itt.
-Akkor csókolj meg.
-Pfujj, nem.
-Na látod, ha szeretnél megcsókolnál.
-De én szeretlek.
-Figyelj Zsó.Mi szakítunk.
-De bármit megteszek, csak nem vagyok rá felkészülve, hogy hozzám  érj.
-Oké akkor olyat mondok, hogy ne keljen hozzám érned.
-Oké azt megcsinálom.
-Vetkőzz le bugyira.
-De te nem értesz én még csak 12 vagyok.
-Tudom én meg 16,és te akartál járni velem.
-Na jó de akkor is.
-Fogd fel, szakítunk.
-Nem.
-De.-látszott a videón, hogy Rob sms-t ír.Nem sokárra jött Petinek az üzenet:
"mentsetek meg, ezt nem lehet lekoptatni"
Erre Petivel rohanni kezdtünk haza.Amikor megérkeztünk berontottunk Zsó szobájába, ahol ő már sírva szorította Robot, aki próbált menekülni.
-Zsófi engedd el!-kiabáltam rá.
-Nem ő az enyém!
-Minek neked 12 évesen pasi?
-Mert neked is van.
-De én 15 vagyok.Na jó most rögtön elengeded.
-Nem.
-Peti gyere egy kicsit.-hívtam ki Petit.
-Valld be neki, hogy szereted, csak addig, hogy Rob el tudjon futni és amikor már téged ölelget behívom apát.
-Oké, de nem veszed megcsalásnak?
-Nem,dehogy is.-mondtam és nevetve beküldtem Petit, akii odaült Zsó mellé és így szólt:
-Zsófi igazából szeretlek téged.
Erre a szóra a kishúgom ellökte magától Robot, akit beküldtem a szobámba amíg kiszabadítom Petit.
-Tényleg?-kérdezett vissza
-Nem.-válaszolt Peti és ellökte magától Zsót majd kisétált a szobából.
Bementünk a szobámba a hol összepacsiztunk mind a hárman.
-És én hogy jutok ki?-kérdezte Rob, mi pedig Petivel mindketten az ablakra mutattunk.
-Ez most ugye nem komoly?-kérdezte Rob félve.
-De az bizony.-mondtuk szinte egyszerre.
-Nyugi én is itt közlekdtem egy ideig.
-Oké.-mondta Rob és elindult lefelé a fán.
-Szia Rob!-kiabáltunk utána.
-Na Peti, most mit csináljunk?
-Nekem mindegy beszélgessünk.
-Amúgy jövőhéten 3 nap és megyünk nyaralni.
-Tényleg.
-Ne menjünk el sétálni?
-Ne.
-Akkor díszítsük ki a szobámat.
-Oké csináljunk képeket és tegyünk a falra.
Csináltunk Petivel egy csomó képet, amiket kitettük a falra és  írtunk hozzá üzenetet is.Ránéztem az órámra és már 21 óra volt.
-Itt alszol?
-Itt aludjak?
-Aludj de én elmegyek zuhanyozni.
-Mehetek én is?
-Minek?
-Hogy veled zuhanyozzak.
-Nekem mindegy majd megvársz a függöny előtt.
Bementünk a fürdőbe, ahol el akartam kezdeni zuhanyozni amikor rájöttem, hogy nem vagyok egyedül.
-Nem mennél mégis ki?
-Jól van a ennyire akarod.
-Köszi. Várj a szobámba.
-Oks de nem szívesen.
Amikor végeztem vissza mentem a szobámba és láttam, hogy Peti a naplómat olvassa, amikor meglátott hangosan olvasta tovább:
"Szerelmes vagyok. Olyan jól néz ki, csak nem merem elmondani.Ő meg biztos észre se vesz neki biztos az ilyen r*bancok jönnek be.
Jajj de jólenne vele járni. Peti életem szerelme!"
-De szemét vagy ezt már régen írtam.
-Ez olyan cuki.
-Te nem zuhanyzol?
-Minek?Nem engedted, hogy veled, egyedül pedig nem.
-Oké, nekem mindegy akkor most mi legyen? Aludjunk?
-Beszélgessünk.
-Oké.
-De holnap te alszol nálam, mert én már sokszor aludtam itt te meg még nem aludtál nálam.
-Oké, ha akarod. De most aludjunk.
-Jó éjszakát.Szeretlek.-mondta és hozzám bújt.
-Én is szeretlek, jó éjszakát.-mondtam és átöleltem.
Reggel amikor felkeltem, nem volt ott Peti.Azt hittem, csak álmodtam az egészet.Még feküdtem kb. 10 percet, amikor bejött Peti egy tállal a kezébe.
-Te hol voltál?
-Reggelit csináltam.
-Te olyat is tudsz?-ránéztem a tányérra, amin egy virsliszerű, szétfőtt valami volt.
-Én mindent tudok.
-Csak az a baj, hogy nem vagyok éhes.
-Most ezzel mit csináljak?
-Edd meg te, vagy add oda Zsónak.Csinálj ketchupból szívecskét mellé és írd oda, hogy "Petitől Zsónak."Biztos, hogy megeszi.
-Oké de ha megtámad?
-Fuss el.
Peti megcsinálta amit mondtam.Amikor Zsó meglátta örömében sikított.Peti pedig befutott a szobámba és elbújt az ágyam alá, hogy a hugom véletlenül se találja meg.Amikor a "veszély" elmúlt Peti ki akart jönni az ágy alól,de nem engedtem.
-Itt maradsz.
-De miért?
-Csak úgy.
-Mit kívánsz kedves Brigi?
-Egy puszi.
-Örömmel királynőm.-erre mind a ketten röhögni kezdtünk és miután kiengedtem Petit beszélgetni kezdtünk.
-Össze kéne pakolni, mert holnapután megyünk.
-Segítsek?
-Aha utána átmegyünk hozzátok, és én is segítek neked.
Elkezdtük pakolni a ruháimat és közbe beszélgettünk.
-Robbal tegnap jól elvoltatok.
-Aha jó fej.
-Akkor most haverok vagytok?
-Azok hát.
-Nyaralásra nem jössz velünk?-kérdeztem
-De mi is oda megyünk.
-Tudom, de hogy a mi kocsinkkal a szüleid meg a tietekkel.
-Nekem jó, de nem ülök tesód mellé.
-Gondoltam.
-Amúgy hogy aludtál?-kérdezte.
-Jól veled álmodtam.És te?
-Nem jól, álmomban tesóddal kellet járnom és borzasztó volt.
-Muszáj róla beszélni, van nekem elegem belőle.-kérdeztem és mosolyogtam közben
-Nem, nem muszáj.
-Fel kell ma mennem a boltba.
-Én is mehetek?-kérdezte izgatottan Peti
-Tőlem gyere.
-Kész is vagyunk, de elég lesz ez egy hónapig?
-Majd mosunk.
-Mosol, mert én biztos, hogy nem.-mondta gúnyosan Peti.
-Nem is moshatnád az én ruhámat.-vágtam rá.
-Na most mit csináljunk?
-Nekem mindegy.
-Bújócskázzunk?
-Peti csak szólok, hogy 16 éves vagy.
-De attól bújócskázhatunk.
-Oké, ha neked az jó.
-Számolok 50-ig addig bújj el.
Én gyorsan bebújtam az ágy alá.
-Megvagy ordított és oda bújt mellém.
-Most, hogy menjek ki?
-Nem mehetsz ki?
-Miért?
-Mert nem.
-Akkor egész nap itt fogok feküdni?
-Igen, meg én is.
-És az jó?
-Igen.
-Ajj Peti engedj ki.
-De akkor teljesíted egy kívánságom.
-Oké mit akarsz?
-Hívd be tesód, és beszélgess el vele rólam, én pedig addig itt maradok.
-Te akartad.
Kimentem és behívtam Zsót.
-Gyere egy kicsit.
-Minek?
-Beszélni akarok veled.
-Miről?
-Gyere a szobámba.
-Oké.
Amikor beértünk a szobába kérdeztem.
-Te mit képzelsz magadról?
-Miért?
-Mi az, hogy csak úgy nyomulsz Petire?
-Én szeretem Petit.
-De ő nem szeret téged.
-De igen, reggelit is hozott nekem.
-Én mondtam, hogy vigyen.
-De már 12 vagyok és még nincs pasim.
-Mi?Én meg 15 vagyok és ő az első pasim.
-De az más.
-De neked miért nem jó egy 13 éves minek neked egy 16 éves?
-Mert az jobb.
-De hülye vagy.
-Ha Peti most itt lenne mit mondanál neki?
-Azt, hogy nagyon szeretem és, hogy ő álmaim pasija.

2 megjegyzés:

egyjonyar@citromail.hu