2013. június 30., vasárnap

part 43

Na végre itt az új rész! Most viszont egy hosszabb időre eltünök, ugyhogy csak jövő hétvégén lesz rész, mert akinek oda tudnám adni addig az oldalt, az is elfoglalt, szóval jó olvasást, osszátok az oldalt!:) Itt továbbra is kérdezhettek tőlem: http://ask.fm/BoooBaba  Legyetek jók, pusziii!:)

-Petit nem láttad?-kérdeztem Fruzsit.
-Amerikában van.
-És Csabiék?
-Elmentek valami helyszínt keresni.
-Akkor mégis álmodtam?
-Mit?
-Itt volt Peti.
-Lehet álom volt, lehet nem.-mondta és mosolyogva megölelt.-Akkor mehetünk?-kérdezte.
-Hova?
-Bort kóstolni.
-Mehetünk, de hová?
-A pizzéria mellé.
Elindultunk, nem értettem semmit, csak gondolkoztam.Megkóstoltunk egy csomó bort, pezsgőt, meg mindent.Ettől mégannyira se értettem a dolgokat.
Kicsit becsípve indultunk haza.Otthon rögtön felrohantam hogy felhívjam Petit, de erre semmi szükség nem volt, mert ott feküdt az ágyon.
-Nem, te nem vagy igazi!Csak be vagyok rúgva.
-Neked mibajod?
-Tudom, hogy amerikában vagy.
-Nem, itt vgyok, veled.
-Biztos?Esküszöl hogy az igazi vagy?
-Esköszöm, de bizonyítani is tudom.
-Bizonyítsd!
Peti magához húzott és megcsókolt.
Most már tényleg nem értettem semmit...
Nem sokkal később Fruzsi rontott be.
-Mutii!-kiabált.
-Itt van Brigi.
-Nem baj, nekem is!-mondtam, pedig nem tudtam miről van szó.
-Igaz, majd ha nem lesz itt, de szép?
-Nagyon.
-MI?-kérdeztem idegesen.
-Nem kell megijedni, csak egy kis meglepi.-mondta Peti és megcsókolt.
Fruzsi elment én pedig tovább faggattam Petit.
-De mikor kapom meg?
-Amikro nem számítassz rá.
-Most nem számítok rá.
-De igen.De gyere, gyakoroljuk a táncot.-mondta és felhúzott, bekapcsolta a zenét és táncolni kezdtünk.
-Te nem azt mondtad, hogy nem tudsz keringőzni?
-Én néztem ma a próbát amíg te iszogattál.
Ott táncoltunk amikor belépett Csabi.
-Ugye nem?!-kérdezte meglepetten.
-Nem, csak az esküvőtöket próbáljuk!-vágta rá Peti.
-Még van másfél hét, és ti már tudjátok a táncot?
-Baj?
-Nem, de a csoport is ugyanezt táncolja majd?
-Igen, meg majd beálítjuk őket a tömeghez is.
Csabi kiment mi pedig folytattuk a táncolást.Szinte egész délután táncoltunk.
-Megyünk sétálni?-kérdezte Peti.
-Hova?
-A sétányra.
-Mehetünk.
Peti folyamatosan mosolygott és csókolgatott.
-Petike, szeretsz?
-Nagyon!
-Akkor mondd el mit titkolsz!
-Nekem nincsenek titkaim.
-De valamiről beszélt Fruzsi, meg Csabi.
-Az nem titok, az meglepi.
-Akkor miért nem most adod ide?
-Mert várom a megfeleő alkalmat.
-Ez az!
-Nem, majd idővel megkapod, nyugi!
Csendben mentem tovább, nagyon kíváncsi voltam.Mit titkolhat?Mire készül(nek)?Annyira zavart, hogy nem tudom mi folyik itt...elhatároztam, hogy kiderítek mindent.
Beültünk egy koktélbárba.
-Sziasztok, hozhatok valamit?-kérdezte egy csinos lány.
-Szia, valami jót, rádbízzuk.-mondta Peti és mosolygott.
Én még mindig csak ültem és gondolkoztam, semmit nem értettem...
-Beszélgessünk!-kezdte.
-Miről?
-Te mikor akarsz megházasodni?
-Nem tudom, attól függ.
-Mitől?
-Sokmindentől.
-És milyen esküvőt akarsz?
-Nagyot, sok vendéggel.
-És kivel akatod?
-Veled.-mondtam és megcsókoltam.
Peti csak mosolygott, nem szólt semmit.Ekkor megszólalt valami lassú zene.
-Gyere, mondta és elhúzott az asztaltól, elkezdtünk táncolni, közben végig csókolóztunk.
Annyira jól éreztem magam mindig amikor ő is ott volt.Csak hozzábújtam és táncoltunk, olyan jó volt érezni az illatát, annyira szeretem.Ott táncoltunk amíg a lassú rész volt majd visszaültünk, a koktélokat nemsokárra ki is hozták, iszogattunk, majd 11 felé indultunk haza.
Otthon amíg Peti fürdött, eldöntöttem, hogy megkeresem az ajándékom.
Néztem mindenhol, az összes polcot, zsebet, mindent fetúrtam amikor Peti megszólalt mögöttem.
-Csak szeretnéd!-mondta nevetett.
-Nem vagy vicces.
-De te igen.
-Mondd el!-mondtam és megöleltem.
-Nem mondom.
-De légyszi!
-Ne nehezítsd meg a helyzetet!
-Ha ideaod békén hagylak.
-Nem!-mondta és ledöntött az ágyra, elkezdte levenni rólam a ruhát, csókolgatott, harapdált.
-De miért nem mondod el?-szakítottam félbe az egész hangulatot.
-Miért nem akadsz le a témáról?
-Mert kíváncsi vagyok.
-Attól én még nem fogom hamarabb odaadni.
Ezen vitatkoztunk szinte egész éjszaka, egész addig amíg el nem aludtam.
Reggel amikor felkeltem Peti, Csabi meg Bence beszélgettek a teraszon RÓLAM...Direkt nem mentem ki, hátha meghalok valamit, de semmi használható.
-Tuti örülni fog.-mondta Bence.
-Hanyagoljuk a témát, bármikor felkelhet.-mondta Peti és feltette a lábát az asztalra.
-De szerencsés ember vagy te Peti.-mondta megint Bence.
-Miért?
-Ott van neked Brigi, szeret, nekem meg senki.
-Majd találsz te is valakit.-mentem ki én is hozzájuk és megöleltem Bencét.Majd leültem Peti ölébe.
Mind a hárman nagyon furcsán néztek rám.Nem tudtam eldönteni miért, vagy azért mert megzavartam a beszélgetést, vagy azért mert az ajándékról beszéltek.
-Ti is tudjátok mi az?-kérdeztem szomorúan.
-Brigi, mindenki tudaj, de senki nem fog beszélni.-mondta Csabi és vigyorgott.
-Tőlem durcizhatsz is még 8 napig, de nem fogom hamarabb odaadni.
-Csak mondd el mi az.Nekem annyi is elég.
-De ha elmondom mindent elmondok, úgymeg már a meglepinek annyi.
-Akkor azt mondd el, hogy milyen jellegű.
-Szép, különleges és remélem örülni fogsz neki.
-De ékszer, vagy mi?
-Nem mondok többet, így is sokat tudsz.
-Akkor is megkeresem!De gyere, kezdődik a próba, mondtam amikor meghallottam, hogy csörög a skype.
-Petra is tudja?-kérdeztem mielőtt még felvettem volna.
-Ő nem, de neki is el fogom mondani.
Nem is kérdeztem többet csak felvettem a hívást.
-Sziasztok.-mondtam és integettem.
-Mi a baj már?-kérdezte Petra.
-Ezt honnan veszed?
-Látom a csalódott fejedből.
-Petike titkolózik.
-Az amiről beszéltünk?-kérdezte de most Petire nézett.
-Mondtam, hogy megcsinálom, egy próbát megér.
-Igazad is van!-mondta Petra és mosolygott.-Brigi, te meg fogd fel úgy, hogy nagyon meg fogsz lepődni!
-Te is tudod?Hát ez szuper.
-Na, de akkor kezdjük a próbát.-mondta és levitte a laptopot.
-Szasztok Forever.-mondtam és integettem.
-Na jó akkor zenét kapcsold be Rob légyszi!-mondta Petra.Rob rögtön benyomta a zenét, mi is elkezdtünk táncolni, de egyszer megcsörrent a telefonom.Lehalkítottam a zenét és felettem.Cher volt az.
-Szia Peti!
-Brigi vagyok, de szia.
-Peti ott van?
-Igen.
-Odaadnád?
Szó nélkül Peti kezébe nyomtam a telefont és kimentemtem a szobából.
Ezt se értettem, hogy nekik milyen közös ügyük van...
-Add már oda most, nézd meg milyen szomorú!-mondta Petra és rám mutatott.
-Kizárt, most semmi különleges nincs benne.Én úgy akarom, hogy felejthetetlen legyen.
-Ezt majd még megbeszéljük, de most eltáncoljuk mégegyszer utoljára.
Elindult a zene, megint végigtáncoltuk, de nem tudtam kiverni a fejemből azt a titokzatos ajándékot, ami olyan emlékezetes lesz, meg örülni fogok neki, de mi lehet az?Lehet beöltözik valaminek az esküvőn, de tuti nem.De miért akar olyan nagy felhajtást?Mi lehet ez?Lehet vett egy házat?De miből hiszen még csak tanul.De miért kell, hogy itt legyenek a szüleim?Lehet megcsal és azt akarja elmondani nagyközönség előtt, hogy leégjek.De ennek nem örülnék, meg apa meg is verné.Vagy lehet van egy eltitkolt gyereke.Ennek mondjuk örülnék, de lehetetlen, még csak 16 éves.Jövőhéten szülinapja, mit vegyk neki?Veszek csokit.Nem, az túl egyszerű, majd megkérdezem Fruzsit.De mi az a meglepetés?Ebbe bele fogok őrülni.Fruzsi biztos elmondja.-gondolkoztam, de rájöttem hogy fölösleges.Peti túl jól titkol dolgokat.
-Na akkor mi már nem jelentkezünk a héten, de ti amúgyis jók vagytok, szóval...Sziasztok!-mondta Petra és letette a videóbeszélgetést.
-Téged ez ennyire megvisel?kérdezte nevetve Peti.
-Nem, de nagyon kíváncsi vagyok.
-Nem akkora nagy dolog.
-Akkor miért nem mondod el?
-Mert meg akarlak lepni.De ha nem folyton erről beszélnénk sokkal könnyebb lenne.
-Mi a mai program?
-Semmi dolgunk, azt mondta Fruzsi.
-Akkor mit csinálunk?
-Hát...
-Vannak ötleteim?-mondtam és nevettem.
-Például?
-Ez!-mondtam, megcsókoltam és elkezdtem levenni a pólóját.
-Brigike, tiszta vadmacsaka lettél.-mondta és ő is levette a nadrágom.
-Te hoztad ki belőlem.
-Tudok valamit.-mondta, és átfordított.-most én voltam alul.
Olyan 14 felé hagytuk ezt abba, és kézenfogva sétáltunk le a lépcsőn.
De fölöslegese volt, mert Fruzsi felvitt és belökdösött a fürdőbe.
-Ti mit csináltatok idefent egész nap?
-Mi közöd hozzá?
-Csak tudni akarom, szóval?
-Valamit.
-Tudom, szóval mindegy.
-Akkor miért kérdezed?
-Mert tőled akarom hallani.
-Jó, igen, azt csináltuk amire gondolsz, boldog vagy?
-Nagyon, és milyen volt?
-Szupi.
-Ez volt az első?
-Nem.
-Akkor?
-3.
-Kivel volt az első kettő?
-Petivel de hagyjuk már ezt a témát.
-Háhá hogy elpirultál már!-mondta és nevetett.
-Mert fura erről beszélni.
-De milyen volt az első, fájt?
-Nem, de hagyjál már.-mondtam és kimentem a teraszra, de Fruzsi követett.
-De mondj már el mindent.
-Hagyjál már.
-De kicsit se fájt?
-Nem.
-De mikor volt az első?
-Tegnap előtt.
-De akartad?
-Nem tudom, hát gondolom, mivel megtettem.
-És jó volt?
-Igen, de hagyál már.
-Miért?
-Mert nem szeretem kibeszélni a magánéletem.
-De az öcsémről van szó.
-Na akkor most én kérdezek!-mondtam és feltettem a lábam az asztalra.
-Bátran.
-Mit vegyek Petinek?
-Mikorra?
-14.-én szülinapja.
-Egy szóval is boldoggá tudod majd tenni, de a ha engem kérdezel vegyél neki valami egyedit.
-De mit?
-Csináltass pólót.
-De milyet?
-Figyu, majd valamelyik nap bemegyünk a városba és segítek választani.
-Köszi.
-De ennyi volt a kérdés?
-Engem nem érdekel, hogy milyen volt neked az első alkalom...
Ott ültünk és beszélgettünk amikor odajött Peti, leült én pedig átültem az ölébe.Fruzsi csak vigyorgott.
-Most mi bajod?-kérdeztem.
-Aranyosak vagytok.
-Kösz.-mondta Peti és megpuszilt.
-De miről volt szó, hogy ennyire csend lett?-kérdezte Peti és hátulról megölelt.
-Rólad.-vágtam rá rögtön.
-Inkább úgy mondanám, hogy rólad, Brigiről, meg a mai napról.
-Féltékeny vagy, mi?-kérdezte Peti és nevetett.
-Miért lennék?-kérdezett vissza Fruzsi.
-Csak mert nekünk ennyire jó napunk vot, ti meg bújhattátok az esküvői katalógusokat.
-Csak egy kicsit, nyugi!
-Nyugott vagyok, de te mit faggatod Brigit?
-Én nem faggattam, csak kérdeztem.
Nem sokkal később csatlakozott Bence és Csabi is.
-Miről van szó?-jött ki a két fiú.
-Ti még kicsik vagytok ehez.-mondtam és nevttem.
-Hát oké, de mit csinálunk ma?-kérdezte Bence és ráült a korlátra.
-Na fiatalok, mi most elmentünk sétálni.-mondta Peti és kirángatott az utcára.
Csak néztem Petire, nem értettem mit akar, de mentem utána.Mentem mellette, nem tudtam hová, csak követtem.
A tóhoz mentünk, ott leültünk a fánk alá, és Peti beszélni kezdett.
-Figyelj Brigi, én nagyon szeretlek, egyre jobban.Szeretném ezt bizonyítani.-mondta és megcsókolt.
-Ebben egyetértünk.
-Szóval, tudom, hogy nem egy drága ajándék, de ha lesz pénzem...-mondta, de én félbeszakítottam.
-Nem kell, hogy drága ajándékokat adj, elég ha itt vagy te!
-De ezt már akkor is odaadom.-mondta és elővett egy...

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ez a rész is nagyon jó volt, akárcsak a többi. De mikor hozod a következőt?? Már nagyon várom!!! :33
    Puszi Vi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! köszi, örülök hogy tetszik, és ha minden összejön, holnap hozom a kövit, ja és ha van valami ötletetek arra, hogy miről szóljon a következő blog (mert ebből csak pár rész van) nyugodtan irjatok ide vagy az ask.fm re is!:))

      Törlés

egyjonyar@citromail.hu