2012. szeptember 25., kedd

Part 10


Bocsi, hogy ilyen rövid lett, de úgy voltam vele, hogy inkább rövid legyen, mint "üres". Nem tudom, hogy jó lett-e de ezt majd ti eldöntitek:)
Komikat kérek!Ja és az e-mail cím: egyjonyar@citromail.hu 
Jó olvasást, legyetek jók!
Puszi: Noémi♥ 



Ekkor megérkezett Tomi és Fanni.
-Na mi volt?-hívtam félre Tomit-
-Beszélt a balesetről.
-Csak így tovább.-mondtam és visszamentem a többiekhez és leültem a medence szélére.Bence természetesen mellém ült és átölelt.Peti már épp meg akart szólalni, de Fruzsi megelőzte.
-Adjak még egy üveggel öcsi?-kérdezt és ezzel a hashajtóra célzott.
-Nem kell, ez nem akkora hülyeség, mit amit Dév csinált!-vágtam rá.
-De ti miről beszéltek?Meg akartok mérgezi?-kérdezte félve Bence.
-Nem, de ez titkos, csak Dév tudja, ő is csak tapasztalatból!-mondta Peti
Bence félrehívta Dévet és elkezdett vele beszélgetni, de Dév nem mondott neki semmit.Amikor Bence visszajött megint faggatni kezdett.
-De most komolyan, ne szórakozzatok, mi van abban az üvegben?
-Csinálj hülyeséget és neked durvább lesz benne!-mondta Peti nevetve.
-Minél durvább?
-Ha te azt tudnád nem szóltál volna Brighez.-mondta nevetve Csabi.
-Méreg?
-Hülye vagy?Azért lecsuknának, ez durvább!-ugrott a medencébe Max.
-Akkor?Altató?
-Annak még örülhetnél is!
-Akkor mi?
-Jajj ne szekáljátok már, olyan gyerekesek vagytok!Mi bajotok lesz, ha megmondjátok hogy...-kezdtem bele, de a többiek beleordítottak.
-Neeee, ne mondd meg!Brig neee.-ordította mindenki, erre nevetni kezdtem.
-Gyógyszerkeverék, minden gyógyszer benne van amit otthon találtunk.-mondtam, erre mindenki megnyugodott, majd röhögni kezdett.
-Ti meg akartok ölni?
-Te ezt tényleg elhitted?-kérdezt Dév gúnyosan.
-Na jó váltsunk témát.Mit csináljunk ma?-kérdezte Dani aki egész nap egy vöröshajú lányt bámult.
-Összehozunk téged azzal a csajjal.-vágtam rá Fruzsival egyszerre.
-Melyikkel?
-Amelyiket egész nap nézel.-szólalt meg Csabi.
-Ilyen feltünő?-kérdezte Dani, de nem válaszoltam semit, csak odarángattam és annyit mondtam, a csajnak, hogy ő Dani és mondani akar valamit.
-De én...ööö...-dadogott Dani.
-Mit?-kérdezte.
-Hogy is hívnak?-kérdeztem tőle, mert láttam, hogy Dani nem tud mgszólalni.
-Zsani, és téged?
-Brig, Dani meg csak annyit akart mondani, hogy szeretne jobbann megismerni téged.
-Szóval azért nézett egész nap.
-Igen de nem akarsz odajönni hozzánk?
-Majd esetleg később mert most várom a bátnőm, de ha ideért odamegyünk hozzátok.
Kb. 10perc múlva már ott volt Zsani meg a barátnője Dóri.Beszélgetni kezdtünk, Max és Dóri elmentek a büfébe, Dani még most se mert megszólalni.Mindenki elment, csak ők maradtak ott.Petivel mi is hazamentünk, ahol az ajtóra az volt kiírva: Elmentünk apáddal a strandr, de Zsóval vigyázzatok, mert készül valamire.Puszi anya.
-Mire készül már megint?
-Ki tudja, lehet, hogy meg akar eőszakolni.-rettent meg Peti.
-Te hülye vagy.Szerintem, ránk akarja ggyújtani a házat.
-Azt nem merné, lehet meg akar ölni.
-Biztos, hogy nem, de menjünk, be.
Semmi nem változott.Zsó a szobájában.
-Nem lesz itt semmi.-mondtam és bementem a wc-be.Peti a konyhában ült.Amikor kimentem és kiabáltam neki, nem válaszolt, ekkor aggódni kezdtem.Lementem a konyhába és láttam, hogy Peti oda van kötözve a székhez, a szája pedig be volt ragasztva.A fejével a hátam mögé mutogatott, de nem esett el mit akar.
-Most te jössz!-szólalt meg Zsófi a hátam mögül.
-Vagy nem!-mondtam és amikor jött felém levertem neki egy pofont.Erre ő még dühösebb lett.Elfutotta, de ő jött utánam.Futottunk teljesen a piactérig, ahol szerencsémre anya ás apa vásároltak.
-Segítség, kiabáltam és odarohantam apához, aki elkapta Zsófit és faggatni kezdte.
-Mit csináltál?
-Semmit.
-Mit csinált?-fordult hozzám apa.
-Peti otthon van megkötözve egy székhez és ha nem futok el én is ott lennék.
-Zsófi te normális vagy?-kérdezte ismét apa.
-Én csak visszaadtam.
-De te megérdemelted, ők meg nem csináltak semmit.
-Nem beszéletnénk meg ezt később?Peti ott ül egyedül megkötözve a nyaralóban.-mondtam és elrohantam.Hazaértem, Peti már kiszabadította magát, de én gyorsan visszakötöztem.
-Te miért vagy kiszabadulva?-kérdeztem tőle.
-Örülj már neki.
-Ülj vissza, megkötözlek megint, hogy Zsófi nagyobb büntetést kapjon.
-Tényleg, igazad van, de szólhattál volna hamarabb is.
Bekentem a széket ragasztóval, Peti száját beragasztottam, és odakötöztem jó erősen a székhez mindenét.
-Bocsi, de a nyáron már nem fog egalább zavarni.
Peti csak bólogatni tudott, mert a szája be volt ragasztva.Amiko hallottam, hogy anya, apa és Zsó közelednek.Elkezdtem kiszabadítani Petit, de nem tudtam olyan erősen megkötöztem.
-Zsó ezért még büntetés lesz.-mondta apa és odarohant Petit kiszedni a kötésből.
A sikeres kiszabadítás után Zsófi büntetést kapott mi pedig örültünk, hogy nem zavar tovább minket.
-Akkor most?-kérdezte Peti.
-Menjünk a piacra.-mondtam és elkeztem rángatni.
-Minek?
-Csak úgy, mert ott még nem voltunk.
Elindultun, kb. fél óra múlva már a piacon voltunk ami szépen ki volt világítva.
-Na mit csináljunk?-kérdezte Peti és körülnézett.
-Veszek neked valamit!-mondtam és szétnéztem, hogy mit is vegyek.
-Nem kell nekem semmi.
-Akkor kettőnknek.
-De akkor felesbe fizetjük.
-Oké, de mit?
-Vadászgörényt.
-Azt ne, akkor már inkább gekkót.
-Papagáj?
-Amit lehet sétáltatni.
-Az miért jó?
-Az olyan romantikus.
-Akkor vegyünk kutyát.
-Az már van.
-De olyan kis szobakutyát.
-De olyat itt nem lehet kapni.
-Akkor menjünk az állatos boltba még biztos nyitva van.
-Inkább a menhelyről hozzunk.
Elmentünk az állatmenhelyre és választottunk egy kis tacsit.Kb egy hónapos volt.
5-5ezer forintot fizettünk és vettünk még mellé játékokat meg pórázt is.
-Mi legyen a neve?-kérdeztem.
-Legyen Csali.
-Miért pont Csali?
-Mert az olyan aranyos.De ha aakarod lehet más is.
-Nem a Csali az ttényleg jó.
Hazamentünk Csalit megetettük, adtunk neki vizet, elkerítettünk a szobámban egy sarkot, ahol alszik, meg eszik.Berendeztük neki.Pont készlettünk, amikor kaptam egy sms-t Danitól, hogy beszélni akar velem és, hogy siessek a sétányra.
-Vigyük Csalit is?-kérdezte Peti.
-Aha!-mondtam és már tettem is rá a pórázt.
Odaértünk, Dani ott ült a szökőkútnál, ami a sétány végében voolt.
-Ez meg mi?-kérdezte és Csalira mutatott.
-Kutya.-válaszolta neki Peti.
-De én csak Briggel akarok beszélni.
-Úgyis elmondja nekem is.
-Na jó.
-Szóval az a csaj, Zsani.
-Mi van vele?
-Össze akarok jönni vele, de nem tudom, hogy mit csináljak.
-Mondd meg neki.
-Csak úgy simán?
-Nem írj verset.Persze, hogy simán.-ennyit tudtam mondani, mert megcsörrent a telefonom.Ismeretlen számról hívtak.
-Haló itt Brig.
-Heló itt valaki.
-Mit akarsz?
-Gyere ide a szobor mögé.
-De minek?Ismerlek?
-Ismersz, és megtudod, hogy minek, ha ide jössz.
-Oké.
-Ja és egyedül gyere.
Úgy gondoltam nem megyek, de annyira kíváncsi voltam, hogy odamentem.
-Hova mész?-kérdezte Peti.
-Fanni beszéni akar velem.Ott van a szobor mögött, ő hívott most.
-Ja ok menjél, de siess.
Elsétáltam a szoborig, ami kb. 10 perc volt.
-Szia Brigi.-köszönt rám egy kapucnis fiú akit első ránézésre nem ismertem, de nem is láttam az arcát mert háttal állt és sötét is volt.
-Ki vagy te?
-Egy kedves ismerősöd.
-Honnan ismerlek?
-Azt neked kell tudni.
-De nem tudom ki vagy.És ha nem árulod el most rögtön elmegyek.
Ekkor megfordult és levette a kapucnit.
-Te?
-Én.
-Mit keresel itt?
-Téged.Ja és bocs, de ha elmondom ki vagyok tuti nem jössz ide.
-Az tuti, de már mindegy, mert itt vagyok.
-Hát bocsi.
-Na mit akrsz?
-Nyerni.
-Mit?
-A fogadásunkat.
-Én nem fogadtam veled.

1 megjegyzés:

  1. úristeen!!! kiez?? ki ez????!! következőőőt!!!! nagyon jó volt!!!

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu