2012. szeptember 21., péntek

Part 9

Ezer bocsi, hogy csak most rakok újat, de a héten minden összejött és semmi időm nem maradt írni.Remélem elég hosszútt,  a következőt pedig jövőhét elejére igérem, de még változhat, az is lehet, hogy hamarabb hozom, mert valami oknál fogva lesz időm írni, de addig is jó olvasást!Ja, és ha valamit nem helyesen írtam bocsi, de sietnem kellett.
Puszi, Noémi♥



-Ha izomlázad van, mégtöbbet kell tornnázni, ha sokat ittál még többet kell inni, hogy elmúljon a másnaposság.
Ezt elég nagy hülyeségnek tartottam, de nem mondtam rá semmit.
-Ma még megyünk valahová?-kérdztem álmosan.
-Szerintem nem, de ha akarsz mehetünk.
-Nekem mindegy.-mondtam, mert éreztem, hogy egyre jobb kedvem lesz.
-Játszunk!
-Mit?
-Fogócskázzunk.Aki elkapja a másikat, kérthet tőle valamit.
-Én is játszhatok?-jött le Zsó a lépcsőn kiabálva?
-Nem.-vágta rá Peti.
-De többen jobb.Át kéne hívni a többieket.-mondtam és büszke voltam, hogy ez nekem jutott az eszembe.
-Csörgetem Maxot, Tomit meg Danit, te meg hívd a többieket.
Felhívtunk mindenki akik egy fél óra múlva már ott is voltak.
Elkezdtünk fogócskázni.
-Meg vagy Brigi.-ordította a fülembe Dév.
-Oké mit kérsz?
-Csókot.
-Azt már megkaptad.
-Mikor?
-A discoban.
-Akkor másik csókot.
-Puszi esetleg.
-Oké.
Odamentem és megpusziltam az arcát.
A következő körben Max kapott el.
-Mondjag mikell.
-Egy titok.
-Oké.
Odahajoltam Max füléhez és annyit súgtam neki, hogy nincsennek titkaim.
-Mi?Olyan nincs, hogy nincs.
-De van, hogy nincs.
-Na jó mindegy.
Mondta és elment.Még egy csomó ideig játszottunk elmondtam egy csomó storyt, meg adtam egy csomó puszit, énekeltem is és táncolnom is kelltett volna, de azt nem csináltam meg.
-Miért nem táncolsz?-kérdezte Csabi.
-Mert utálok.-válaszoltam dühösen.
Folytattuk a játékot és fél 11 felé Dani megszólalt.
-Nem unjátok még?
-Az elejátől unom.-válaszoltam.
-Amúgy tényleg csinálhatnánk valami normálisabbat is.-szólalt meg Fruzsi is.
Sorra jöttek az egyre hülyébb ötletek.Végül eldöntöttük, hogy sörözni fogunk.Dobókockával dobtunk és mindenki annyi pohárral ivott, amennyit dobott.Én szerencsére kicsiket dobtam és így nem lettem matt részeg, nem úgy mint Peti aki szinte mindig 5-öt vagy 6-ot dobott, ezért mire mindenki hazament ő már azt se tudta, hogy hol van.Lefektettem aludni és én is odabújtam mellé, csak arra nem számítottam, hogy hányni is fog a részegségtől.Hajnali 4-kor elkezdtem a szőnyeget takarítani, de úgy is bűzölgött minden.Petit kitámogattam a wc-be, hogy ne az én szobámba rókázzon.Reggel, amikor felkelt nem értette miért van a wc-n, én pedig mindent elmagyaráztam neki.
-Szóval hánytam.De mindegy már jól vagyok.
-Az fantaztikus, mert akkor mehetsz is feltakarítani a szobámba.
-Mi, de segítessz ugye?
-Nem, miért kéne?
-Háth...jah.
-Miért én rókáztam össze a szőnyget?
-Nem, de akkor utána videójátékozol velem.
-Azt igen.De most elmegyek, mert beszélnem kell Fannival.Majd hívj, ha végeztél.
Mondtam és elrohantam, mert kaptam egysms-t Fannitól, hogy itt van a városban és beszélni akar velem.Megbeszétük, hogy találkozunk a strand előtt.
-Heló mizu?Rég láttalak.-rohantam oda Fannihoz e megöleltem.
-Hali, semmi, de hallom te bepasiztál.Mindent tudni akarok.Hol van most?
-Takarít a szobámban.
-Mi?Ő?Miért?
-Odahányt az ágyam mellé a szőnyegre.
-Ezt nem értem.Beteg?
-Nem, csak tegnap kicsit becsíptünk.
-Értem, de te nem szoktál inni.
-Most is csak néha.
-De majd elmesélek mindent.Amúgy meddig lesztek itt?
-Július végéig.
-Az jó akkor meg is fogod ismerni.De most mennem kell, mert Peti feltakarított.Jössz te is?
-Ha nem zavarok, akkor ja.
-Nem, dehogy is.Anyáék sincsennek otthon.
Elindultunk hazafelé közben beszélgettünk és kiderült az is, hogy Zsó mondott el mindent.
-Na itt is vagyunk.
-És ő hol van?
-Peti itt vagy?
-Itt vagyok nyugi.-kiabált a hátsóteraszról.
Mi is odamentünk, de közben kivettünk a hűtőből nekem egy almássört, fanninak meg egy narancs levet.Odamentünk Petihez, aki bemutatkozott Fanninak.
-Van pasid?-kérdezte Fanitól aki erre zavarba jött .
-Nem, nincs miért?
-Hát mert majd itt lesz.
-Ezt hogy érted?
-Dév örülni fog neked, sőt még Max is.Tomi, meg Dani aztok úriemberek, de ha valaki bejön nekik akkor a végsőkig küzdenek.Ja Csabinak meg van nője.
-Ezek kik?-kérdezt értetlenül.
-Ja tényeg, még nem ismered őket.Menjünk át a strandra tuti ott vannak.
Elindultunk a strandra, ahol a medencében Max, Dév és Dani azon versenyzett, hogy ki tod tovább a víz alatt maradni. Tomi volt a bíró.Odamentünk, hozzájuk, ahol rögtön mindenki Fannit faggatta.
-Nyugi, nem kell tőlük félni, csak néha idióták, de akkor nyagyon.Amúgy ártalmatlanok.-nyugtattam Fannit, aki eléggé meg volt szeppenve a nagy tömegtől.
-Oké.
Fanni a többiekkel beszélgetett én pedig Petivel úsztam versenyt, amit persz ő nyert.
-Most jut eszembe, nem játszottál velem.-szólalt meg Peti.
-Majd bepótoljuk.-mondtam és körülnéztem, de Fanni és Tomi sehol nem volt.Odamentem a többiekhez és keresni kezdtem Fannit.Kiderült, hogy Tomi val mentek a büfébe.
-Ó Tomika csajozik.-mondtam.Ezen mindenki elröhögte magát.
Tomi és Fanni együtt jöttek vissza és rögtön azt kérdezték mit nevetünk.
-Éljen az ifú pár.Erre iszunk.-kiabálta Max, Dév és Peti együtt.Elindultak kifelé a medencéből, és persze egem és a többieket is a büfébe.
-Hányan is vagyunk?-kérdezte Max aki a legnagyobb ivó volt.
-9.-válaszolt neki Peti.
-Oké akkor 3 vodka-narancsot és hat vodkát kérünk.-ordított Max a pincér fülébe, aki egyébként ott állt tőle fél méterre.Az italt rögtön hozták is.Mi pedig koccintani kezdtünk.
-Én nem iszom.-szólalt meg Fanni.
-Most fogsz.-válaszolt neki Dani.-Itt nem lehet nem inni.
-Oké, de soha többet.
Fanni befogta az orrát, becsukta a szemét és kortyot egyet a pohárba.
-Pfujj de rossz.-mondta és majdnem kiköpte, de Tomi befogta a száját ezért muszály volt lenyelni a vodkát.
-Annyira nem is.-mondtam neki.
-Kérsz utána egy cigit?-kérdezte Fruzsi és tartotta felé a cigisdobozt.
-Nem dohányzom.
-Ki vagyte?Nem cigiziel, nem iszol, akkor mit csinálsz?
-Semmit.
-De nekem adhasz egyet Fruzsi.-szóltam neki amíg nem tette el a dobozt.
-Brigi te is cigizel?-kérdezt Fanni meglepetten.
-Csak néha.Vegyél te is, nem érzel semmit, csak nyugalmat utána.
-Hát jó, adj egyet.-egyezett bele Fanni.
Hárman elmentünk a kijelölt helyre és elszívtunk egy cigit.
Elinultunk vissza, de a fiúk már fel voltak öltözve és ránk vártak.
-Ti hovamentek?
-Haza, titeket várunk.
Elindultunk haza, mindenki a mi nyaralónkba ment ahol még hülyéskedtünk.Este 10 felé kitaláltuk, hogy megyünk a pizzériába, ahol már buli volt és ott maradtunk.Kb éjfél körül indultunk haza.Fanni is hazament, mert a naygszüleinél volt ők pedig nagyon rendesek, nem mint a szülei.
Amikor hazaértünk, egyátalán nem voltam fáradt, sőt jó kedvem volt.Peti pont az ajtóban mondott egy viccet, amin szó szerint vihogni kezdtem.És persz ezzel felébresztettem Zsót.A hugom lejött és elkezdett ordítozni, hogy miért nem hagyom őt aludni meg ilyenek, de én nem is figyeltem rá, mert még mindig a viccen nevettem.
-Figyi Zsó kicsit sincs kedvem hozzád, ahoz túl jól érzem magam, hogy veled foglalkozzam.Szóval szia megyek aludni.-mondtam és elrángattam Petit a szobámhoz.
Bementem és kidőletm az ágyra Peti meg odabújt mellém.Reggel hatkor arra ébredtem, hogy valaki a csengőt nyomja folyamatosan.Kinéztem az ablakon, amikor kinéztem Zsó vigyorgott rám a kapuból.
-Ez köcsög volt!-kiabált le neki Peti és úgy tett, mintha teljesen meg lenne sértve.
Erre persze Zsó abbahagyta a csengetést, és feljött bocsánatot kérni Petitől, mert csak miatta fejezte be.Én persze nem engedtem be a szobába mire ő ordítozni kezdett.Megcsörrent a vezetékes telefon.Amikor felvettem, a szomszéd üvöltött bele, hogy halgattasuk el aki ordít, mert nem tud aludni a gyereke.(Fél éves kislánya volt Béla bá' nak.)Én bocsánatot kértem, odarohantam Zsóhoz, és elkezdtem leállítani, de nem hagyta abba.Gondoltam keményebb módszerre van szükségem.Lekaptam a fogasról anya selyemsálát és bekötöztem a húgom száját.Erre ő persze rugdoskódni meg pofozkódni kezdett, de ez sem volt probléma, mert volt még sál bőven.Amikor már teljesen bekötöztük Peti a vállravette és bevitte a szobájába.Mind a ketten elégedettek voltunk, amíg eszembe nem jutott, hogy ma jönnek anyáék.
-Be fog minket köpi.-mondtam félve.
-Majd azt mondjuk, hogy vidámparkban voltunk és amikor hazajöttünk fújt a szél és becsapta az ajtót.Zsófi felébredt, reggel meg a csengőt nyomta fél órán keresztül, a szomszédok telefonáltak meg azt mondták kihívják a rendőrséget, amiért hajnali 5 kor ordibál meg csenget Zsó.
-És ezt el is fogják hinni?-kérdeztem és nagyon hülye fejet vághattam, mert Peti nevetni kezdett.
-El, mert most Zsófira amúgy is haragszik anyukád.
Ezen mindketten röhögni kezdtünk.Apa már dudált is, hogy engedjük be.Kimentem, közben anya már bent volt és kereste Zsót.Peti előadta neki a storyt amit kitaláltunk és természetesen el is hitte és nevetni kezdett.Kiszabadította Zsót aki hisztizni kezdett.Ők még egy ideig el voltak.Én és Peti elmentünk a strandra ahol már mindenki ott volt.
-Heló mizu?-kérdezte Csabi unottan.
-Sok, Zsót most oldozza ki anya.-válaszoltam nevetve.
-Mi? Ti megkötöztétk?-kérdezte Fruzsi és már szinte fuldoklott a röhögéstől.
-Volt egy ki vita.-mondta Peti és ő szintén nevetni kezdett.
-Na ok,de váltsunk témát!-szólalt meg Tomi is aki mellett Fanni ült csendben, mert ő szinte mindig csendben volt.
-Miről beszéljünk?-kérdezte Max aki látszólag unatkozott, de kiszemelt magának egy vöröshajú nagyon sovány csajt.Elég csúnya volt szerintem.
-Ja igen Brigi, beszélhetnénk?-szólalt fel Tomi aki megsem várta a válasz, egyszerűen felállt és kirángatott a medencéből.
-Mit csinálsz?-kérdeztem tőle dühösen.
-Beszélnünk kell.-válaszolta és tovább rángatott.
