2012. október 16., kedd

Part 13

Sziasztok, itt a kövi rész. HÁt megmondom az őszintét, hogy azért teszem ilyen hamar, mert unatkozok, de mindegy.Szóval nem tudok róla mást mondani, jó olvasást, ja és itt a kérdezős blogom címe, bátran kérdezzetek, mert még egy e-mail sem érkezett!
http://barmibensegitek.blogspot.hu
Ezen a címen pedig kérdezhettek és a blogról is:)
egyjonyar@citromail.hu
Jó olvasást mégegyszer!
Nagy cuppanós puszi:) Noémi♥




-Akkor indulni kéne, mert még egy óránk van a kezdésig.
Elindultunk a moziba, amikor odaértünk megvettem a jegyeket és beültünk a filmre.
Végignéztük, elindultunk haza, félúton észrevettük, hogy Dani eltünt.
-Dani?
-Basszus, Dani elaludt, mi meg otthagytuk.
-Az szép, most mit csináljunk?
-Mit csinálnánk?Visszamegyünk érte.-ezt így megbeszélte Dév és Max, majd visszaindultunk a moziba.Bementünk a terembe, ahol már nem volt ott Dani.Kérdeztünk mindenkit, de senki nem látta.Gondoltuk meg nézzük, hátha hazament, de otthon sem volt.Felhívtuk, de ki volt kapcsolva.Félni kezdtünk, és visszamentünk a nyaralóba, hogy kitaláljuk mit csináljunk.Csak Zsó volt otthon, mi leültünk és elkezdük azt beszélni, hogy mi legyen.
-Meg kell találni, mert azt se tudja hol van, most van itt először.-mondta Tomi.
-Hívjuk fel Petiéket.-kiabálta Dév-Tudja valaki a számot?
-A kicsilány tudja.-mondta Max és rám mutatott.
-Én nem beszélek vele.-mondtam és elfordutam.
-De beszélsz vele, mert Danit meg kell találni.-vágta rá rögtön mindenki.
-Jó, ha muszáj.-mondtam és felhívtam Petit.
-Szia Brig.Mizu?
-Végre valaki nem kicsilánynak hív, de csak azért hívalak, mert baj van.
-Tudom, hoy utálod, de mi a gond?
-Eltűnt Dani.
-Hova tűnt?
-Ha tudnánk nem tűnt volna el.Figyi ide kéne jönnötök a nyaralóba, mert ha nem találjuk meg akkor...
-Oké megyünk, ott vagyunk 5 perc.
Mindenki csendben ült, amikor megjött Peti.
-Na mi legyen?-kérdezte.
-Megkeressük.-mondtam és levágódtam egy székre.
-Szerintem mindeki menjen máshová, vigyünk képet és kérdezgessünk minenkit.
-De ki hova megy?
-Mi megyünk, megnézzük a városban.-mondta Max és Dév.
-Én Brigivel megyek a sétányra.-mondta Bence.
-Tomi és Peti és Fanni megnézik a strandon, a plázában, a pizzériában.Fruzsi és Csabi pedig a többi helyen, amit ismer Dani.
-Oké de csak akkor, ha Peti megy Brigivel, Tomi, Bence és Fanni pedig együtt.-mondta Fruzsi, elég csúnyán ránéztem, de Bence egyből beleegyezett a cserébe, szóval nem volt választásom.
Elindultunk.Én és Peti a sétányra mentünk.
-Hogy megy Bencével?
-Nemjól, és neked Petrával?
-Szakítottunk.
-Én is fogok Bencével.
-Jajj Brigi, veled jobb volt.
-Veled is, csak az volt a baj, hogy csináltam egy hülyeséget, és elbizonytalanodtam.
-Mit csináltál?Most már elmondhatod, mert most nem járunk.
-Megcsókoltam Bencét.
-Mi?
-De csak azért, mert azt mondta, hogy akkor békén hagy.
-És azt hitted, szakítani fogok veled?
-Nem, de bűntudatom volt.
-Ha elmondod, még most is járnánk.
-Akkor már nem járunk, és nem is fogunk?
-De fogunk, de még van a próbaidőből.
-Végig akarod csinálni?
-Nem, de végigfogom, és te is.
Ekkor jött egy sms, hogy megtalálták Danit, és a sétányon van a szobor mögött.
Odarohantunk és elkezdtük faggatni Danit.
-Hol voltál?
-Bealudtam a filmen, ti meg ott hagytatok.
-Tudom, de amikor visszamentünk érted nem voltál sehol.
-De miért nem hívtatok?
-Ki voltál kapcsolva.
-Lemerültem, de azóta itt vagyok, csak nem tudtam, merre van a nyaraló.
-Na mindegy, de most menjünk haza.
Hazmentünk és leültünk a kanapéra, megvártuk a többieket.
Amikor megjöttek, eldöntöttük, hogy videójátékozunk.
Leültünk, Márióztunk, egyszer nyertem Fruzsi ellen, aki még soha nem játszott Máriót, a többi menetet a fiúk nyerték, akik állandóan ezen lógnak.Én csak néha játszok Zsóval, ha normális napja van.
-Oké mindenki játszott, most mi legyen?-kérdezte Max.
-Rendeljünk pizzát, mindenki fizet egyet magának.-tette hozzá Dani.
-Oké.-mondtam és felhívtam a pizzériát, rendetem 10 pizzát.
Nem sokárra kihpzták házhoz, mindeki kifizette a sajátját.Ettünk, majd észrevettük, hogy Tomi és Fanni már alszanak.
-Akkor most mindenki itt alszik?-kérdeztem.
-Itt leszünk, de nem alszunk.-ordította Dani aki kicsit sem volt álmos, mert már délután kialudta magát.
-Akkor mit csinálunk?-kérdezt Max és elővett egy red bullt.
-Van itt medence?
-Van, hátul.-mondtam és kifelé mutattam.
-Akkor meg is van a program.
-Mi?Ülünk a medencébe egész éjszaka?
-Nem, úszóverseny lesz.
-Az miért jó?
-Mert nem tudunk mást kitalálni.
-Nekem mindegy.Végülis vannak napágyak, majd aki nem akar úszni alszik.
-Oké.-mondta és röhögni kezdett.
Kientünk, mindenki beleugrott a medencébe, csak és és Fanni maradtunk kint és felállítottuk az összes ágyat.Lefeküdtem, de valaki belelökött a medencébe ágyastól.Én annyira megilyedtem, hogy majdnem megfulladtam, a többiek persze már fetrengtek a vihogástól a telefonom szétázott, mert ott volt az ágyon mellettem.
-Jösztök nekem egy telóval.
-Oké, de csak holnap.
-Amúgy, ki lökött be?
Mindenki Petire nézett, aki büszkén vigyorgott.Odamentem és belöktem én is ruhástól a vízbe, csak arra nem számítottam, hogy a pólómnál fogva magával ránt.
-Ez mire volt jó?
-Beszélnünk kell.
-Modjad.
-Négyszemközt.
-Akkor majd legközelebb.-mondtam és kimásztam a medencéből.Odamentem Fruzsihoz.
-Jajj Fruzsi nem tudom mit csináljak.
-Mivel?
-Tesóddal.
-Járjál vele.
-Ha az olyan egyszerű lenne.
-Miért nem az?
-Kicsit se.
-Mi olyan bonyolult?
-Gyere be a szobába.-mondtam és berángattam a szobámba.
-Na mondjad.
-Szeretem meg minden, csak nem tudom elfogadni.
-Mit nem tudsz?
-Állandóam féltékeny.
-Ez akkora baj?
-Nem csak ez, néha tiszta kedves, néha meg ezt csinálja mint most is.
-És melyiket szereted jobban?
-Nem tudom, de szerintem a mostanit...nem vagyok normális.
-Miért, amikor kedves akkor mi van?
-Akkor is szeretem, csak akkor túl kedves.Nyomul.
-Beszéljek vele.
-Nem tudom.Alszok rá egyet, holnap megbeszéljük.-mondtam és lefeküdtem.
-Oké.Én megyek iszok és  utána alszok én is.
Lement, próbáltam, de nem tudtam elaludni.Petiről gondolkodtam.De gondolom eléggé bealudhattam, mert semmire nem emlékszek, csak arra, hogy Petivel és Bencével álmodtam.
Reggel amikor felébredtem, még nem is láttam az álmosságtól, csak azt hallottam, hogy valaki horkol mellettem.körülnéztem, és láttam, hogy Peti alszik mellette, és egész testével hozzám van simúlva.
Ő is felébredt.
-Tudod hány óra?
-Megnézem.
-Nem azért mondtam.
-Akkor?
-Csak, hogy tudd, valaki még aludna.
-Jól van na, megyek már.
-Kösz.-mondta és rámkacsintott.
Lementem, ahol még mindenki aludt, lépni se lehetett annyi hülyegyerek feküdt a padlón.
Csak én és Fruzsi voltunk ébren.
-Na sikerült dönteni?
-Nem de még mindig a tegnapi stílusban van.
-Brigi, Brigi...
-Nem Brigi, hanem kicsilány.-mondta Dév, de már vissza is aludt.
-Most mit csinálsz?
-Semmit, én a mának élek.Lesz ami lesz, én a szívemre hallgatok.
