2012. augusztus 4., szombat

Part 1

Az egész iskolaévet végigszenvedtem, hogy jó iskolába vegyenek fel, de ez a sok tanulás azzal járt, hogy lassacskán minden barátomat elvesztettem. Eljött az évzáró napja, ahol a kitűnő évvégi eredményem miatt az egykori barátaim is kiröhögtek és strébernek tartottak. Legtöbbjüknek az volt a baja velem, hogy 14 éves lány léttemre még nem cigizek, nem iszok és nem hetente váltogatom a pasikat. Egy barátom azért még maradt, Fannival jól elvoltunk. Ő is hasonló volt hozzám, csak az volt a baj, hogy Fanni sokkal messzebb lakott mint én, így a nyáron nem tudtunk találkozni. Ezért a családommal töltöttem az egész nyarat. Néha elmentem sétálni a falubeli barátnőmmel Bettivel. Csakhogy a nyár elején rá is rátalált a szerelem és nem lehetett vele másról beszélni csak a pasiáról, Leviről. Így hát egyedül maradtam szingli. Néha még taliztunk Bettivel.
-Szia!
-Hali! Mizu?-kérdeztem
-Semmi. Veled mi újság?
-Semmi rég láttalak. Levivel mi van?-kérdeztem udvariasságból, pedig egy kicsit sem érdekelt, hogy mi van    az idióta nyálas pasijával.
-Semmi jól megvagyunk ketten. Tegnap egész nap és egész éjjel beszéltünk csak arról, hogy mennyire szeretjük egymást.....
Ez persze engem nem nagyon érdekelt, és ráadásul rossz volt hallgatni, mivel nekem nem volt senkim.
-Brigi itt vagy??-kérdezte tőlem ezzel felébresztett a goldolataimból
-Igen, persz figyelek.-mondtam zavartam, pedig egyátalán nem tudtam miről van szó.
-Igen? Akkor miről beszéltem?-kérdezett vissza
-Leviről.-válaszoltam pedig semmit nem figyeltem, de nem volt nehéz kitalálni a témát, mivel mostanában csak Leviről van szó.
-Jujj már ennyi az idő?!Mennem kell. Szia!-Bújtam ki a további beszélgetés alól és sietve elmentem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

egyjonyar@citromail.hu