-Oké, csak nyugi megyek magamtól is.
Erre elengete a karom és folymatosan figyelte, hogy megyek-e utána.Így mentünk végig a strandon egészen a kijáratig, ahol volt egy büfé.
-Kérsz valamit?
-Egy palacsintát.Kakaóst.
-Oké.-mondta és elment rendelni, de meg kellet várni amíg elkészül, ezért elég sokáig egyedül ültem az asztálnál.Az egyik pillanatban valaki megszólalt mögöttem.
-Leülhetek?
Hátranéztem és egy teljesen idegen fiút láttam.Szőkébarna tüsi haja és zöld szemei voltak és kedvesen mosolygott rám.
-Felőlem.
Leült és bemutatkozott.
-Heló Bence vagyok.
-Hali Brigi.
-És hány éves vagy?
-Az miért fontos neked?
-Csak, hogy tudjam.
-A szüleiddel vagy?
-Nem, egyedül és nagyon unatkoztam, ezért jöttem ide.
-Oké, amúgy 15.De most te is megmondod miért.
-Csak mert szeretem tudni, hány éves a leendő csajom.
-Tessék?-kérdeztem meglepetten.
-Jól értetted.
-De van pasim akit nagyon imádok.
-Az nem probléma.
-De az, mert őt szeretem, téged meg nem is ismerlek.
-És az baj? Majd megismersz.
-Hány éves is vagy?
-18.
-Az sok.
-Mi sok?
-A három év.-kimondtam és pont ekkor megérkezett tomi a palacsinámmal.
-Hát ez meg ki?-kérdezte Tomi gúnyosan.
-Szóval vele jársz?-kérdezte Bence.
-Nem, ő csak egy haver.-válaszoltam.-De téged mit érdekel, hogy kivel járok?
-Csak tudni akatam, hogy kit kell kitúrni a helyéről.
-Na akkor te szépen lekopsz Brigiről vagy idehívom Petit és a lelket is kiveri belőled.Melyket szeretnéd?-kérdezte Tomi dühösen és Petire mutatott ami hiba volt mert Bence odament hozzá.
-Na szia bébi, megyek tárgyalok a pasiddal.-mondta és elment.Erre a kijelentésre kicsit megijedtem mert féltem, hogy valami hazugságot mond, de Tomi megnyugtatott.
-Na szóval miről akartál beszélni?-kérdtezem és beleetem a palacsintába.
-Szóval tudod...ööö...-mondta bizonytalanul.
-Bökd már ki.
-Fanniról.Hogy tudnám megszerezni?
-Hmmm, nehéz lesz, mert Fanni nagyon erkölcsös családból származik.Annyit tudok ajánlani, hogy legyél udvarias, küldj neki szerelmes levelet.Meg ilyen romantikus dolgok, de ne erőltess rá semmit.De különben majd megpróbálok vele dumálni.
-Oké köszi.De tudod...-mondtaa de nem tudta befejezni, mert Peti ott volt mögöttem és örjöngött.
-Ki ez a Bence?-kérdezte töleem, mintha én tudnám-
-Passz idejött hozzám és elkezdett dumálni, de leráztam.
-Akkor miért jött oda ozzám és rólad kérdezgetett.
-Mindegy, nem kell vele foglalkozni.
-Miről van szó?
-Fanniról meg Tomiról.
-Miért járnak?
-Tomi járni akar Fannival, de fanni észre se veszi.
-Az sz@r...mejn oda és smárold le egyszerűen.-mondta Peti és lazán ledobta magát a mellettel lévő székre.
-De hülye vagy Peti. Pont ezt ne csináld, legyél vele kedves, figyelmes.
-És honnan tudom, hogy jó úton vagyok?
Ekkor Fanni megjelent Tomi mögött én pedig csak elkezdtem valamiről dumálni, ami eszembe jutott.
-Igen azok tényleg szépek.
-Ti miről beszéltek?-kérdezte Fanni értetlenül.
-Ömm...a kutyákról...igen a kutyákról.-mondtam, de elég feltűnő lehetett, hogy hazudok.
-Jó, látom zavarok.-mondta Fanni és elment.
-Na szóval onnan tudod, hogy jófelé jársz, ha beszélt neked az autóbalesetről amit ő és a családja szenvedtt.
-Értem...-mondta elgondolkodva.Visszamentünk ya medencéhez, ahol velem szemben ült Bence és folymatosan engem bámult.Amikor Peti odanézett mindig elfordította a fejét.
-Odamejek?Ha zavar odamegyek.-mondta Peti.
-Nem, nyugi, hagy nézzen, ha nincs jobb dolga.
-Brigi, eljössz velem wc-re?-kérdzte Fruzsi.
-El persze.
Elindultunk a wc felé és beszélgetni kezdtünk.
-Ki ez a Bence?
-Nem tudom, amikor Tomit vártam, akkor jött oda beszélgetni.
Ennyit beszéltünk, mert oda is értünk a wc-hez.Fruzsi bement, én pedig az ajtó előtt vártam amikor valaki a nevemet suttogta.Nem sokárra megláttam Bencét a wc hátsó bejáratáná ahová nem lehet látni egyik medencétől sem.
-Te meg mit akarsz itt?
-Gyere ki megbeszéljük.
-Nincs megbeszélnivalónk, de kimegyek, hogy lásd, milyen kedves vagyok.-kimentem, ahol Bence semmit nem mondott.
-Mit akarsz?
-Téged.-mondta és nekidöntött a falnak.A két keze a fejem mellet volt és sehogy nem tudtam kiszabadulmi.
-Akkor arról elkéstél.
-Miért, mert Petit szeretem.
-Most még.
-Miért mikor nem?
-Nemsokárra engem fogsz.-mondta és meg akart csókolni, de én hirtelen lebktam ő pdig megcsókolta a wc falát.
-Hahaha.A nagymenő kicsit lesült.
-Mi a francot akarsz?
-Azt, hogy eltünj.-mondtam és hallottam, hogy Fruzsi engem keres.Éppen kiabálni akartam, de Bence befogta a számat.
-Az nem fog menni, mert az egész nyarat itt töltöm.
-Dmfieitkafnsn.-próbáltam kiabálni, de nem sikerült mert nem engedte el a számat.Ekkor Fruzsi jelent meg mögötte aki úgy az oldalába rúgott, hogy majdnem összeesett.
-Akkor tisztázzunk pár dolgot.-most Fruzsi szorította a falhoz Bencét.
-Tisztázzunk.-vágta rá.
-Brigiről leszállsz, mert nem tudom mit hiszel magadról, hogy mások csaját csak úgy lenyúlod.
-Ja már értem.
-Mit kell ezen érteni?-kérdezte Fruzsi aki már tiszta vörös volt.
-Féltékeny vagy.
-Őt is elfelejtheted.-szóltam közbe és nevetni kezdtem.
Ekkor Fruzsi elengedte és szó nélkül elmentünk és összepacsiztunk.
-Mi tartott eddig?-kérdezték a többiek.
-Beszélgettünk egy kicsit azzal a Bence gyerekkel.-szólalt meg Fruzsi.
-Az a csávó nem tudja mire vállalkozott amikor bepróbálkozott Brignél...-mondta Dév.Erre mindenki röhögni kezdett, én ránéztem Bencére, aki érdekes módon minndig ott volt ahol én és gúnyosan a szemébe nevettem.
-Mi volt ez a Brig?-senki nem szólított még így.-szólaltam meg.
-Ja bocs, miért nem tetszik?
-De, annyira nem is rossz.
-Akkor mostanntól Brig vagy.-szólalt meg Max is.
-Hát legyek.-mondtam és odanéztem, hogy ott van-e még a megfigyeőm, de nem volt sehol.Végre megnyugodtam, amikor megláttam, hogy közelebb jött, sokkal közelebb.Már csak egy ember volt közöttünk.Nagy szerencsémre egy kövér bácsi volt így messzebb voltam tőle mintha gy sovány valaki van ott.
-Nézd ki van ott.-szólalt meg Fruzsi.
-Látom, de nem nagyon érdekel.-válaszoltam
-Na mi elmegyünk kajálni.-mondta Dév, Max, Dani, Csabi és Peti.
-Tomi te is mész és eviszed Fannit.-szóltam rá, de úgy hogy más ne hallja.
-De nem vagyok éhes.
-Az most nem számít.De nehogy odamenjetek ahova a többiek.
-És ezzel az őrülttel mi lesz?-kérdezte és most Bencére nézett.
-Nyugi, meg tudjuk védeni magunkat.-mondta Fruzsi.
Fruzsivval éppan arról beszéltünk, hogy milyen jól meg vagyok Petive, amikor odajött Bence.
-Heló lányok.Rég beszéltünk.-jött oda kedvesen.