-Mit mond a szíved?
-Még semmit.
-Akkor nekem is van esélyem?-kérdezte Dév, aki már teljesen felébredt.
-Most midenkinek van esélye, mindekinek ugyan annyi.
-Akkor eljösz velem randizni?
-Dév, te most hülyének nézel?Nem megyek veled sehova, majd máskor esetleg.
-Jut eszembe, nekem van egy ismerősöm, aki pont hozzád való.
-Tényleg?Ki az?
-Majd meglátod, ma este ott ahol koktéloztunk, a sétányon.
-Hánykor?
-Mondjuk 5-kor, átjövök és segítek elkészülni.
-Oké.-mondtam és felmentem a szobámba, visszamentem a szobámba és befeküdtem Peti mellé.
Elaludtam, amikor felkeltem már nem volt mellettem Peti.Mindeki lent ült a konyhában.
-Hali mindenki.-mondtam álmosan és levágódtam egy székre a lábam feltettem az asztalra és hintázni kezdtem.így ültem kb egy percig, de valaki kirúgta alólam a széket és estem egy nagyot, de csak erre emlékszem.A következő emlékem az, hogy az ágyamban fekszem és mindenki ott van körülöttem.
-Jól vagy kicsilány?-kérdezte Dév vihogott.
-Ki volt az?
Megint mindenki Petire nézett, aki odafeküdt mellém.
-Miért?
-Mert beszélnünk kell.
-Majd máskor.-mondtam, mert nem volt kedvem Petihez, meg a stílusához se.Fel akartam állni, de megint összeestem.Rá egyenesen Bencére.
-Megtámadott!!!-ordított Bence és röhögni kezdett.A nagy hangoskodásra bejött Zsó.
-Mi van itt?
-Semmi.-mondtam és megint megpróbáltam felállni, de most is elestem.
-Te beteg vagy?
-Nem, csak bevertem a fejem és elájultam.-mondtam, de kár volt mert Zsó rohant a telefonért.
-Mit csinálsz?-kiabáltam utána.
-Hívom anyát, hogy jőjenek le.
-Mondd meg neki, hogy hívjon fel.
Zsófi lement, kb 2 perc múlva csörgött a telefonom, fel akartam állni, de megint elestem, ezért Dév vette fel a telefont.
-Szia anya.-mondta elváltoztatott hangon, a többiek pedig szakadtak a röhögéstől.
-Ki vagy te?-kérdezte anya, én csak azért hallotam, mert ki volt hangosítva.
-Én hát a kicsilány.-mondta Dév megint.
-Brigi vagyok.-ordítottam neki.
-Akkor én vagyok Brigi.-mondta megint Dév.
-Ki vagy te és hol a lányom?
-Oké, akkor kezdjük előről.
-Kezdjed.
-Csókolom Dév vagyok.
-Az ki?
-Brigi egyik legjobb barátja.
-Fiú vagy lány?
-Fiú, 16 éves.
-És hol a lányom?
-Fekszik az ágyban.
-Ki ágyában?
-Az enyémbe,....ja nem, az övében.
-Akkor most kiében?
-Az övében.
-Tud beszélni?
-Tud.
-Add ide.
Dév ideadta a telefont.
-Szia anya.
-Ki vagy te?
-Brig, csak még álmos vagok.
-Mi van veled?Zsó azt mondta kómában vagy.
-Dehogy is, csak felborultam a székkel, és elájultam, de már jobban vagyok.
-Akkor jó, de tudod, hogy holnap reggel megyünk apáddal.
-Tudom, de most mennem kell szia.
-Szia.-mondta anya, de még mondani akart valamit, de én kinyomtam.
-Holnap reggel itt lesznek, össze kell pakolni.
-Tudsz már járni?-kérdezte Peti, látszott rajta, hogy megbánta.
-Megpróbálom.-mondtam és felálltam, de mihent léptem egyet elestem.
-Várj megnézem.-mondta Bence.
-Mit tudsz te a lábakról?Orvos vagy, vagy mi?
-Orvos nem vagyok, de 2 év alatt ragadt rám valami.
-Mit csináltál 2 évig?
-Napont jártam a kórházba.
-Mi bajod volt?
-Autóbeleset utána azt hitték nem fogok többé járni, de sikerült, csak meg kellet tműteni, és 2 évig naponta járni kezelésre meg ilyenek, de mutasd a lábad.
Bence megnézte és megállapította, hogy meghúzódott, vagy komolyabb.Bementünk a kórházba.Engem bevittek egy terembe és azt mondták, még egy valaki jöhet velem.A többiek szinte összeverekedtek, de végül Fruzsi elintézte, hogy Peti jőjjön.Várni kellett az orvosra.Most nem tudtam elfutni a beszélgetés alól.
-Bocsi, nem akartam.
-Késő.
-Figyu Brig, akkor nem lesz már semmi köztünk?
-Nem tudom.Miért?
-Csak, hogy tudjam.Mert randim lesz ma.
-Nekem is!-mondtam, de ezt már hallotta az orvos.
-Te ma nem mész randira.-mondta, közben a lábam vizsgálta.
-De...
-Nincs de.
-Tegezhetem?
-Tegezz.
-Szóval most azt mondod, hogy mondjam le életem első vakrandiját, csak azért, mert meghúzódott a lábam?
-Azt.
-És a nyaralásom is töltsem ágyban a haverjaim helyett?
-Igen, de ha olyan jó haverok miért csak ő van bent?
-A többiek nem jöttek, hogy kettesben legyünk, de ingább jöttek volna.
-Miért?
-Mert ők nem rúgják ki alólam a széket, nem rántanak ágyastól a medencébe, meg ilyenek.
-Miért ő ezt csinálta?
-Ezt, és nem akarok vele beszélni.
-Most szakítottatok igaz?
-Igen, de honnan tudja?-kérdezte Peti.
-Tegezz te is.Amúgy látszik rajtatok.De figyelj, nem szólnál a haveroknak, hogy inkább jőjenek be, vagy csináljanak bármit, de ne ordibáljanak, és száljanak le a székekről.
-Oké megyek.
-Ja és szedjék le azt a barna hajú fiút a pelenkázóról.
Odanéztem és láttam, hogy Dév fekszik a pelenkázón, Max meg "pelenkázza".Peti kiment és behívta őket.
Az orvos akit Teónak hívtak beszélni kezdett hozzájuk.
-Tegezzetek nyugodtan.
-Oké.-vágta rá Fruzsi.
-Buli volt igaz.
-Az.-mondta megint Fruzsi.
-A szülők nem voltak otthon.
-Holnap reggel jönnek.
-Ma Brigi nem áll fel.Ti pedig kitakarítjátok a házukat.
-Mi?De a kicsilánynak randija van.-vágta rá Fruzsi.Már ő is kezdi gondoltam magamban.
-Akkor azt most lemondja.
-Sehogy nem lehet megoldani?
-Kerekesszékkel, vagy mankóval meg lehet.
-És az mennyibe kerül?
-A mankó 10 ezer a két darab, a szék 15.
-Annyink nincs.
-Kifizetem a mankót, a sikeres randi érdekében.
-Köszünjük.-mondta Fruzsi.Teó a kezembe nyomott egy cetlit amire valami krém volt felírva meg a két mankót.
-Köszi.-mondtam és kibicegtem a kórházból.Mindenki jött utánam, de nem tudtak olyan lassan menni mint én.
-Kicsilány, gyorsabban nem megy?
-Nem.
-Akkor majd Peti visz a nyakába.
-El se bír.
-Azt hiszed mi?-szólalt meg Peti sértődötten.-Hány kiló vagy?
-50.
-Azt még bőven elbírom. mondta, kikapta a mankót a kezemből és odaadta Fruzsinak aki elégedetten vigyorgott.
-Muszáj ezt?-kérdeztem, mert semmi kedvem nem volt Petihez hozzáérni.
-Muszáj.-mondta Fruzsi.
Peti felvett a nyakába és így mentünk a nyaralóba.
-De romantikus.-mondta Fruzsi és tapsolni kezdett.
-Csókot, csókot.-ordibálták a többiek.
-Brigi szeretlek.-mondta Peti és felnézett rám.Nem válaszoltam semmit.Ekkor beértünk a nyaralóba ahol Peti ledobott a kanapéra.
-Na takarítsatok, én majd nézem.
-Petié a nappali.Dév és Max az udvar, én és Csabi a fürdő meg a szőnyegek,Bence és Dani medence és a napágy meg ilyenek, Tomi és Fanni tiétek a konyha.-osztotta ki Fruzsi a feladatokat.
-Petinek muszáj itt lenni?
-Bocsi Brig, de már mindenki be van osztva.
-Kösz.
-Mit álltok itt, mindekinek meg van a dolga, fél óra múlva kész legyen minden.Ja és kicsilány, a randi most kezdődik.-kacsintott rám Fruzsi.
-Petivel?
-Miért kire számítottál?-mondta és elindult takarítani.
-Na most akkor mg tudjuk beszélni a dolgokat.
-Peti, ezen nincs mit megbeszélni.
-De van, mert tudom, hogy szeretsz.

1 megjegyzés:

  1. fúú!!!! most az elmúlt 3 rész alatt még jobban megszerettem a blogodat!!!!! egybe olvastam az utóbbi kettőt és most kíváncsian várom a következőt!!!

    VálaszTörlés

egyjonyar@citromail.hu