2013. május 23., csütörtök

part 40

Sziaszotk? Vagy nem tudom olvasa e valaki, de azért felteszem:D remélem tetszeni fog, jó olvasást! és itt a link amin véleményt irhattok: http://ask.fm/BoooBaba


A vonaton szinte végig beszélgettünk.Amikor leszálltunk először a mi házunkba mentünk.
Zsó nyitott ajtót.
-Szia Brigi!-mondta és megölelt.
-Szia, anya?
-A konyhában.
Bementem a konyhába, amikor anya meglátott a nyakamba ugrott.
-Kislányom, Brigi, te mit keresel itt?-kérdezte és nagyon boldog volt.
-Esküvőszervezőként jöttem.
-Kinek?
-Fruzsi, meg Csabi, tudod a szmokingos.
-Gratulálok!-mondta és megölelte Fruzsit.
-De megyünk Fruzsi szüleihez utána pedig már nem biztos hogy bejövünk, szóval sziasztok!Apát is puszilom!-mondtam és megöleltem mindekit.
Fruzsival elindultunk, csak Petiék előtt álltunk meg.
-Biztos akarom én ezt?
-Igen, de figyelj, csinálhatjuk azt is, hogy bemegyek, beszélek velük és te csak utánam jössz.
-Oké.Akkor én elbújok oda.-mondta és beállt egy fa mögé.
Csengettem, Peti anyukája nyitott ajtót.Az apukája az udvaron dolgozott.
-Csókolom, be tetszene jönni egy kicsit, mert fontos.
Amikor mindenki bement és leült a nappaliban elekzdtem.
-Szóvaal, először Fruzsiról lenne szó!
-Mit csinált már megint?-kérdezte az apuka.
-Kérem, ne bánjon vele így, bocsánatot kért már ezerszer.
-Igaza van Briginek, megbocsáthatnál!-mondta Peti anyukája.
-Jó, de akkor mi van vele?
-Akkor nem tetszik kizavarni ha most belép azon az ajtón?-kérdeztem és az ajtóra mutattam.
-Nem.
Kisétáltam és behívtam Fruzsit.Az anyuk nagy örömmel fogadta.Az apukája először furcsának találta a dolgot, de végül ő is mosolygott és megölelte Fruzsit.
-Szóval csak azért jöttem...-kezdte el, de én félbeszakítottam.
-Csak?Ez neked csak csak?!
-Jó oké, akkor azért jöttünk, hogy meghívunk titeket, az esküvőmre.Remélem eljösztök, nagyon örülnék ha az apukám kísérne az oltárhoz!-mondta és kedvesen mosolygott.
-Arról a Csabiról lenne szó?
-Igen, de ne ítéljétek el légyszives!
-Ott leszünk!-mondták és mind a ketten megölelték Fruzsit.
Az anyuka adott nekünk ebédet, beszélgettünk, nevetgéltünk.
-És Petivel mi újság?
-Nagyon jól vagyunk, még csak egy napja nem láttam, de már nagyon hiányzik.
-És nem kell neki kivinni valamit?
-Majd szétnézek a szobájában.
-És ti nem tervezitek még az esküvőt?-kérdezte Peti apukája.
-Peti már most elvenne, de én nem akarom elsietni.
-Peti már az első nap elvett volna!-mondta Peti anyukája és nevetett.
-De várjunk csak, ti honnan ismeritek egymást?
-Mi Petivel rendszeresen tartottuk a kapcsolatot!-mondta Fruzsi.
-És erről miért nem tudtunk?
-Mert megtiltottátok volna.
-És meddig lesztek itt?
-Én csak meghívni jöttünk, de már indulnunk kéne, hogy még világoson hazaérjünk.
-Levinnélek titeket, de már ittam ma egy sört.-mondta Fruzsi apukája.
-Semmi baj, de megyünk is!-mondta Fruzsi és felállt.Minednkinek adtunk puszit és elindultunk.Kisétálltunk a vonathoz, ami éppen akkor indult, gyorsan felszálltunk és elkezdtünk beszélgetni.
-Azt hittem be se engednek!-mondta Fruzsi és nevetett.
-Én tudtam, hogy nem lesz semmi.Most úgyis van időnk, szóval megbeszélhetjük hogy mit mikor csinálunk!
-Nincs naptár.
-Hoztam.Szóval akkor holnap?
-Holnap elmegyünk nézünk díszeket.Holnapután meg evőeszköz, teríték, meg ilyenek.
-Ruha, azt mikor nézünk.
-Szerda.
-Oké, abba bennvan a smink, haj, meg minden.
Így megtárgyaltunk mindent ráment az egész út.Amikor leszálltunk rögtön hazaindutunk, már este 6 volt, kezdtem elálmosodni.Sőt inkább úgy mondom, hogy alig láttam az álmosságtól.Csak ásítoztam, mihent bementünk a házba, rohantam fürdeni és szinte rögtön elaludtam.
Reggel a telefonomra ébredtem.Peti volt az.
-Brigi jól vagy?-ordított a telefonba.
-Nem kiabálj légyszi.-mondtam álmosan.
-Tegnap nem hívtál, tudod milyn ideges voltam.
-Nyugi, csak álmos voltam, meg még mindig az vagyok.
-És anyáékkal mi volt?
-Puszilnak.
-És Fruzsira mit mondtak?
-Jól fogadták.
-Hogy aludtál nékülem?
-Rosszul, te?
-Nem is aludtam.
-Ma mit csináltok?
-Öö dekorációt nézünk.
-Oké, de megyek, majd még beszélünk, szia.Szeretlek!
-Szeretlek én is, szió!-mondtam és kinyomtam.
Rögtön visszaaludtam, de Fruzsi nemsokárra ébresztett.
-Brigi, idulunk!
-Hány óra?
-11.
-Akkor mindjárt felkelek!
-Most.-mondta és kihúzott aaz ágyból.
Elmentem öltözni, sminkeltem, meg minden ilyesmi.Abból a parfümből fújtam amelyiket Petitől kaptam.Ettől az ilattól mindig vidámabb lettem.
Felmentünk Pestre és ott vettük meg a dekorációt, ide jött velünk Bence is.
Teltek a percek, csendben ültem, nagyon hiányzott Petike.Egész úton meg sem szólaltam, soha nem éreztem magam még ilyen rosszul.Imádom, de nem tudom megfogni a kezét, megsimogatni, vagy megcsókolni, én ezt nem fogom bírni három hétig...Már most rossz, pedig még 3 nap se telt el.
-Brigi, hahó, rosszul vagy?-kérdezte Petra és rázni kezdett.
-Jól vagyok.
-Látom.
-Tényleg jól vagyok.
-Ennyire hiányzik?
-Nem, csak nem akarok sírni.
-Ha akarsz hazamehetsz.
-Nem, itt maradok, segítek.
-Te tudod, de bármikor hazamehetsz!
Amikor felértünk Pestre már jobb kedvem volt.
-Te is bejejösz Bence?-kérdezte Fruzsi és az áruházra mutatott.
Mivel Bence is jönni akart elindultunk, bent a sok dísz közül alig tudtunk választani...
-Legyen szerintem minden rózsaszín, az olyan vidám!-mondtam és odarohantam ahol a rózyaszín cuccok voltak.
-Szerintem is.
-Nekem mindegy csak siessetek már.-mondta Bence és beleült a kosárba.
Ott nézelődtünk még egy csomó ideig.Egyre jobb kedvem lett, de Peti nem ment ki a fejemből.
-Na ne!-kiáltottam fel.
-Mi az Brigi?-jött oda Fruzsi.
-Nem mehetnénk haza?
-Mit láttál, mi a baj?
-Fruzsi menjünk haza!
-De még venni akarok dolgokat.
-Fruzsi vigyél el innen!
-Elmegyünk arra és utána megyünk, oké?-mondta és mutatott abba az irányba amerre pont nem akartam menni.
-Arra ne, én itt maradok.
-De Brigi, ülj le, mi a baj?
-Semmi, mindjárt lenyugszom, csak kell egy kis idő.
-De mit láttál?
-Hagy ne mondjam el!
-Ha nem akarod nem kell, csak nyugodj le.
Egy 10 percbe telt amíg lenyugodtam teljesen, ekkor elindultunk, de megint megláttam.
-Én ide leülök, de mehettek.
-Brigi, ne szórakozz velem, mi a baj.
-Megtépem!-csak ennyit hajtogattam, ültem egy fotelben ami igazából az áru közt volt.
-Na jó, én felhívom Petit.-mondta Fruzsi.
-Nee!-kiabáltam és kikaptam a kezéből a telefont.
-Akkor mondd el mi a baj.
-Erre jön.-mondtam és elfutottam.
Bence futott utánam.
-Brigi, jól vagy?
-Nem, ha most nem jösz utánam nem tudom mi lenne.
-De kit látsz?

3 megjegyzés:

  1. Szia!! Én még itt vagyok és olvasom, ez a rész is nagyon jó volt nagyon szeretem a blogodat!!! És vár nálam egy kis meglepetés! :))

    http://ltmsk.blogspot.hu/2013/05/dij.html

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen, ha gépről leszek, kiteszem!:)

    VálaszTörlés
  3. szia:) en is olvasom es nagyon kivancsi vagyok kit/mit lathatott.. mikor teszed a kovit? :D remelem bence most nem ront el semmit;) de en amugy kezdem megkedvelni a sracot.. :D

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu