2012. augusztus 26., vasárnap

Part 5

Előtte még elmondom, hogy mostantól nem hetente lesznek részek, hanem 3-5naponta.



-Ha Peti most itt lenne mit mondanál neki?
-Azt, hogy nagyon szeretem és, hogy ő álmaim pasija.
-Szia Zsó.-mondta Peti és kibújt az ágy alól.
-Helló.-mondta Zsófi és teljesen elpirult.
-Ha most megcsókolsz lehet járok veled.-mondta Peti mert tudta, hogy nem fogja megtenni, de Zsófi odament és meg akarta csókolni, de elkaptam a derekát és rálöktem az ágyra.Peti odafeküdt mellé.
-Na mi lesz?-mondta Peti közelebb bújt hozzá.
-Én nem akarom.
-Zsófi fogd fel én nem szeretlek.-mondta Peti nevetve.
-De én igen.
-Zsófi utállak és most menj el.Ja és nem ülök melléd a kocsiban sem.
-Milyen kocsiban?
-Peti velünk jön Szoboszlóra.-szóltam közbe.
-És nem ül mellém?
-Nem.Zsófi hagyjál békén mert nem érdekelsz.Szia elmehetsz.-mondta Peti idegesen és kitolta Zsót a szobából.
-Ez kész.
-Mennyünk át hozzám és pakoljunk be nekem is.És tudod hogy ma ott alszol.
-Tudom.Menjünk, csak szólok apának.
-Apa elmentem Petihez lehet ott is alszok.
-Oké sziasztok.
-Szia apa.
Elindultunk beszélgettünk és amikor megérkeztünk bement és bekulcsolta előttem az ajtót.
-Hogy menjek be?
-Az ablakon.
-Miért?
-Mert én is ott jártam hozzátok.
-Hát jó, de melyik ablakon?
-Megyek kinyitom.
-Oké.-mondtam és láttam, hogy kinyílik az ablak.
-Gyere szólt le Peti.
-Hát jó, de húzz fel.
-Na jó.
Felmásztam, inkább beestem az ablakon, pont egy nagy dobozba, amiben a szennyes volt.
-Te mit csinálsz a koszos ruhámmal?-kérdezte röhögve Peti.
-De vicces vagy.
-Na gyere pakoljunk.
Elkezdtük pakolni a ruhákat közben nevettük egymás hülyeségeit.
Ránéztem az órára, 19 óra volt.
-Már este 7 van?-kérdeztem.
-Hú tényleg.Menjünk zuhanyozni.-mondta Peti és berángatott a fürdőbe.
-Én minek vagyok itt?-kérdeztem, pedig tudtam a választ.
-Zuhanyozni fogunk.
-Max ruhában.-mondtam
-Jó de akkor együtt.
Beálltam a zuhanyzóba ruhástul, Peti is bejött de rajta csak egy alsógatya volt.Majd elolvadtam amikor megláttam a kocka hasát.
Lezuhanyoztunk,én hamarabb kijöttem a fürdőből és bementem a szobába. Csak egy törülköző volt rajtam, mert a vizes ruhát kitettem száradni.Kinyitottam Peti szekrényét és felvettem egy pólót meg egy melegítő gatyát.És lefeküdtem az ágyra.
-Te mit csinálsz a ruhámba?-kérdezte Peti amikor bejött.
-Az enyém vizes lett.
-Az enyémet meg most leveszed.
-Nem.
-De nem adtam oda.
-Nem lehetsz ilyen szemét.Nem veszem le.
-Jó de csak mert kedves vagyok.
-Álmos vagyok.-mondtam és ásítottam.
-Én nem.-válaszolt Peti és nevetett.
-Mi az ott?-kérdeztem és rámutattam egy képre amin én vagyok. Kb. 5 éves lehettem.
-Az ööö... senki.-tette gyorsan a háta mögé a képet.
-Minek vagyok én kitéve a szobádba.
-Mert szeretlek.
-De normálisabb képet nem találtál?
-Nem de csinálhattok.
-Oké de csak egyet.
-Többet.
-Oké csak gyorsan, mert álmos vagyok.
Elkezdtünk képeket csinálni, amiket megszerkesztettünk és kinyomtattunk.
-Már 1 óra van.Aludni kéne.-mondtam
-Aludjunk.-mondta.Lefeküdt mellém az ágyba és megcsókolt.
Reggel amikor felkeltem láttam, hogy össze vagyok firkálva mindenhol csak az van rám írva, hogy "Peti + Brigi","Szeretlek Brigi" meg még egy csomó ilyesmi szöveg.
-Peti ezt te csináltad?Hogy fogom lemosni?-Peti csak nevetett és bólogatott.
-Ma megyünk nyaralni és én így menjek?-kérdeztem dühösen.
-Miért szégyellsz?
-Nem, de akkor én is összefirkállak.
-Oké gyere.-kicsit meglepődtem a válaszon, de odamentem és összeirkáltam, pont úgy, mint ő engem.
-Na most már teljesen összeillünk.-mondta Peti és elégedetten vigyorgott.
-Akkor jössz a mi kocsinkkal?
-Aha.
-Akkor mennünk kéne, mert mindjárt indulunk.
-Oké menjünk, mert már az én szüleim is elindultak.
-Oks.-haza sétáltam Petivel és láttam, hogy apa már a csomagokat pakolja.
-Indulhatunk?-kérdezte és beszállt a kocsiba.
-Menjünk!-mondtam és berángattam Petit az autó hátsó ülésére.
-Tesód hol ül?-ott melletted.
-Nem ülnél inkább te középre?
-Nem, ott nem szeretek ülni, de nyugi megvédlek.-mondtam büszkén, és megveregettem a vállát.
-Mitől kell megvédened?-fordult hátra apa.
-Csak Zsótól.-válaszoltam
-Miért mit árt Zsófi?
-Teljesen belém van esve a csaj, múltkor bezárt a szobájába és nem akart kiengedni, akkor is Brigi mentett meg.-mondta Peti.
-Mi?Hogy bezárt?És hogy jöttél ki?
-Brigi odatette a létrát  az ablakhoz, és kimásztam amíg Zsófi a konyhában volt.
-Nyugalom, majd én beszélek vele.-mondta apa de nem tudta folytatni, mert jött Zsó és anya.Ők is beültek a kocsiba és elindultunk. 5 perc után a tesóm elkezdte a nyomulást, de apa megszólalt.
-Zsófi te mit csinálsz?
-Semmit.-válaszolta de továbbra is nyomult.
-Ti akkor jártok Petivel?-kérdezte anya Zsót.
-Igen, már egy hete.
-Mi, hogy mi járunk?-kérdezte Peti meglepetten.
-Nem Peti Brigivel jár, de Zsó nem tud leszállni szegény fiúról.-mondta apa mire Zsófi teljesen elpirult.
-Zsófi ez igaz?-kérdezte anya és dühösen Zsófira nézett és így szólt:
-Zsó majd még beszélgetünk, nektek pedig gyerekek gratulálok de vigyázzatok, mert sok lány akar olyan barátot, mint te Peti, és sok fiú olyat, mint te, Brigi.-mondta és ránk mutatott.
-Nem lesz semmi baj.-mondtam
-Ja és majd veled is akarok beszélni Peti.
-Oké bármikor szívesen.
-Megérkeztünk.-szólalt meg apa és kiszállt az autóból.
-Menjünk a strandra.-ordítottam, és elkezdtem rohanni a strand felé, de apa elkapta a karom.
-Megyek fizetek és utána mehettek.
Jó volt, mert a nyaralónk ott volt a strand mellet, így néha ingyen is bementünk, mert át tudtunk mászni a kerítésen.De inkább apa mindig megvette a jegyeket.
-Oké, akkor megyek átveszem a bikinim.-mondtam és elindultam a fürdő felé.
-Kész vagyok, mehetek?
-Peti nem veled megy?
-De.Hol van Peti?Apa meg kell őt találni.
-Nyugi, itt vagyok, csak átmentem a mi nyaralónkba.-szólalt meg Peti a hátam mögött.
-Huh.Megnyugodtam.Mehetünk?
-Na gyere.-mondta és magához húzott.
Elindultunk a strand felé, ahol lepakoltunk egy fa alá. Levetkőztem bikinire amikor észrevettem, hogy mindenki rajtam nevet.
-Mi az mit nevet mindenki?-kérdeztem Petit.
-Hát nem is tudom, normális emberek nem firkálják össze magukat.
-Ja tényleg el is felejtettem.
-Na vetkőzz már és menjünk a vízbe.-mondtam, és elkezdtem leszedni róla a pólót.
A hideg víz felé sétáltunk ,amikor Peti az ölébe kapott és bedobott a medencébe, majd ő is utánam ugrott.
-Nézd ki van ott!-kiabált Peti.
-Ki, nem látom.-mondtam, de Peti mintha nem is hallott volna elindult a másik medencéhez én pedig rohantam utána.Láttam, hogy Peti pacsizik másik 3 sráccal, akiket még soha nem láttam.
-Sziasztok.-köszöntem az idegeneknek.
-Heló Dani vagyok, ők itt Dév és Max.
-Ő Brigi.-mutatkozott be helyettem Peti.
-Peti nem is mondtad, hogy ilyen jó nőket is ismersz.-mondta Max
-Van pasid?-kérdezte Dév.
-Ti vakok vagytok? Nem látjátok, hogy Petivel jár?-mondta Dani
-Honnan tudtad?-kérdeztem.
-Elég feltűnő a tetkótok.-mondta Dani és mindannyian röhögni kezdtünk.
-Ezt mikor csináltátok?-kérdezte Max
-Az enyémet Peti csinálta az éjjel én pedig reggel az övét.-mondtam mosolyogva.
-Ja, hogy ez ilyen komoly? Peti nem alszik akárkivel.
-Ha az komolynak számít, hogy képes volt bemászni az ablakomon akkor igen.
Miközben én a fiúkkal beszéltem láttam, hogy Peti egy csapat csajszit figyel, akik a medence szélén ülnek.
-Jó csajok mi? De neked úgyis mindegy mert neked itt van ez a szépség mondta Dév és magához szorított.
-Jók bizony, de az én Brigikém jobb náluk.-válaszolta és kirántott Dév kezei közül, majd mélyen megcsókolt.
-Szeretlek.-mondta.
-Én is szeretlek.
-Hahó, bocsi, de mi is itt vagyunk.Ja és mi még kiskorúak vagyunk.-mondták gúnyosan és vihogni kezdtek.
-Miért mi hány évesek vagyunk?
-Tényleg Brigi, hány éves vagy?
-15, és ti?
-Én 17, Max 16, Dév pedig 15.-mutogatott Dani.
-Ó akkor hozzám jobban illenél.-mondta mosolyogva Dév.
-De mindenki tudja, hogy a pasinak egy évvel idősebbnek kell lennie, szóval én illek hozzá.-vágta rá Max.
-Állj.Brigi az enyém és nem adom, különben én is 16 vagyok.-válaszolt Peti dühösen.
-Jól van nyugi. De mi most megyünk.-mondtam, és elhúztam Petit.
-Sziasztok.17-kor a pizzériánál?
-Jó oké császtok.
Elindultunk a kijárat felé, de láttam, hogy Petinek valami baja van.
-Mi a baj?
-Semmi, csak idegesít, hogy Dév miatt fogsz dobni.
-Mi, dehogy.Dév csak haver, de így engem is idegesíthetne, hogy nézted azokat a csajokat a medencénél.
-Na jó ezt hagyjuk.Inkább kajáljunk, mert baromi éhes vagyok.
-Én is.
Beültünk az egyik büfébe, rendeltünk hot-dogot, nem sokkal később láttam, hogy azok a lányok, akiket Peti nézett odaültek a mellettünk lévő asztalhoz.Amikor Peti is meglátta őket, odament és egy puszit nyomott az egyik szőke arcára.
-Szia Fanni, hogy vagy?
-Köszi jól és te láttam van veled valaki. Nem mutatod be?
-Nem majd máskor, mert most elég ideges.
-Oké te tudod, de jártok?
-Hát valami olyasmi.
Amikor ezt meghallottam, nagyon ideges lettem. Felálltam, és odamentem hozzájuk.
-Sziasztok Brigi vagyok.
-Heló én Fruzsi.-mutatkozott be a szőke, akinek puszit adott a pasim.
-Peti menjünk haza.-mondtam, és elkezdtem rángatni Petit, aki még egy puszit nyomott Fruzsi arcára.
Elindultunk hazafelé, én pedig elkezdtem faggatni Petit.
-Ki ez a lány?
-Ő, hát izé...
-Nyögd már ki.
-Még soha nem beszélte róla senkinek.
-Szóval, ki ő?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

egyjonyar@citromail.hu