2013. augusztus 24., szombat

part 48

Sziasztok, meghoztam az új rész! 
ask.fm: ask.fm/BoooBaba
új blog: csakrajtadmulik.blogspot.hu

Reggel óriási hangzavarra keltünk.Ránéztem az órámra és fél 10 volt.
-Peti, basszus elaludtunk!-ordítottam és már rohantam is öltözni.
-Annyira bitos nem.
-3 órája itt vannak a vendégek.
-Basszus.-mondta és felugrott előtúrta a smokingját és felvette.Én is felvettem amit kiválasztottunk nekem és lementünk.
-Na végre.Beszéd, MOST!-ordított ránk Fruzsi akinek éppen a haját csinálták.
Peti odament a sátorhoz, megfogta a kezem, és így mentünk be.
Elkértük a mikrofont és Peti beszélni kezdett.
-Jó reggelt mindekinek.
-Peti, már dél van.-súgtam oda neki.
-Azért vagyunk, ma itt, hogy megünnepeljük Fruzsi és Csabit.Nagy beszédet nem fogok mondani, mert a héten el voltam foglalva.-mondta és rám nézett.
-Itt van ez a lány, Brigi.Bele van betegedve abba, hogy it adok neki ma ajándéka.
-Igeeen.-sikítottam magamban.
-Brigi, leszel a feleségem?-kérdezte Peti, letérdelt és elővett egy gyűrűt a zsebéből.
-Mi, hogy, én?!-kérdeztem meglepetten, de csak dadogtam, nem jött ki normális hang a torkomon.-Igen!-mondtam és megcsókoltam.Mindenki tapsolt, annyira örültem, hogy könnyezett a szemem.
-Menj be, ott a ruha.-súgta Peti a fülembe.
-Most?
-Ühüm.
Berohantam és villámsebességgel vettem fel a gyönyörű, habos fehér menyasszonyi ruhát.A szemem könnyezett.
-Brigi, ne sírj, elkenődik a smink!-mondta Ákos, mert nem tudott keifesteni rendesen.Ákos festett, zsolti meg a hajam csinálta.Nagyon sietett mindnki, de így is egy óra volt mire kész lettünk.
Fruzsival együtt sétáltunk be a sátorban.
Belém karolt Peti, leültünk az asztal végébe.
-Brigi, ne sírj.-mondta Peti nevetve.
-Ez tuti álom.-mondtam és én is nevettem, de a szemem még mindig könnyes volt.
Csak öltem, mosolyogtam, és sírtam.
-És most nézzük meg ezt a tánccsoportot, akik az ifjú párnak készültek egy kis keringővel.-szólalt meg az egyik zenész.
Bekapcsolták a zenét és elkezdtek táncolni.
Anniyra szépek voltak, nem tudtam megállni, odarohantam és megöleltem mindenkit.
-Hupsz, kicsit belerontottam a műsorba.-mondtam és nevettem.
-Nem baj, Brigi, mi így szeretünk.-mondta Max és megölelt.
Mindenki elkezdett táncolni.Én Petivel táncoltam először, majd Dév jött oda.
-Kicsilány, szabad egy táncra?-kérdezte.
Táncolam Dévvel, közben beszélgettünk.
-Na most halt meg minden reményem, ugye?-kérdezte.
-Aha, de haverok vagyunk!
-Azok bizony!-monta és megölelt.-Ez a ruha, nem férek tőle.-mondta és nevetett.
-Nem is valami kényelmes.
Táncoltam szinte mindekivel, dében indultunk a templomba.
Peti mellett mentem, utánununk meg a rengeteg ember.
-Nem félsz?-kérdeztem, nagyon ideges voltam, nem is figyeltm hogy hova lépek.
És hát így az esküvőmén estem egy óriásit.
Peti meg Bence röhögött és felszedtek a földről.
-Nembaj, még egyet mielőtt megházasodsz.-mondta Bence.
-Pedig ezt a templomban terveztem.-mondtam és röhögni kezdtem.
Nem sokkal később, Kati és Cher is ott voltak.
-Brigi, jól vagy?
-Ja, csak megbotlottam.
Ezen megint mindenki röhögni kezdett.
Szerintem még senki nem volt iyen esküvőn, a menyasszon összeesik majd röhögőgörcsöt kap, a két vőlegény röhög mint az állat, és 600 ember sétáll mögöttünk a hírek pedig terjednek, mivel nem sokkal később Petra és Rob majd az egész Forever ott sétáltt mellettem, hogy jól vagyok-e.
Beétünk a templomba, Peti és Csabi előrementek.engem apa, Fruzsit meg az ő apukája kisérte be utoljára.
Amikor már ott álltunk a pap előtt egy kis emelkedőn, éppen az igent kellett volna mondani, én annyira izgultam, hogy a szoknya alatt csak tporzékoltam, és hát, kitört a tűsarkúm sarka.Na ezt megint el lehet képzelni, kicsit se égetm mikor leestem a lépcsőről.Mindenki előtt.
-Brigi, jól vagy?-ugrott oda Peti, Csabi szakadt a nevetéstől és már Fruzsi is alig bírta.
-megvagyok, hol is tartottunk?-kérdeztem és felálltam.De a cipőmet gyorsan levettem és Ricsi kezébe nyomtam, mert ő ült legközelebb.Visszaálltam.
-Oké, folytathatjuk.-mondtam.De kicsit idegesített, hogy amikor mefordultam, hogy levegyem a cipőt szinte mindenki fulldoklott a nevetéstől.
-Kis Péter.
-Csak Peti, ő meg csak Brig.-mondta Peti a papnak.
-Akkor tehát.Peti, szeretnéd, ha Brig lenne a feleséged?
-Igen.
-És te Brig, szeretnéd Petit férjednek.
-Azért vagyok itt.-mondtam.
-Akkor megcsókolhatjátok egymást.-mondta a pap.Peti ezt szinte meg se várta, hanem rögtön megcsókolt.
Mi leültünk és ugyanezt megcsinálták Fruzsiékkal is.Csak ők nem estek el.
Én Cher mellett ültem, mert a nők és a férfiak külön oszlopban voltak.
-Ez egy kicsit cikis volt, nem gondolod?
-Anya, erre biztosan mindenki emlékezni fog.
-De mi volt a gond?
-Kitört a cipőm sarka.
-Értem.Nem baj, de akkor most nászút, meg minden is lesz?
-Tegnap még azt se tudtam, hogy ez az én esküvőm lesz.-mondtam és nevetni kezdtem.
A pap még beszélt valamit, de nem nagyon figyeltem.
Visszamentünk és megebédeltünk.Mindenki nagyon jól érezte mahát.Ittunk is rendesen, mindenki ivott, köztük én is elég soktat és azt hiitem önműködő az ajtó.
Telibefejeltem a ház ajtaját, és összeestem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

egyjonyar@citromail.hu