-Tényleg jól elvagyunk, holnap leszünk 10 naposak.-beeszéltem tovább minta nem is vettem volna észre, hogy ott van.
-Hú fel se tünk, még mindig olyanok vagytok, mint amikor először találkoztunk.
-ez nem igaz, mert akkor halálosan féltékeny voltam rád.-mondtam, ezen kind a ketten nevettünk.
-Hahó én is itt vagyok.-szólalt meg Bence.
-Oké.Nem zavarsz, csak légyszi ne rúgj belém mégegyszer.-mondtam, mert folyamatosan a lábam rugdost.
-De te is jól megvagy...-kezdtem el mondni, de nem tudtam végigvinni a mondatot, mert megint belerúgott "valaki" a lábamba.Én pedig bájosan ránéztem, egyre közelebb mentem hozzá, majd amikor már majnem megcsókolt pofonvágtam.Fruzsi már fulldoklott a röhögéstől.Bence nm, hogy elment volna, közelebb jött és aut mondta:
-A barátnődet nem tudnád elküldeni valahova, hogy kettesben lehessünk?
-Szívesn elküldöm, ha szeretnéd.
-Hát megköszönném.
-Fruzsi, nem szólnál tesódnak, hogy már mgint itt van ez a barom?
-De, örömmel.-mondta és elindult kifelé, de Bence a nyakába ugrott és brántotta a medencébe.
-Nyugi, nem beszélhetnénk, mint három felnőtt?
-Jó felőlem beszéljünk.-mondtam és kiszedtem Fruzsit a víz alól.
-Ja, de annyit tudnod kell ,hogy Peti nem veri meg aki bepróbálkozik a nőjénél.-mondta Fruzsi, de még köhögött a víztől.
-Milyen pasi már ez?-kérdezte Bence.
-Olyan aki halgat a barátnőjére.
-Sokkal rosszabbat csinál!-mondta Fruzsi ismét.
-Mit?
-Ha tovább folytatod megtudod.-mondtam.-Na szóval miről akarsz beszélni?
-Tudod, minden nő engem akar, de nekem csak ey kell.-mondta.
-Kicsoda?
-TE!!Ha nem tűnt volna fel.
-Dee, feltün.Egyébként meg kéne tanulnod elviselni a visszautásítást.
-De én őrülten szeretlek.És küzdeni fogok érted.
-De én Petit szeretem, aki szitén küzdeni fog értem, és én őt választom.
-Semmi esélyem?
-Semmi, de próbálkozni szabad!
-Hát jó, akkor legalább nem lóghatnék veletek, mert nem akarok egész nyáron a nagymamámnál ülni.
-Előbb bocsánatot kérsz Petitől és utána lehet róla szó.
Ekkor vaaki belépett mellém a medencébe és megpuszilta a nyakam.Peti volt az meg a többiek.
-Tomiék?-kérdezte Peti, de folyamatosan Bencét nézte.
-Elvitte enni Fannit!
-És ez mit keres itt?-kérdezte és undorral mutatott Bencére.
-Mondani akar valamit.
-Hallgatom.-mondta Peti és leült mellém.
-Szóval bocsánatot szeretnék kérni.
-Megbocsájtva.-mondta neki majd hozzám fordult.-De Brig, ugye nem csinált akor a hülyeséget, mint Dév?
-Nem nyugi, ha csinált volna szólok.
-Szerencsés ember vagy te Bence.-szólt hozzá Dév.
-Miért?
-Mert nem csináltál hülyeséget.
-Mi számít hülyeségnek?
-Puszitól kezdve minden.-szólalt meg Peti ismét
-Ja és még annyyi, hogy nem lóghatnék-e inkább veletek.
-De igen.-mondta Peti
-Ja és hogy tudd küzdeni fogok érte.
-Tudom, hallotam.
-Mit?
-Amikor beszéltetek, és csak azért bocsájok meg mert Brig engem szeret.
-Azt én is tudom, de a remény hal meg utoljára.
-Akkor üdv a csapatban.-szólalt meg Max és mindenkit egyesével bemutatott.
Ekkor megérkezett Tomi és Fanni.
-Na mi volt?-hívtam félre Tomit-
-Beszélt a balesetről.
-Csak így tovább.-mondtam és visszamentem a többiekhez.





1 megjegyzés:

  1. jó volt! várom a kövit! ezért a Brigiért mindenki oda van!! :DD

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu